به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۲۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۸ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۶۲۹۳۹
خبرهایی از آبی پوشان پایتخت

حضور تيموريان در ذوب‌آهن منتفي شد

گروه ورزشی: حضور هافبک استقلال در ذوب‌آهن منتفي شد.
حضور تيموريان در ذوب‌آهن منتفي شد
آندرانیک تیموریان هافبک استقلال تصمیم به جدایی از این تیم را گرفته و هر روز تیم جدیدی برای این هافبک ملی پوش شنیده می‌شود. بر همین اساس اخباری مبنی بر حضور تیموریان در ذوب‌آهن شنیده می‌شد که به گفته سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن این موضوع به خاطر پیشنهاد بالای تراکتورسازی منتفی شده است. دآذری دراین خصوص به فارس گفت: سرژیک تیموریان با من تماس گرفت و از پیشنهاد یک میلیارد و چهارصد میلیونی تراکتور به آندو خبر داد و اعلام کرد در صورتی که ذوب‌آهن بیشتر از چنین رقمی را می‌پردازد مذاکرات را با ما ادامه دهد که با این وضعیت حضور آندو در تیم ذوب‌آهن منتفی شد.


بي اطلاعي کريمي از معاوضه اش با مسلمان
بازيکن استقلال از احتمال انتقالش به ذوب آهن اظهار بي اطلاعي کرد. از دیروز که بحث حضور محسن مسلمان در استقلال مطرح شده، صحبتهای مختلفی در مورد بازیکنی که قرار است از استقلال به اصفهان برود، به گوش می رسد. بعد از مطرح شدن نام محمد قاضی و آندرانیک تیموریان به عنوان گزینه های استقلال برای رفتن به ذوب آهن، امروز صبح یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد استقلال می خواهد در ازای جذب محسن مسلمان، یعقوب کریمی را به اصفهان بفرستد. کریمی درباره این خبر گفت: هنوز کسی از باشگاه در این زمینه صحبتی با من نداشته اما اگر قرار به بازگشت به اصفهان باشد ترجیح می دهم به سپاهان بروم تا ذوب آهن!


بيک‌زاده: براي استقلال شرط دارم
در حالي که دقايقي قبل هاشم بيک زاده در گفت و گو با خبرگزاري‌ها گفته بود که قطعا از استقلال جدا مي شود و پشيمان هم نخواهد شد، وقتي ما با او تماس گرفتيم با ترديد در مورد جدايي اش صحبت کرد.هافبک استقلال گفت: من رفته بودم فدراسیون که برای اردوی آفریقای جنوبی کارهایی انجام دهم که خبرنگاران از من در مورد جدایی ایم پرسیدند. من هم هیچی به آنها نگفتم. اما از قول من نوشتند که از استقلال جدا می شوم. او ادامه داد، الان آمدم باشگاه استقلال تا در مورد شرایطم صحبت کنم. شاید اگر به توافق نرسم از این تیم جدا شوم. فعلا تا جلسه برگزار نشود نمی توانم در این مورد حرفی بزنم.



پورحيدري: بازيکنان 50% قرارداشان را گرفته‌اند
منصور پورحيدري عضو هيات مديره استقلال که اين روزها در کميته نقل و انتقالات هم بسار فعال است. معتقد است که مشکلات مالي استقلال مانع جذب بازيکن جديد نمي شود. عضو کمیته قل و انتقالات  گفت: پس از بازیکنان این تیم در نیم فصل اول بین 30،40 و 50 درصد مبلغ قراردادهایشان را گرفته اند. بعد از نیم فصل هم قرار ایت مبلغ دیگری به آنها پرداخت شود. ضمن اینکه بازیکنان تعویضی و کسانی که از تیم جدا می شوندهم این فرصت را به باشگاه می دهند که مبالغ قرارداد ها را پرداخت کند.

