به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۰
 
۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۵۱۱۳۸
داريوش قنبري: شأن آقای فرجی دانا بالا رفت

ملت، استیضاح‌كنندگان را استیضاح خواهد كرد

گروه سیاسی: یك نماینده سابق مجلس با بیان اینكه استیضاح‌كنندگان با استیضاح وزیر علوم اندك وجه خود در نزد ملت از دست می‌دهند، تاكید كرد: البته این افراد در سال آتی توسط ملت ایران استیضاح خواهند شد و ملت كه اعمال آنها را رصد می‌كنند، رفتارشان را نخواهند بخشید.
ملت، استیضاح‌كنندگان را استیضاح خواهد كرد
داریوش قنبری در خصوص استیضاح وزیر علوم گفت: استیضاح آقای فرجی‌دانا كاملا سیاسی و به دلیل تقابل طیف اقلیت افراطی با دولت یازدهم است. افراطیون عزمشان را جزم كرده‌اند تا دولت را در راستای استیفای حقوق ملت با مشكل روبرو سازند و شمشیر را از رو كشیده‌اند و چون در یك سال گذشته احساس می‌كردند كه اگر اقدام اینچنینی انجام دهند ممكن است با واكنش افكار عمومی روبرو شوند، سكوت كردند و حال، تقابل مستقیم را كلید زده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینكه افراطیون خواستار استیضاح هستند و نه اكثریت میانه‌رو مجلس، یادآور شد: افراطیون كه اقلیتی پرسروصدا را شامل می‌شوند، با استیضاح وزیر علوم سعی می‌كنند تا از دولت انتقام‌گیری كنند و از عصبانیت‌شان از شكست در انتخابات قبلی بكاهند و با استیضاح این پیام را به جامعه بدهند كه چیزی تغییر نكرده است.قنبری با بیان اینكه فرجی‌دانا از گزینه مطلوب افراطیون برای انتقام‌گیری است، اظهار داشت: دانشگاه‌ها در طول دوران دولت سابق به حیاط خلوت افراطیون تبدیل شده بود و آنها سعی می‌كنند تا این حیاط خلوت از آنها گرفته نشود و شرایط در دانشگاه‌ها تغییر نیابد.

نماینده ایلام در مجالس هفتم و هشتم با تقدیر از عملكرد وزیر علوم در دوران مدیریتش تاكید كرد: اقدامات آقای فرجی دانا نشان می‌دهد كه ایشان در صیانت و دفاع از خواست ملت پایداری ورزیده‌اند و مطالبات ملت را محلی برای معامله قرار نداده است. وی با تاكید بر اینكه وزیر علوم نباید از استیضاح نگران باشد، تصریح كرد: ایشان باید در صحن علنی مجلس حقایق رخ داده را بیان كنند و دست كسانی را كه با استفاده از رانت دولت قبل به جایی رسیده‌اند، رو كند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: این استیضاح چیزی از شأن آقای فرجی دانا نه تنها كم نمی‌كند، بلكه موجب افزایش شأن آقای وزیر هم می‌شود و حتی اگر آقای فرجی دانا در مجلس هم رای نیاورند، جایگاه بالایی در افكار عمومی و جامعه دانشگاهی پیدا كرده‌اند چراكه از حقوق ملت كوتاه نیامده‌اند.قنبری اضافه كرد: انتظار از آقای روحانی و سایر اعضای دولت یازدهم این است كه در راستای حقوق ملت استوار گام بردارند و از حقوق ملت دفاع كنند و حقوق ملت را ملعبه بده و بستان‌های سیاسی قرار ندهند.

سخنگوی فراكسیون خط امام در مجلس هشتم با بیان اینكه استیضاح‌كنندگان با استیضاح وزیر علوم اندك وجه خود در نزد ملت از دست می‌دهند، ابراز داشت: البته این افراد در سال آتی توسط ملت ایران استیضاح خواهند شد و ملت كه اعمال آنها را رصد می‌كنند، رفتارشان را نخواهند بخشید.وی در پایان تاكید كرد: استیضاح‌كنندگان بیم آن دارند كه اگر وزیر علوم بر مسند وزارت باقی بماند دیگر تخلفات دولت قبل آشكار شود و می‌خواهند دیگر تخلفات افشا نشود.
مرجع : ایلنا

۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۱:۳۶
مگر شما سالهاي قبل توسط ملت ايران استيضاح شده ايد و تجربه كردين؟؟/!!!!! (244727)
جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۴:۰۷
اصلاح طلب یعنی پاک 8سال محمود ودارودسته محمود مملکت را نابود کردن به خدا کاری که اینها در حق ملت کردن دور از جون اصلاح طلبان اگه همچین کاری میکردن بنده شخصا مرید اقای مصباح میشدم (244774)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۴:۲۲
ایشون نماینده حامی ملت ایران ایران بودند و نمایندگن مردمی استیضاح نخواهند شد (244779)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۴:۳۲
ایشون به علت . . . نماینده نشدند حتی دور قبل هم اگه سه نفر کشته نمی شدند اون موقع هم بهشون اجازه نمی دادن در مجلس حضور داشته باشن (244785)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۷:۵۶
عمو حالت خوبه،تب نداری؟؟ (244834)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۱:۴۱
درود برقنبری عزیز من ایلامی به وجودت افتخارمیکنم درود. (244729)
فرهنگي بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۴:۱۲
زمان؛زمان شهامت در بازگويي حقايق وافشاي ناپاكي هاست. همچون شما دكتر عزيز. افكار محسن رضائي ها به درد دنياي خودشان مي خورد وبس. (244776)
ايراني آزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۱:۴۲
اینها چي از جووون ملت مظلوم ونجيب ايران ميخان؟؟؟؟؟

درود بر فرجي به حق دانا....مدير...مومن ومتدين.......

(244730)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۱:۴۴
ملت پاسخ اینها را خواهند داد. منتظر باشند! (244731)
یا حالا یا هیچوقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۹:۳۴
وعده سرخرمن نده!

