به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۶۸۵۹۰
مشروعیت جریان اصلاح‌طلبی با روسای مثلث اصلاحات

دوپینگ‌هایی بی حاصل از جنس اصولگرایی

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تا زمانی که آقایان خاتمی، هاشمی و عارف مشروعیت جریانات پیش رو را در انتخابات تعیین نکنند احزاب اصلاح طلبی در نزد افکار عمومی فاقد پایگاه خواهند بود.
دوپینگ‌هایی بی حاصل از جنس اصولگرایی
فیاض زاهد با بیان اینکه مجلس آینده مجلس تندرو ها نخواهد بود، اظهار داشت: جناح رقیب برای اینکه صحنه را واگذار نکند با هر تحلیلی با هر اتفاقی و با هر کنشی از شورای نگهبان تلاش می کند اما مجلس آینده مجلس اعتدال و هماهنگ با دولت روحانی خواهد بود. وی با اشاره به اینکه اصولگرایان در حال پایین آوردن حجم شکست خود هستند، ادامه داد: این جریان در همه انتخاباتی که با حداقل استانداردهای شناخته شده در امر انتخابات در دنیا وجود دارد بازنده خواهند بود. آن ها در هیج حوزه ای نماینده افکار عمومی نیستند آن ها فقط با دوپینگ ها و حمایت های خاص گسترده در یک مسابقه ای شرکت می کنند که درب خروجی رختکن را به روی جریان رقیب می بندند، تنها بازی می کنند و به خود مدال هم می دهند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه برخی از اعضای جریان راست برای رسیدن به اهداف به هر دستاویزی متمسک می شوند، افزود: اصلاح طلبان در سال 92 یک دستاورد بسیار حیاتی دارند پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهورس 92 مهری محکم بر رهبری سید محمد خاتمی زد. امروز هیچ جریان سیاسی نزدیک به اصلاح طلب نمی تواند خودش را از سایه و دامنه چتری که جریان اصلاح طلب به رهبری سید محمد خاتمی فراهم کرده خارج بماند. زاهد ادامه داد: دیگر نمی شود کاریکاتور اصلاح طلبی درست کرد و یا اصلاح طلب های بدلی ساخت تا زمانی که آقایان خاتمی، هاشمی و عارف مشروعیت جریانات پیش رو را در انتخابات تعیین نکنند احزاب اصلاح طلبی در نزد افکار عمومی فاقد پایگاه خواهند بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه رفتار اصولگرایان نشان می دهد که به شدت نگران و وحشت زده از انتخابات آینده هستند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه اصولگرایان که درصدد این هستند با دوپینگ های خاص مصباح یزدی را پس از رحلت آیت الله مهدوی کنی به عنوان رهبر معنوی اصولگراها جا بزنند موفق نمی شوند و نخواهند شد. زاهد در پایان خاطرنشان کرد: این روشن است که بدانید چرا اصولگرایان بویژه افراطی ها و آن راست امنیتی از روش های غیر اخلاقی تغیر حرفه ای برای به هم زدن قواعد بازی استفاده می کنند.
مرجع : ایسکانیوز