به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۲:۱۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۱۲۷۸۳

احمدی‌نژاد و روحاني تبریک گفتند

گروه ورزشي: رییس‌جمهور در پیامی صعود مقتدرانه و دلنشین تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی فوتبال را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
احمدی‌نژاد و روحاني تبریک گفتند
بسم الله الرحمن الرحیم
صعود مقتدارنه و دلنشین به جام جهانی فوتبال که با تلاش خستگی ناپذیر و غیرت و هوشمندی جوانان عزیز و برومندمان بدست آمد را به ملت بزرگ و به ویژه ورزشکاران سربلند میهن صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
این اتفاق مبارک یک بار دیگر بر شایستگی های جوانان و ملت سربلند صحه گذاشت و نوار افتخاآفرینی قهرمانان ورزشی ما را طولانی تر و درخشان تر کرد. ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و مربیان از خداوند منان برای همگان سلامتی و عزت و موفقیت تحت عنایات امام عصر (ع)مسئلت دارم. برافراشته باد پرچم و نام و یاد ایران محمود احمدی نژاد

پیام تبریک رئیس‌جمهور منتخب به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی

دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب با صدور پیامی، صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را تبریک گفت. متن پیام دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‎
صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مایه مباهات و خوشحالی همه ایرانیان و آنانی که به سربلندی ایران اسلامی می‌اندیشند گردید. این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران، به ویژه جامعه ورزشی کشور و ورزش‌دوستان صمیمانه تبریک می‌گویم. اطمینان دارم این موفقیت مقدمه ای برای پیروزی‌های بزرگتر و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها خواهد بود. اینجانب نیز خود را در شادی ملت بزرگوار ایران سهیم دانسته و برای یکایک ایرانیان در عرصه‌های گوناگون عزت‌آفرینی، آرزوی بهروزی و تعالی دارم. رئیس جمهور منتخب دکتر حسن روحانی