کاندیداهای دوره بعد رو هم همین ها باید تایید صلاحیت کنند (244859)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۲۰:۵۶
همه نیروهای اصلاح طلب باید کاندید شوند وبعد شورایی از بزرگان اصلاح طلب در هر استان از بین افراد تایید شده افراد اصلح را به مردم معرفی و از دیگر اصلاح طلبان بخواهند به سود آنها کنار روند و اینجاست که اصلاح طلبان واقعی مثل خود اقای عارف مشخص خواهنند شد، با این تدبیر اکثریت مجلس اصلاح طلب خواستار خواهد شد، شرطش اینکه نیروهای
اصلاح طلب به بهانه های مختلف جلوتر از رهبرانی مثل خاتمی و عارف حرکت نکنند و اجازه ندهند در جامعه و فضای مجازی افراطی ها با خدعه و نیرنگ تفرقه انگیزی کنند (244865)
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۱:۴۷
ای جان خوب گفتی.وانتظارداریم وزیردرجلسه استیضاح خطبه آتشین ایرادکنن چون بهترین فرصت برای افشای حقایق هست. (244733)
جمشید
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۱:۵۶
ایزیدی های عراق نماینده دارند؟ما هم نماینده داریم؟ ای خاک بر سر ما. فرجی دانا در هر کشوری بود؛ با این افشاگری ؛اسطوره می شد. (244737)
صادق کاشانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۲:۱۱
دولت احمدی نژاد که پاکترین دولتها در طول تاریخ بشریت بوده تخلفی ندارد فقط ایران را به فساد کشیده ، یکصد میلیارد دلار ناقابل را حیف و میل نموده و ایمان مردم را هم سست کرده و با اسراییل هم که دوست است دیگه بهتر از این چی می خواهید؟؟!!!! (244739)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۶:۰۴
مدعیان افراط اندر افراط ٍاصلاح طلب (اگه راست میگید انتشار دهید (244800)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۸:۰۷
به اعصابت مسلط شو،ویکبار جمله ایی که نوشتی رو بخون ببین چیزی دستگیرت میشه؟؟بنده خدا بسکه داری حرص میخوری نمیدونی چی نوشتی (244835)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۲:۳۲
جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم وآقایان دولتی تقاضای ما مردم ایران این است که همانطوری که آقای احمدی نژاد در سال 88 در روزنامه ایران در صفحه نخستش نوشت میرحسین دورغ میگوید و از امکانات دولتی استفاده کرد. شما الان از امکانات دولتی استفاده کن و نام تمام بورسیه ای ها را و سمت آنان با مجلیسها و پایداری ها اعلام کنید بگذارید این مردم بفهمند که دراین هشت سال چه برسرشان آمده. بگذارید بدانند که فزرندی با معدل 19 در بورسیه قبول نشود با کسی که با معدل 13 بورسیه میگیرد یعنی چه. مقاله استخوان لای زخم عبدی (244749)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۷:۵۱
خدایش نبخشدکه هشت سال با ایران وایرانی چه کرد (244831)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۲:۳۶
ادامه توضیحات قبل
مقاله استخوان لای زخم تا کی عبدی را فراموش نکنید. اگر همچنان کوتاه بیایید و بگذارید مجلسیان هر کاری که بخواهند بکنند . میشوید هم دست سورس و .... پس تقاضای تمام حامیان شما این است که یکبار برای همیشه این دندان خراب را از ریشه بکنید
ریاست محترم خبرگذاری بهار ممنون میشوم این مطلب رادر ادامه مطلب قبل مهران چاپ کنید (244753)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۲:۵۶
کاش فرجی دانا ازتریبون مجلس برای جهانی کردن گستردگی فساد اداری پاکترین دولت دنیا استفاده میکرد. به نظرم این در شرایط کنونی رسالت است (244759)
آلامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۳:۱۳
با درود به دکتر قنبری نماینده شایسته مردم ایلام، امیدوارم در روز استیضاح با توانمندی که از جناب دکتر روحانی سراغ داریم شاهد رسوایی تندروها و افراطی ها باشیم ، دکتر روحانی نباید این فرصت طلایی را از دست بدهد. (244761)
بهار
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۳:۲۲
اقای قنبری اگر تفکرات شما مقبول بود هنوز نماینده بودی . (244763)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۷:۵۵
واقعا فرضیه گذاری و استدلال ونتیجه گیریتونم به همون بزرگتون رفته،چیزی که عیانه چه حاجت به بیانه،کاملا مشخصه که اکثریت مجلس از چجور بظاهر نماینده هایی تشکیل شده،شرف مرد به از دولت اوست (244832)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۸:۰۸
عجب استدلالی،از نوع احمدی نژادیش!!!! (244836)
شیشذ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۳:۳۲
آقای وزیر اگه استیضاح هم نمیشدن باید اسامی رو اعلام میکردن، و به نظرم باز هم اسامی اعلام نمیشن به چه علتی نمیدونم.ولی شما که میدونین. (244766)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۳:۳۸
زاهدی نماینده کرمان کمی یاد بگیرد اینقدر خودش را قاطی بازی های سیاسی افراطیون نکند !!!! (244769)
فحش ندين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۴:۰۲
ميدونم كوبيده ميشم امااستيضاح حق قانوني مجلسه (244773)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۷:۵۰
حق قانونی با انتقام گیری شخصی فرق داره دوست گرامی (244830)
جواب افسانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۲۳:۵۹
کافر همه را به کیش خود پندارد. (244889)
روحانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۴:۲۳
افشاگری آقای فرجی دانا در مجلس، تیر خلاص را به افراطیون پایداری خواهد زد. ما از ایشان انتظار داریم در این مورد به هیچ وجه کوتاه نیایند. ایشان باید از این فرصت به نحو احسن در جهت مطالبه حقوق پایمال شده ملت استفاده نموده و رانت خواران دلواپس را رسوا نمایند... (244781)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۵:۰۵
ملت یک عمره که به اسم مصلحت اندیشی این وقایع داره ضربه میخوره و زجر میکشه..جوونهای این مملکت از جوونی فقط اسمشو یدک میکشن،نه دل خوشی هست،در اینده ایی،دیگه بسه تا کی مردم نباید محرم باشن،وقتشه همه این بورسیه ها با مشخصات و نسبت های وابسته به اقایان دولت قبل و مجلس جاری به اطلاع عمومی برسه این خواست همه مردمه (244787)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۵:۲۶
از آقای فرجی دانا انتظار دارم در روز مقرر در مجلس حاضرشده وسکوت کند وبا توجه به اندک زمان سپری شده اعتماد یا عدم اعتماد را به عقلای مجلس و مردم بسپارد (244790)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۶:۵۳
آقای وزیر لطفا بادرایت ومنطق در مقابل حقوق ملت ایستادگی کنید به ویژه دانشجویان و دانشگاهیانی که حقشان پایمال شد.
به امید موفقیت هرچه بیشتر دولت تدبیر وامید. (244807)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۷:۲۰
خیانت بزرگی به نسل فعلی و آینده با این بورسیه های تقلبی رخ داده است و اگر همه پرونده های 3000 نفری را باطل نکنند ظلم بزرگی است.
وزیر علوم باید از دانشگاه ها تحقیق کند چرا که در دوره کامران دانشجو هر کسی که رییس دانشگاه و ریس دانشکده ها بوده از این تخلف ها خیلی کرده. داوطلب با ازمون معرفی می شد اقبال به پذیرش داوطلب نمی دادند امتیاز کم بهش می دادند تا ظرفیت خالی می ماند و سریع می رفتن از سازمان امتیاز می گرفتن و طرف رو می اوردن دکتری. نه ازمون داشت نه نمره زبان، نه ارشدش مشخص بود و دیگر خیلی و خیلی ... (244813)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۱۸:۵۵
رای مردم به مجلس ضدافراطی 94 جواب دندان شکن مردم به افراطی ها خواهد بود.
افراطیون دارن زور آخرشون رو میزنن.
منتظریم فرجی دانا بدون چشمداشت به رای اونا ، پته شون رو بریزه روی آب. (244851)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۲۰:۰۰
نتیجه ی این استیضاح همانند نتیجه ی استیضاح دکتر عطاالله مهاجرانی است! این جلسه هم برای نمایندگان کلاس درس خواهد بود! (244861)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۲۰:۰۶
آقای قنبری از نمایندگان با شرفی و شجاعی بود که مثالش کم پیدا می شود. درود بر مردم عریز ایلام. اگرچه ایلامی نیستم اما همیشه برای این نماینده احترام قائل بوده ام (244863)
کا کا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۲ ۲۳:۰۰
درود بر آقای قنبری عزیز ! به تو افتخار می کنیم . (244879)