به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۸۷۴۹۴

رکورد بد گرت بیل در رئال مادرید

گروه ورزشی: هافبک ولزی ر‌ئال‌ ماد‌رید با آمدن رافا بنیتس با جالش‌های جدیدی روبرو شده است.
رکورد بد گرت بیل در رئال مادرید
آس نوشت:  باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید با انجام جام سانتیاگوبرنابئو مقابل گالاتاسرای ترکیه بازی‌های پیش فصل خود را به پایان می رساند.
گرت بیل که در این تیم و در بازی‌های پیش فصل نمایش خوبی را ارائه کرده در پست جدیدش در ترکیب این تیم احساس راحتی بیشتری دارد و از رافائل بنیتس، سرمربی رئال خواسته بود تا او را در طول فصل در همین روز بازی دهد.
تاکنون وی در این پست تنها یک گل به ثمر رسانده است. او طی 6 دیدار و 389 دقیقه حضور در زمین که به طور میانگین 64 دقیقه در هر دیدار حضور داشته توانسته 15 شوت به سمت دروازه بزند که تنها پنج شوت او در چارچوب بوده است. این بدان معناست که شوت‌های زده شده گرت بیل به سمت دروازه حریفان دقت بالایی ندارد. یک شوت به سمت دروازه در هر 26 دقیقه و آمار پایین 6.66 شوت به سمت چارچوب نمی‌تواند آمار خوبی برای هافبک سابق تاتنهام باشد.
تنها گل به ثمر رسیده بیل، مقابل تاتنهام باشگاه پیشین او بود. بیل پاس گلی را هم به کریم بنزما در رویارویی با منچسترسیتی در شهر ملبورن استرالیا داده بود.
گرت بیل 55 دقیقه در رویارویی با رم ایتالیا نیز در ترکیب تیمش قرار داشت. او در آن دیدار یک شوت به سمت چارچوب داشت و دو شوت را به خارج از چارچوب زد. بیل در برابر اینتر هم به میدان رفت اما هیچ شوتی به سمت چارچوب دروازه حریف نزد.
بیل مقابل سیتی 69 دقیقه بازی کرد. او در آن دیدار هم تنها یک شوت زد که خارج از چارچوب بود. مقابل میلان که 70 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت سه شوت زد که یکی از آنها داخل چارچوب قرار داشت. مقابل تاتنهام هم تنها یک شوت به سمت دروازه حریف زد که همان نیز تبدیل به گل شد.
این هافبک ولزی در رویارویی دوستانه با یک تیم نروژی که در اسلو برگزار شد نیز 67 دقیقه در ترکیب ر‌ئال‌ ماد‌رید حضور داشت، پنج شوت زد که سه شوت داخل چارچوب بود. او در این دیدار بارها شانس گلزنی اش را نیز از دست داده است.
این آمار با توجه به شرایط بسیار سختی که در این فصل در ر‌ئال‌ ماد‌رید حضور دارد برای بازیکنی مانند گرت بیل زیاد خوب به نظر نمی رسد. شاید هو‌اد‌ا‌ران رئال از سرمربی تیم‌شان بخواهند تا به جای استفاده از گرت بیل به سراغ بازی دادن به ایسکو و یا خامس رودیگس برود. به نظر می‌رسد فصل پیش‌رو برای بیل فصلی سرنوشت ساز باشد. شاید نمایش ضعیف او در ترکیب ر‌ئال‌ ماد‌رید بار دیگر موجب شود صحبت‌های فروش این بازیکن مطرح شده و او به لیگ برتر انگلیس بازگردد.