به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۲۷۲۰
از بهبود روابط استقبال می کنیم

تبریک پادشاه عربستان به حسن روحانی

گروه سياسي: ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان با ارسال پیامی برای حسن روحانی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری منتخب ملت ایران را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، عبدالله بن عبدالعزیز در پی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، پیام تبریکی برای وی ارسال کرد. در این پیام آمده است پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری، مایه مسرت و خوشحالی ما گردید و به نام ملت و دولت عربستان سعودی و از طرف خودم، بهترین تبریکات و بهترین آرزوها و صحت و بهروزی شما و پیشرفت و رفاه ملت کشور برادر، جمهوری اسلامی ایران را تقدیم می کنم. ملک عبدالله آورده است از اظهارات شما مبنی بر همکاری و بهبود روابط میان دو کشور دوست و برادر تقدیر می کنم و برای همه آرزوی توفیق دارم.

۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۰۹:۵۵
بس خبردرگذشت ژادشاه عربستان دروغ بود؟ (78744)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۰۹:۵۸
ممنون ملک! (78745)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۰:۳۷
اینهم پیام تبریک پادشاهی عربستان که نگران بودید. (78751)
حق گو
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۰:۵۷
امید وارم با نزدیکی سران کشور های اسلامی این بساط تفرقه افکنی برچیده شود . من نمی دانم چرا این همه مسلمان به جان هم افتاده اند مکر کتاب و پیغمبر ما یکی نیست آیا تابه حال شنیده اید که یک مسیحی که دارای فرقه های گوناگون هستند مسیحی دیگر را سرببرد و قلبش را در آورد و بخورد ولی دردنیای اسلام به راحتی حکم تکفیر مسلمانی دیگر صادر می شود و کشتن اورا عین عبادت می پندارند ایا وقت آن نرسیده که سران مسلمانان کمی خود را متواضع نشان دهند و به دیدار یکدیگر بشتابند (78756)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۳:۴۷
اطلاعات تاریخی و دینیت کامل نیست. (78887)
ایوب
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۳:۴۰
انشاالله با درایت آقای روحانی و وساطت آقای هاشمی و هماهنگی با عربستان ملت مظلوم سوریه از رنج نجات پیدا کنند. (78881)