به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۶۶۱۵۰
روحانی در فرودگاه بوشهر:

بوشهر ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد

گروه سیاسی: رئیس جمهور کشورمان در جریان دوازدهمین سفر استانی خود وارد استان بوشهر شد.
بوشهر ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد
حجت الاسلام  حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جریان دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید وارد بوشهر شد. روحانی پس از ورود به بوشهر از سوی مصطفی سالاری استاندار بوشهر و آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر مورد استقبال رسمی قرار گرفت. روحانی قرار است بعداز ظهر امروز با حضور در نیروگاه اتمی بوشهر از این نیروگاه بازدید به عمل بیاورد.

محمدرضا نهاوندیان، حسین فریدون، حجت‌الاسلام  شهیدی، حجت‌الاسلام  پورمحمدی ، قاضی زاده هاشمی ، رحمانی فضلی ، زنگنه ، آشنا و محمدرضا صادق رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.
روحانی همچنین قرار است فردا(چهارشنبه)در آخرین روز سفر خود به استان بوشهر پس از حضور در جلسه شورای اداری این استان در نشستی خبری به ارائه جمع بندی سفر و همچنین پاسخ به پرسش های رسانه‌های استانی بپردازد.

قرار است در کنار برنامه های رئیس جمهور تعدادی از وزرا و معاونان رئیس جمهور برای آگاهی از نقاط مثبت ومنفی شهرستان‌های استان بوشهر و همچنین تهیه گزارش از آخرین وضعیت این مناطق در شهرستان های استان بوشهر حضور پیدا کنند. روحانی پیش از این در جریان سفرهای استانی خود به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان،‌ هرمزگان، ایلام، چهارمحال و بختیاری،‌ اردبیل و همچنین استان های خراسان رضوی، زنجان، گرگان و خراسان جنوبی سفر کرده بود.

بوشهر ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد
رئیس جمهور کشورمان در آغاز دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید در فرودگاه بندر بوشهر، اظهار کرد: بوشهر استانی است که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد. حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به بوشهر جهت انجام دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید با اشاره به دومین حضور خود در استان بوشهر طی یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته برای دومین بار است که خداوند توفیقی داد تا دیداری با مردم بسیار خوب و سرافراز خطه بوشهر داشته باشم. وی با بیان این‌که در طول این سفر ان‌شاءالله برنامه‌هایی که دولت برای توسعه استان دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: ان‌شاءالله همه برنامه‌هایی که دولت یازدهم برای توسعه استان بوشهر در نظر دارد، در این سفر هم اعلام خواهد شد و هم در شورای اداری استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روحانی با اشاره به رشادت‌های مردم بوشهر در طول 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم بوشهر مردمی سرافراز، دلاور و آزاده هستند و مرزبانان بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند. رئیس جمهور در پایان با تأکید بر این‌که استان بوشهر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد، گفت: امیدواریم در این سفر تصمیمات خوبی برای استان اتخاذ شود.
مرجع : ایسنا