بازیکن خارجی و دروازه‌بان
وی ادامه داد: بازی این هفته هفدهم باید تمام شود. تا ما بتوانیم در مورد لیستی که آقای قلعه نویی داده با باشگاهها به توافق برسیم. در این لیست بحث حضور دروازه‌بان دیگری مطرح نیست و تمام اخبار در این مورد شایعه است. بر همین اساس آقای قلعه نویی بازیکن خارجی، هم مد نظر ندارد. هنوز به صورت قطعی هیچ بازیکنی را استقلال جذب نکرده است. باید مسابقات تمام شود در تعطیلات لیگ فرصت بیشتری هست تا باشگاهها در این مورد تصمیم بگیرند.

وضعیت تیموریان با باشگاه مشخص نیست
پورحیدری گفت: من از انتقال تیموریان با محسن مسلمان اطلاعی ندارم. وضعیت تیموریان با باشگاه هنوز مشخص نیست.آقای صادق پور پیگیر کارهای تیموریان هستند. البته آنچه که مسلم است اینکه همه تیمها تیموریان را می خواهند. اما اینکه انتقال او به چه صورت خواهد شد، هنوز معلوم نیست. قطعا باید دو طرف از این مساله راضی باشند. . دیروز هم آقای افشارزاده با آذری در این مورد صحبت داشتند که هنوز مشخص نیست که بحثها پیرامون محسن مسلمان به چه صورت بوده است.

سن مهم نیست، عنایتی موثر است
وی یادآودشد: حضور مجدد عنایتی در استقلال خواسته سرمربی تیم است. عنایتی جزو بازیکنانی هست که امیر قلعه نویی عنوان کرده به او نیاز داره. به عقیده من من عنایتی خوب فوتبال بازی می کند. در هر تیمی هم بوده بازیکن تاثیرگذاری بوده است. من زیاد بحث سن و سال را قبول ندارم. بازیکنی که سرحال و موثر باشد می تواند در هر تیمی کارگشا باشد. به هر حال عنایتی در لیست سرمربی استقلال هست و ما هم برای جذب او تلاش می کنیم.

اردو و بازیهای دوستانه استقلال
وی گفت: به هر حال تعطیلات نیم فصل به صورتی است که باید تیمها برنامه اردویی مناسبی داشته باشند. قطعا آقای سرمربی برنامه اش را برای تعطیلات نیم فصل می دهد. البته مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد. چون دو بحث هست، اول اینکه ان شاء الله با حمایت همه تیم ملی به مرحله پایانی برود که 51 روز تعطیلات است. دوم اینکه خدای نکرده تیم در مراحل ابتدایی حذف شود که در این صورت زودتر بازیها پیگیری می شود و تعطیلات کمتر خواهد بود. در حال حاضر به غیر از بازیکنان ملی پوش که باید در اردوی تیم ملی باشند. باید ابتدا نفرات جدید به ترکیب اضافه شوند و پس از آن در مورد اردو برنامه ریزی شود و قطعا پیرو آن بازی دوستانه ای برگزار شود.

اینجا استقلال است
پورحیدری در پایان گفت: در هفته گذشته اختلاف امیر قلعه نویی با ملی پوشان استقلال و پیرو آن شعار هواداران علیه این بازیکنان، باعث شده بود تا آنها در مورد جدایی از استقلال صحبت کنند، پورحیدری در این مورد پاسخ می دهد که بالاخره هواداران حق دارند که از بازیکنان بزرگسال تیمشان راضی نباشند. البته من توهین را تایید نمی کنم. خود آقای قلعه نویی هم در این مورد صحبتی نکرده است. به هر حال این بازیکنان برای استقلال زحمت می کشند. حالا روز بدشان بوده است. افت هم برای هر تیم و بازیکنی هست آنها که نباید به خودشان بگیرند. به هر حال اتینجا استقلال است و هوادارها از بازیکنان و تیم توقع دارند. مهم این است که ما بتوانیم در زمانی کوتاه خودمان را از این شرایط خارج کنیم.

مرجع : ورزش 3