به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۶ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۵۵۰۰۰
توسط همراه تیم فوتبال امید ایران در كره

انتشار عكس زني كه مورد آزار قرار گرفت

گروه ورزشي: پلیس کره جنوبی از مسئول تدارکات تیم ملی فوتبال امید ایران (زیر ۲۳ سال) در مورد ایجاد مزاحمت جنسی برای یک زن بازپرسی کرده است.
نشريات كره، لحظه آزار اين زن را منتشر كردند
نشريات كره، لحظه آزار اين زن را منتشر كردند
به نوشته رسانه هاي كره جنوبي، این بازپرسی، در پی شکایت یک زن کره‌ای مطرح شده که جزو افراد داوطلب برای کمک به برگزاری رقابت های فوتبال در مسابقات آسیایی اینچئون بوده است. پلیس در پی شکایت فرد مظنون را زندانی نکرده، ولی به او گفته که تا زمان بررسی اتهاماتش حق خروج از کره جنوبی را ندارد. در واکنش به این خبر، محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال ایران گفت: "دوستانی که همراه کاروان ایران در اینچئون حضور دارند ادعا می‌کنند که در انتشار این خبر بزرگنمایی شده و به نوعی آن را تکذیب می‌کنم."

وی در عین حال، با اشاره به اینکه "پلیس محلی در حال بررسی صحت و سقم این خبر بوده و قرار است نتیجه را به ما اعلام کند" افزود: "اگر تخلفی صورت گرفته باشد با هماهنگی فدراسیون با آن به شدت برخورد خواهیم کرد." واقعه ای که به شکایت از یک مسئول ایرانی تیم فوتبال جوانان انجامیده، روز دوشنبه و در استادیوم انسانوا، محل بازی تیم های ایران و ویتنام رخ داده است. این بازی، به پیروزی ۴ بر ۱ تیم ویتنام انجامید.

به گفته پلیس، این فرد ۳۸ ساله قبول دارد که زن شاکی را لمس کرده، اما گفته که نمی‌دانسته کارش غیرقانونی است. این زن می گوید که مسئول ایرانی در هنگام گرفتن یک عکس دو نفره، بدن او را لمس کرده است. یکی از مسئولان کره ای برگزاری بازی های آسیایی گفته است که اگر چنین واقعه ای در طول بازی ها تکرار شود، با "اقدامات تنبیهی" شدیدی مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد که این اقدامات ممکن است شامل "محرومیت از بازی ها یا جلوگیری از خروج از کشور" هم بشود. تیم ملی فوتبال جوانان برای شرکت در رقابت های آسیایی اینچئون در کره جنوبی در این کشور به سر می برد. این بازی ها رسما روز جمعه افتتاح می شود، ولی رقابت های فوتبال، از روز یکشنبه شروع شده است.