به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۱۵۷۳۴
رای طلایی قالیباف مربوط به چه کسی بود؟

خانم «راستگو» شما حتما راست مي‌گوييد!

گروه سياسي: صبح ديروز، رای گیری برای انتخاب شهردار انجام شد و محمدباقر قالیباف، با یک رای بیشتر از محسن هاشمی، برای بار سوم به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.
خانم «راستگو» شما حتما راست مي‌گوييد!
به گزارش سلام نو، گزینه اصلاح طلبان در این رقابت محسن هاشمی بود، اما دو نفر از اعضای اصلاح طلب شورای شهر بر خلاف توافقی که با یکدیگر انجام داده بودند به قالیباف رای داده‌اند. احمد دنیامالی با توجه به ارتباطات کاری که از گذشته با شهردار تهران داشت، به شکلی نه چندان پنهانی به قالیباف رای داد اما در این بین رای الهه راستگو به قاليباف، تعجب دیگر اصلاح‌طلبان شورای شهر را برانگیخت. الهه راستگو هنوز رسما رای خود به قالیباف را تایید نکرده اما با توجه به اینکه برخلاف توافق اصلاح‌طلبان شورای شهر، وی از نشان دادن برگه رای خود به دیگر اعضای اصلاح‌طلب امتناع کرده است، اغلب اعضای شورای شهر عقیده دارند که وی به قالیباف رای داده است.

گفتنی‌است که محمدباقر قالیباف پس از آنکه از رای بالای محسن هاشمی در شورای شهر احساس خطر کرد، به هر کاری دست زد تا آن چیدمان را متحول کند; از تبلیغات اختصاصی صدا و سیما و خبرگزاری‌های مهر و... گرفته تا جلساتی که پیمانکاران شهرداری با اعضای شورای شهر برگزار کردند و پیشهادات خاص را روی میز گذاشتند. البته امیدواریم که پیشنهادات خاص بعضی از پیمانکاران به سفارش و زیر نظر شهرداری و آقای قالیباف نباشد و این پیمانکاران بصورت خودجوش (!) وارد مذاکره با اعضای شورای شهر شده باشند.

بنا به گفته یک منبع آگاه، برادر الهه راستگو، خود یکی از پیمانکاران تبلیغاتی شهرداری تهران است .... اکنون در بین ناظران و فعالین سیاسی اصلاح طلب، این شبهه به وجود آمده که چه ارتباطی بین مناسبات مالی برادر راستگو و رای وی وجود دارد؟ آن برگه رایی که در دست الهه راستگو قرار داشت، امانت مردم تهران بود که به ایشان سپرده شده بود. قطعا خانم راستگو وقتی با ادعای اصلاح طلبی و قرار گرفتن در لیست اصلاحات، رای مردم را گرفته و وارد شورای شهر شده است، حق ندارد که به گزینه اصولگرایان رای دهد. رسول خدا - صلی الله علیه و آله - فرموده‌اند: «از ما نیست کسی که امانت را بی‌اهمیت شمارد و امانتی را که به او سپرده شده، ضایع گرداند.»

وقتی قالیباف با یک رای بیشتر از محسن هاشمی به شهرداری تهران انتخاب شد، دل خیلی از دلسوزان ملت و کشور سوخت و در این بین باید اشاره شود به تلاش برخی از اعضای شریف شورای شهر که تا این لحظه در مقابل فشارهای وارده مقاومت کردند و از محسن هاشمی دفاع کردند; تلاش و کوششی که با این یک رای نابخردانه از بین رفت. قطعا این نتیجه، درس و عبرتی برای اصلاح طلبان خواهد شد که در تنظیم لیست‌های انتخاباتی خود دقت بیشتری بکنند و برای حمایت از افراد به توان آن‌ها برای مقابله با وسوسه‌های دنیوی توجه بیشتری نشان دهند.

۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۴۶
بیچاره ما مردم هستیم که حرف اینها را باور کرده به لیست صالاح طلبان رای دادیم اینها به دنبال منافع خودشان هستند یکی برادرش و یکی خودش هنوز یک قرن دیگه با قانون و فرهنگ احزاب و لیست فاصله داریم وقتی در شورای شهر تهران این اتفاق میانته در شهرهای کوچک چه انتظاری باید داشت (123939)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۱۸
راست میگی به خدا (124164)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۸:۵۵
من به عنوان یک تهرانی رایم رو از ایشون پس میگیرم که در رای من خیانت کرده. امیدوارم درس عبرتی بشه برای دوستانی که در شورا رای ندادند تا امروز سرنوشت کار دست یک نفر بیفته. (123947)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۰
خود فروشی پس به چی میگن!!!! (123949)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۳
واقعا جای تاسف است (123952)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۵
موضوع انتخاب هاشمی یا قالیباف نیست موضوع اینه که مدیرانی که با این روشها به مدیریت می رسند و برای آن بهای گزافی را پرداخت می کنند مدیریت بهینه ای نمی توانندانجام دهند صدا و سیما نیز میلی است در طول هفته گذشته گزارش های مبسوطی از عملکرد قالیباف ارائه نمود که در زمان انتخاب شهردار شایسته نبود کاش این گزارشها را در دولت احمدی نژاد که اتهامهای مختلفی به شهرداری زده می شد نمایش داده می شد و فرصت دفاع برای شهردار فراهم می شد.
صدا سیما خود را به عنوتن تریبون یک حزب (بخوانید اصولگرا)پائین آورد تا بتواند از شکست آنان در شهرداری تهران جلوگیری نماید
البته پیروزی قالیباف به عملکرد سیمای میلی ربطی نداشت بلکه به سیستماتیک نبودن آرا اصلاحطلبان مربوطه که باید فکری برای آن شود .
در هر صورت برای قالیباف آرزوی موفقیت میکنم (123954)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۰۵
برات متاسفم راستگو ، ببخشيد دروغگو. راي من يكي به تو حرومت. (123955)
حسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۱۱
اون چیزی که معلومه اینه که اصلاح طلبان با دادن وعده ووعید به عباس جدیدی وهمچنین جلسات مکرر با هاشمی رفسنجانی به دنبال بدست اوردن رای دیگران بودن در اصل اصلاح طلبا ن تشنه قدرتن نه خدمت (123960)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۱۸
در انتخابات بعدی شوراها، حساب اصلاح طلبان با این خانم نمکدان شکن، صاف خواهدشد؛ مگر این که نخواهند دوباره شرکت کنند. (123964)
مجتبی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۲۲
خانم راستگو همان شخصی بود که در مجلس پنجم از نمایندگان فعال برای عزل عبدالله نوری وزیر کشور دولت اصلاحات بود . ایشان چگونه یک شبه اصلاحطلب و در لیست آنها برای پیش برد اصلاح طلبی قرار گرفت ؟! (123968)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۲۹
خانم راستگو باید توضیح بدن البته اگه توضیحی مونده باشه چون از پشت خنجر زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (123977)
حامد
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۳۲
من احمق چون هیچ تمایلی به شرکت در انتخابات نداشتم، اما وقتی تصمیم گرفتم رای بدم، گفتم خوب بهتره تو شورا هم شرکت کنم، یه لیست بلند بالا بود که چون شناخت زیادی نداشتم، فقط به آقای مسجد جامعی و الهه راستگو رای دادم چون مطمئن بودم حتما اصلاح طلب هستند، حرومت باشه خانم ... (123980)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۳۷
این فقط میتونه خیانت باشه . ما وقتی که به اصلاحات و کاندیدای اونها رای میدیم یعنی اینکه در باقی موارد که وظیفه بر دوش شورا هست نیز خودشون به تفکری رای بدهند که ما هم با توجه به اون تفکر اونهارو انتخاب کردیم . خانم راستگو با این کارتون خشم ملت و اصلاح طلبان را برانگیختید .

