به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۲:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۲۴۴۰

تازه‌ترين ادعاي وزير ارتباطات: نصف‌النهارمکه‌ را جایگزین‌ نصف‌النهارگرینویچ می‌کنیم‌

گروه علمي: وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در تازه‌ترين ادعاي خود گفته که این وزارت‌خانه تلاش‌ خواهد کرد «نصف‌النهار مبداء مکه را جایگزین نصف‌النهار گرینویچ» کند.
تازه‌ترين ادعاي وزير ارتباطات: نصف‌النهارمکه‌ را جایگزین‌ نصف‌النهارگرینویچ می‌کنیم‌
محمدحسن نامی٬ این مطلب را طی سخنانی در حسینیه چهارده معصوم قم بیان کرده و گفته است: «کعبه در مرکز جهان قرار گرفته و اینکه از سمت راست به چپ دور این خانه عظیم می‌گردیم به این دلیل است که گردش سلول‌ها در بدن، ‌گردش خون در بدن، ‌گردش زمین به دور خورشید همه از سمت راست به چپ است.» وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنان خود درباره چگونگی مخابره صدا و تصویر امام دوازدهم (عج) پس از ظهور به سراسر جهان سخن گفته و اظهار داشت: با بهره گيري از تكنولوژي جديد مي توان به در زمان ظهور صدا و تصوير امام عصر(عج) را پخش كرد.

به گزارش قم نیوز، دكتر محمد حسين نامي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حسينيه چهارده معصوم قم با اشاره به ديدگاهش در خصوص پخش صدا و تصوير امام زمان(عج) گفت: در روايات ما آمده است كه صدا و تصوير امام عصر(عج) هنگام ظهور ايشان به مردم جهان مي‌رسد كه با يافته‌هاي جديد علمي چيز عجيبي نخواهد بود. بيست و چهار نصف النهار داريم كه يكي از آن نصف النهارها از مبداء‌ مغناطيسي صفر كعبه عبور كرده است. تلاش مي‌كنيم نصف النهار مبداء مكه را جايگزين نصف النهار گرينويچ كنيم.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به موقعيت كعبه گفت: كعبه در مركز جهان قرار گرفته است و اينكه از سمت راست به چپ دور اين خانه عظيم مي‌گرديم به اين دليل است كه گردش سلول‌ها در بدن،‌ گردش خون در بدن،‌ گردش زمين به دور خورشيد همه از سمت راست به چپ است و همه گردش ها در اين عالم بر اين اساس است.

نامي به دستاوردهاي علمي در خصوص لايه‌هاي آسمان اشاره كرد و عنوان داشت:‌ تاكنون تنها دو خاصيت لايه يونسفر را دانشمندان متوجه شده اند كه يكي از خاصيت‌ها اين لايه ها يونيزه شدن مولكول‌هاي گاز صرفا در اين لايه است كه براي ادامه حيات بشري ضروري است. ديگر اين كه اگر اين لايه وجود نداشت،‌ هيچ ارتباط راديويي به وجود نمي آمد.‌ لايه يونوسفر داراي قدرت الكتريسيته است و مبداء قدرت آينده است. با اين لايه مي توان صائقه هاي مرگبار،‌ رانش،‌ زلزله و طوفان را در نقاطي از جهان به وجود آورد و برخي تلاش مي كنند از اين لايه بر عليه ديگران استفاده كنند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به حمله آمريكا به عراق گفت: ارتباطات عراق در زمان حمله آمريكا به اين كشور قطع شد و يكي از فرماندهان عراقي پس ازاشغال عراق گفته بود كه آمريكايي با كسب اطلاعات خط هاي فيبر نوري از طريق يكي از مهندسين عراقي،‌ خط هاي فيبرنوري بين قرارگاه ها را بمباران كرد.

محمدحسن نامی که چند ماهی است اداره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بر عهده گرفته٬ پیش‌تر از قصد این وزارتخانه برای راه‌اندازی گوگل ارث اسلامی خبر داده بود.

سیدسالم
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۳:۵۴
بارک الله بلآخرة یه آدم باسواد مؤمن وزیر مهمترین وزارت کشور شد! (69229)
ر.لطفی
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۴:۰۶
خیلی باحاله این آقا.... (69239)
محمد حسن
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۴:۱۱
اصل اول تایپ: بعد از هر کلمه، باید یه اسپیس بزنید!

لطفا تایتل خبر رو ادیت کنید (69248)
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۴:۱۲
بعدش خونه ارزون میشه من ازدواج کنم؟ایشالا که بشه (69250)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۴:۴۲
یعنی من با این کار امنیت و آینده شغلی پیدا می کنم و پیش همسر و زندگی ام شرمنده نمی شم، یعنی دیگه حقوق منو تو دانشگاه ها بالا نمیکشن و نوش جان نمی کنن؟ (69263)
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۴:۱۲
بابا دست از سر مقدسات مردم بردارید. شما تهش تو ونزوئلا ماهیتتون و عمق بینش دینیتون هویدا شد دیگه ول کنید ائمه معصومین را! (69251)
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۴:۱۹
این آقا داره فیلم بازی میکنه، مگه قرار نیست ما چند ماه دیگه از این آ قابان راحت شیم پس کی میخآد اینکار نشدو بکنه، در ضمن نه سلولها ا ز راست به چپ چرخشی دارن و نه گردش خون از راست به چپ است........ (69255)
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۵:۱۴
وای بر ما.......... (69311)
۱۳۹۲/۰۳/۱۹ ۱۵:۱۷
بله خيلي بيراه نمي گه بشرط اينكه به جاي انگليس ها مسلمانان اين علم راپيداكرده بودند به جاي اين كار چيزي ديگري كه دنيا نظير ندارد ايشان به جهان ارائه كند و نام هر كسي راكه دوست دارد به آن بدهد (69314)