به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۱
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۴ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۵۳۶۲۶

‌داعش به دست بسیجی‌ها محو خواهد شد

گروه سياسي: خطیب نماز جمعه این هفته تهران با مورد توجه قرار دادن هفته حج اظهار کرد: حجاج بیت الحرام بدانند که معمولا در عمر یک بار توفیق به حج رفتن پیدا می‌شود بنابراین به مناسک حج‌شان بها دهند ضمن اینکه سعی کنند از این فرصت طلایی بهترین استفاده را داشته باشند.
‌داعش به دست بسیجی‌ها محو خواهد شد
حجت الاسلام سيد احمد خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران افزود: من نمی گویم که حجاج سوغات نخرند اما حیف است فرصت ملکوتی که یک بار نصیب می‌شود در بازارها بگذرد به خصوص اینکه خانم‌ها بخواهند در بازارها با فروشندگان حرف بزنند و چانه بزنند خوب نیست و این وهن شیعه است. عزیزانی که از ایران برای انجام مراسم حج می‌روند نماینده یک ملت با بصیرت هستند بنابراین زینت ایران اسلامی و تشییع باشند و در شرایطی که دشمنان بر طبل تفرقه می‌کوبند، فتاوای مراجع به خصوص در جهت حاضر شدن به موقع بر سر نماز را بشنوند.

وي در بخش دیگر از سخنان خود به هفته دولت، اشاره کرد و با مورد توجه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیأت دولت اظهار کرد: ایشان سخنرانی بسیار جامعی در این دیدار داشتند که من اسمش را منشور دولتمردان دولت یازدهم می گذارم. ایشان منصفانه تحلیل و خدمات دولت محترم را بازگو کردند. خطیب نماز جمعه ایجاد آرامش روحی و روانی از سوی دولت،‌ کنترل تورم، تثبیت قیمت ارز،‌ موضع خوب در برابر صهیونیسم و آمریکا همچنین طرح سلامت را از جمله موارد مدنظر مقام معظم رهبری عنوان و اظهار کرد: همه اینها گام های خوب، ارزشمند و ستودنی بوده است.

وی افزود: کار فرهنگی فقط وظیفه دولت نیست همه مسئول‌اند اما درباره آن مقدار که مربوط به دولت می‌شود تقاضای ما این است که فضای پاک اینترنتی را در اختیار مردم عزیز و جوانانمان بگذاریم. ما اصلاً‌ با فضای مجازی مخالف نیستیم و چنین مخالفتی معقول نیست اما این هم معقول نیست که در جایی که ساختارهای نظارتی هنوز کامل نشده است بیاییم فضای اینترنتی را آزادِ آزاد در اختیار همه بگذاریم. حتی در آمریکا هرگز اجازه نمی دهند که یک ارزشی ما در فضای اینترنتی‌شان ورود پیدا کند. خاتمی افزود: چطور آنها در باطن شان اگر فضا را می بندند چنین رویکردی مخالفت با دموکراسی و آزادی محسوب نمی شود اما وقتی ما می گوییم گفته می‌شود که ساختارهای نظارتی درست نشده. اخلاق و دین جوانان ما در خطر قرار ندهید. اگر به فضل خدا دستگاه های نظارتی درست شد،‌ سی دی که هیچ ده جی در اختیار مردم قرار دهید! خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه داعش و تحرکات آنان را در ضمن سخنرانی خود مدنظر قرار داد و اظهار کرد: داعش به دست بسیجی ها و دولتمردان عراق و بسیجی های جهان اسلام از بین خواهد رفت و محو خواهد شد.
مرجع : ايسنا