این مصداق بارز خیانت در امانت است (123984)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۴۷
این خانم راستگو چندین دوره قبل هم از ملایر کاندید شدند برای مجلس و با پوستر قشنگ و حرفهای بیهوده سر مردم ملایر رو کلاه گذاشتند و رفتند به مجلس از اون به بعد هم دیگه تو ملایر پیداشون نشد که نشد. حالا چه انتظاری دارید. حالا این بلا رو سر مردم تهران آورده. (123989)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۰۹
پس قالیباف به این صورت و با تبلیغات صدا وسیما رای جمع کرده است. (124622)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۴۷
ماملایریها راستگورا میشناسیم تعجب میکنیم کیاواصلاح طلب شد (123990)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۰۵
از زمانی که نیت کرد به هر طریقی شده وارد شورا شود. (124620)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۳
اونوقت امید ما بر این است که برخی از این کم توانان ذهنی.مادی و قدرتی در مورد مسائل مهمی چون رفع سریع آلودگی هوای تهران و یا جلوگیری از پارازیت ها که تقریبا مشابه اسید پاشی جوانهای بی عقل بر پیکر عشقشان میباشد.برای 15 میلیون از همشهریانشان اقدامی عاجل نمایند. (123996)
گوران
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۴
انتخاب افراد برگزیده برای لیست از شاخصه های مهم در آزمون دموکراسی است. (123998)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۰۴
در صورت انجام چنین کاری، ضمن احترام به آقای قالیباف، فقط استعفای اقای دنیامالی وخانم راستگو جوابگوی مردم خواهد بود. (123999)
nima
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۱۱
سرکار خانم راستگو...... تو به رای ما خیانت کردی. اگر معتقد به روز قیامت باشی..... باید پاسخگو باشی. من کارمند شهرداری تهران هستم و بقدری در حق من وما اجحاف شده بود که میخواستیم راحت شویم. اما تو نگذاشتی .بدون هیچ ترس و واهمه ای آماده پاسخگوی با شما هستم. (124004)
سبحان
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۱۶
خانوم راستگو این رسمش نیست شما هم از پشت به اصلاح طلبا خنجر زدید (124006)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۱۸
من واقعا" متاسفم کسی مثل این خانم به این راحتی رای فروشی کنه و حق الناس را تضییع نماید. خانم راستگو! شما به موکلین خود خیانت کرده اید. شما با لیست اصلاح طلبان که در بالای آن شهردار مورد نظرتان نوشته شده بود وارد شورا شدید . چگونه می خواهید پاسخ کسانی که به شما رای داده اند را بدهید. من که جفایی بیشتر از این و خیانتی سیاسی بیشتر از این نمی شناسم.
ما شما را نمی بخشیم. آقای رهامی ! شما نیز مقصرید. آن از نوع تبلیغات انتخاباتی تان که هیچ کس اصلا" لیستی از شما در اختیار نداشت و این هم نفرات منتخبتان. (124009)
باران
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۲۵
خانم راستگو دیروز نشان دادند که اصلاح طلب نیستند. ما برای ایشان تبلیغ کردیم.رای هم دادیم اما با رای سرنوشت سازشون به اصلاح طلبان ضربه زدند.
باز کارت به ما می افته خانم راستگو!!!ایکاش مثل اسمتون رفتار می کردید.از طرفی خیل بی شمار دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه امیر کبیر (124015)
ضدزنگ
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۳۰
اصلاح طلبا هنوز باید صبر کنن!
اصلاح طلبی همیشه مظلومه (124017)
سبحان
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۰:۳۲
من از سران اصلاح طلب به خصوص آقای کمالی و آقای محجوب سران حزب کار خواهش میکنم هرچه سریع تر خانوم راستگو رو از حزب اخراج کنند (124020)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۴۹
اخراج شد!! (124491)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۱۰
در امانت خیانت کرده شکی نیست (124078)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۱۸
خجالت داره خانم راستگوووووووووو (124082)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۲۳
آقای نویسنده از شما بعیده که احساسی تحلیل کنی
مگه مسجد جامعی چند رای بالاتر از چمران آورد..... (124089)
حسين تبريزي
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۱۷
يعني شما متوجه نيستي صحبت تعداد راي نيست و سو استفاده از راي يك گرايش سياسي و حزبه .
قبل از نظر و سخن يك كم فكر بهتره . (124513)
تینا
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۲۸
دروغگوی نفوذی برات متاسفم ما مردمو دور نزدی انسانیت و شخصیت خودتو دور زدی .رای منو پس بده اصلاح طلب نماها (124102)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۲:۵۰
از ماست که بر ماست... (124124)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۱۸
کمپین ضد الهه راستگو تشکیل بشه (124162)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۱۸
خواهش بنده از طرفداران گفتمان اصلاح طلبی این هست که اتحاد خود را حفظ کنند. بالاخره در طول زمان انسان های دو رو ذات خودشا را نشان داده و از این جمع بیرون انداخته می شوند(همچون خانم مثلا راستگو). خواهشا اتحاد خودمان را برای آینده حفظ کنیم. (124163)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۳:۳۸
چقدر شما نگران رای مردم و وسوسه های دنیایی هستید... (124180)
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۴:۰۰
عجب خبر جالبی من یاد بوش افتادم که هر کسی با ما نیست علیه ماست (124197)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۵۲
بحث "هر کسی با ما نیست علیه ماست" نیست. ایشان اگر بعنوان نامزد مستقل وارد شورای شهر شده شده بود مختار بود به هر کسی رای دهد و هیچ اشکالی هم وارد نبود؛ اما در این مورد، بجث حقوق کسانی مطرح است که به ایشان نه به اعتبار خودش بلکه به اعتبار یک لیست یا حزب یا جناح اجتماعی رای داده اند. وقتی کسی در یک لیست قرار میگیره یعنی به رای دهندگانش قول میده تا اهداف ارائه شده توسط ارائه دهندگان اون لیست رو محقق کنه. و اینجاست که اون شخص دیگه محق نیست تا فقط نظر شخصی خود را مدنظر قرار دهد حتی اگر "با ما" باشد! (124492)
حسين تبريزي
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۹:۲۲
اگر با راي خودش اومده بود نظرش به خودش مربوط بود ولي حالا حق تك روي نداره .
نظر بوش هم بيشتر به شما اصولگرايان انحصار طلب ميخوره . (124522)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۴:۰۵
تا کی منافع شخصی؟
خیانت به مردم برای مال دنیا...!!! (124200)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۴:۴۲
اول بشناسید بعد او را اصلاح طلب معرفی کنید (124228)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۵:۴۵
خانم راستگو این کار شما واقعا اخلاقی و انسانی نبود.شما تا همیشه مدیون مردمی هستید که به اعتبار قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان به شما رای دادن. (124286)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۱۸:۴۶
همان بهتر که این خانم از این تشکیلات جهنمی که بخاطر یک رای تحملش نمیکنند بیرون بیاد. (124490)
۱۳۹۲/۰۶/۱۸ ۲۳:۰۱
آقای قالیباف اینگونه رای آوردن و شهر دار شدن نامش چیست. (124615)