به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۵۴۴۶۸
ادامه تیره روزی‌های سرخ با درخشان!

فرار پرسپوليس از شكست مقابل قعرنشين

تراکتورسازی با راه‌آهن به صدر جدول رسید
گروه ورزشي: آخرین دیدار از رقابت های هفته هشتم لیگ برتر شامگاه جمعه بین تیم های پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان حمید درخشان برابر مهمان جنوبی خود به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.
فرار پرسپوليس از شكست مقابل قعرنشين
پرسپولیس در شرایطی این دیدار را آغاز کرد که برخلاف هفت دیدار گذشته این بار خبری از علی دایی نبود و به دنبال تغییراتی که رخ داده بود، حمید درخشان هدایت این تیم را برعهده گرفت. با این حال و در شرایطی که پرسپولیسی ها امیدوار بودند برابر تیم انتهای جدولی نفت مسجد سلیمان روز آسانی را داشته باشند، این جنوبی ها بودند که در دقیقه 4 توسط کیومرث چراغی به گل برتری دست پیدا کردند. در ادامه پرسپولیسی ها تلاش زیادی کردند تا بتوانند گل خورده را در همان نیمه اول جبران کنند اما با وجود موقعیت های نصف و نیمه ای که داشتند نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند تا در نیمه دوم به دنبال جبران این نتیجه باشند. شروع نیمه دوم هم برای سرخپوشان امیدوار کننده نبود اما دو تعویض همزمان که توسط حمید درخشان انجام شد بالاخره طلسم را شکست.

در دقیقه 57 این دیدار هادی نوروزی که تازه وارد زمین شده بود پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و توانست در اولین ضربه ای که توپ می زد دروازه حریف را باز کند. پس از این گل پرسپولیس به تلاشش برای رسیدن به گل برتری ادامه داد اما نتوانست موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کند. در دقیقه 86 این دیدار نفت مسجد سلیمان می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما مهاجمان این تیم در شرایطی ایده ال و تک با تک به نیلسون توپ را به بیرون از دروازه زدند. سرخپوشان در دقایق باقی مانده حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند اما نتوانستند از معدود موقعیت های خود به گل برسند و در نهایت دو امتیاز دیگر را از دست دادند.

پرسپولیس با این تساوی 9 امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند. تیم نفت مسجد سلیمان هم 4 امتیازی شد و در همان رده شانزدهم جدول باقی ماند.

تراکتورسازی با راه‌آهن به صدر جدول رسید
تیم فوتبال تراکتورسازی نهایت استفاده را از شکست استقلال برابر نفت برد و با پیروی پرگل برابر راه آهن به صدر جدول رقابت های لیگ برتر صعود کرد. شاگردان رسول خطیبی در شرایطی به این موفقیت دست پیدا کردند که هفته قبل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به یک پیروزی شیرین دیگر دست پیدا کرده بودند.

در ادامه رقابت های روز دوم از هشتمین هفته لیگ برتر عصر امروز جمعه تیم های تراکتورسازی و راه آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان رسول خطیبی موفق شدند با نتیجه 4 بر یک شاگردان حمید استیلی را با شکست بدرقه کنند و به صدر جدول صعود کنند. تراکتورسازی در شرایطی از راه آهن میزبانی می کرد که با اختلاف دو امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار داشت و در صورت پیروزی برابر راه آهن و با توجه به شکست استقلال برابر نفت در دیدار روز پنجشنبه، می توانست به صدر جدول راه پیدا کند.

تبریزی ها برای رسیدن به گل برتری خیلی انتظار نکشیدند و در دقیقه 2 ادینهو دروازه تیم تهرانی را به زیبایی باز کرد اما در دقیقه 10 علیرضا عظیمی کار را به تساوی کشاند. این نتیجه در پایان نیمه اول حفظ شد اما در نیمه دوم تراکتورسازی آتش بازی به راه انداخت و سه بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. سامان نریمان جهان(59)، محسن دلیر(77) و مدافع راه آهن (81) برای تراکتورسازی گلزنی کردند تا این تیم به یک پیروزی شیرین و تاثیرگذار دست پیدا کند. تراکتورسازی تبریز با این برد 19 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد. استقلال با 18 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم راه آهن هم 8 امتیازی باقی ماند.

شاگردان ویسی اولین برد خود را جشن گرفتند
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر توانست اولین پیروزی خود را به دست آورد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود 70 تماشاگر آغاز شد که شاگردان مرفاوی در قم توانستند با یک گل در پایان نیمه نخست به برتری برسند. احمد حسن‌زاده در دقیقه 6 برای صبا گلزنی کرد و میثم مجیدی در دقیقه 59 گل تساوی‌بخش استقلال خوزستان را به ثمر رساند. ضربه پنالتی حسن‌زاده در دقیقه 69 به تیرک دروازه استقلال خوزستان خورد و به بیرون رفت. شاگردان عبدالله ویسی در ادامه توانستند توانست توسط ایمان باصفا در دقیقه 79 به گل دوم دست یابند و اولین برد خود را در چهاردهمین دوره لیگ برتر کسب کنند. پیش از این هم ذوب‌آهن توانست اولین برد خود را در این لیگ مقابل پیکان به دست آورد. قضاوت این دیدار برعهده تورج حق‌وردی بود. وی به محمدامین آرام‌طبع و جلال‌الدین علی‌محمدی از صبا و روح‌الله سیف‌اللهی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان ویسی اولین برد خود را جشن گرفتند
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر توانست اولین پیروزی خود را به دست آورد.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود 70 تماشاگر آغاز شد که شاگردان مرفاوی در قم توانستند با یک گل در پایان نیمه نخست به برتری برسند.

احمد حسن‌زاده در دقیقه 6 برای صبا گلزنی کرد و میثم مجیدی در دقیقه 59 گل تساوی‌بخش استقلال خوزستان را به ثمر رساند. ضربه پنالتی حسن‌زاده در دقیقه 69 به تیرک دروازه استقلال خوزستان خورد و به بیرون رفت. شاگردان عبدالله ویسی در ادامه توانستند توانست توسط ایمان باصفا در دقیقه 79 به گل دوم دست یابند و اولین برد خود را در چهاردهمین دوره لیگ برتر کسب کنند. پیش از این هم ذوب‌آهن توانست اولین برد خود را در این لیگ مقابل پیکان به دست آورد. قضاوت این دیدار برعهده تورج حق‌وردی بود. وی به محمدامین آرام‌طبع و جلال‌الدین علی‌محمدی از صبا و روح‌الله سیف‌اللهی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

ذوب‌آهن 1 - پيکان صفر؛ اولين برد شاگردان يحيي

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان برگزار شد که در پایان ذوب‌آهن توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد. تک گل مصطفي شجاعي بازيکن تعويضي ذوب‌آهن اولين پيروزي اين فصل را براي يحيي گل‌محمدي به ارمغان آورد.