به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۲:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۱۲۷۲۶

حواشي پررنگ يك نقل و انتقال جنجالي!

گروه ورزش: فدراسيون فوتبال مانع پیوستن محمدرضا خلعتبري به لیگ امارات می‌شود.
حواشي پررنگ يك نقل و انتقال جنجالي!
تغيير نام ليگ امارات به نام (جعلي خليج ع.ر.ب.ي) موجب شد دست كم تكليف فوتباليست‌هاي ايراني با اين ليگ روشن شود.پيش از اين عنوان شده بود طي يك مصوبه داخلي سران فدراسيون فوتبال امارات به باشگاه‌هاي خود امر كردند نبايد از بازيكن ايراني بهره ببرند. طي همين فرآيند بود كه در دو فصل اخير هيچ فوتباليست ايراني نتوانست وارد ليگ امارات شود.درعوض اين ليگ قطر بود كه مامن ملي‌پوشان ما شد اما پس از اينكه اماراتي‌ها طي يك اقدام عجيب نام ليگ خود را تغيير دادند اين تصور به وجود آمد كه نه ما به آنجا مي‌رويم و نه آنها سراغ بازيكنان تراز اول ما مي‌آيند. در چنين فضايي خبر قرارداد خلعتبري با عجمان آب سردي بود بر پيكر جامعه فوتبال ما. حالا تكليف چيست؟ آيا فدراسيون فوتبال ما «آي تي سي» او را صادر مي‌كند؟

آيا خود خلعتبري حاضر است در تيمي بازي كند كه نام جعلي«خليج ع.ر.ب.ي»روي بازوي سمت راست پيراهنش هك شده است؟ اول سراغ مهدي تاج رفتيم تا در اين باره از موضع فدراسيون فوتبال بگويد.سرپرست سازمان ليگ برتر درخصوص حضور بازيكنان ايراني در ليگ امارات و به‌ويژه قضيه حضور محمدرضا خلعتبري در تيم عجمان گفت: «درست اين است كه خود بازيكنان ما به دليل شرايطي كه پيش آمده به ليگ امارات نروند اما ما اين موضوع را به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ارجاع داده‌ايم تا در اين خصوص تصميم‌گيري كند مطمئن باشيد با اقتدار پاي اين موضوع خواهيم ايستاد.

حتما كميته انضباطي براي اين موضوع تنبيهاتي را در نظر گرفته است چون جواب دهن كجي اماراتي‌ها را بايد با دهن كجي داد.»تاج سپس به موضوع خلعتبري اشاره كرد و توضيح داد: «كميته انضباطي در حال صحبت با محمدرضا خلعتبري در اين خصوص براي تغيير تصميمش است ضمن اينكه يك بازيكن ليگ برتري ديگر نيز در راه ليگ امارات بود كه با اقدام به موقع كميته انضباطي اين موضوع منتفي شد.»

از سوي ديگر سراغ خلعتبري رفتيم تا ببنيم موضع او در اين قبال چيست. او كه مشخص بود درعمل انجام شده قرار گرفته است گفت: «وقتي ماجراي خليج‌فارس پيش آمده از پيوستن به اين تيم كمي دلسرد شدم ولي من با اين تيم قرارداد رسمي دارم. اگر به عجمان نروم و آنها از من شكايت كنند، يك‌سال به‌طور قطع از فوتبال محروم خواهم شد.» حالا بايد ديد با اين وضعيت پايان اين انتقال جنجالي چه مي‌شود.
مرجع : تابناک

۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۲:۳۰
خودش که گفته بود تا زمانی که این نام جعلی عوض نشه ،نمی رم.با تشکر از محمود جان که در این چند سال با انزوا ،گذاشت این ... ها جرات کنن این کار رو بکنن.از نظر من ما باید در عین استقلال و عقب نشینی نکردن از منافع ملی مان در عرصه ی جهانی با کشور های صاحب نفوذ دنیا رابطه ی توبی داشته باشیم و وقتمان را با حاشیه ی خلیج تلف نکنیم ،چرا که با رابطه ی خوب با اربابان این ها ،خودشان خود به خود می فهمن یه کارایی رو باید بکنن. (78815)
جمیله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۲:۴۸
فدراسیون با همه بی نظمی و بی ثباتیش بالاخره یک کار درست انجام داد. (78838)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۲:۵۵
به عنوان اعتراض به وضع موجود در انتخابات شرکت نکردم .اما عاشق وجب به وجب خاک میهنم هستم و با اینکه سنی از من میگذرد حاضرم تا آخرین قطره خونم در مقابل هر اجنی چپاولگر .که دست تعدی به دامان پاک مام میهنم دراز کند بایستم.آقای خلعتبری عزیز و قهرمان مگر به یاد نداری که تعداد زیادی از جوانان این مملکت بخاطر حفظ سر زمین و عزت هم میهنانشان از تمام عمر خود گذشتند پس با اینکه آنچنان کار ساده یی نیست اما یکسال در مقابل سالهایی که آن شهیدان از دست دادند حتی یک روز هم محسوب نمی شود . زمان امتحان ما هم فرا میرسد.امیدم آنستکه همیشه با سینه ستبر و سرافراز زندگی کنی.چو ایران نباشد تن من مباد (78846)
کاوه
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۳:۳۳
متاسفانه پول حرف اول را می زند وهمه چیز تحت شعاع آن قرار دارد تا جائیکه میهن پرستی جای خود را به پول پرستی داده است . (78873)
بهمن
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۵:۵۷
وقتی انان نام جعلی بر روی خلیج همیشه فارس ما میگذارند مانیز بایستی به تلافی آن نام جعلی (والبته واقعی)برروی کشور آنان گذاشته ودرمجامع بین المللی آنان رابه همین نام بخوانیم مثلا کشور امارات را کشور کوچلو ویا ریز گرد ویا....بخوانیم (78985)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۹:۲۲
اصل حرفت درسته ولی اسمهایی که گفتی قشنگ نیست، مثال بهتر اینه که مثلا به عربستان متقابلا در رسانه ها بگوئیم حجاز و. . . تا سر جاشون بشیننن (79126)