به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۰۲:۱۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۱۲۷۵۳
اظهارات شجوني عليه هاشمي، خاتمي و روحاني؛

يعني بايدبه آنها گفت نازی، نازی، گل پیازید؟

آنهایی که رفتند تو خیابان و قر دادند جزو ملت ایران نبودند(!)
گروه سياسي: عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه باید نتایج این دوره از انتخابات را دقیق بررسی کرد گفت: این که گفته شود که مردم به اصولگراها نه گفتند صحیح نیست ممکن است که در این بین عده ای از دست اصولگراها ناراحت بوده باشند و به روحانی رای دادند اما این به معنای رویگردانی از اصولگریان نیست!
يعني بايدبه آنها گفت نازی، نازی، گل پیازید؟
شيخ جعفر شجونی افزود: در این انتخابات عده ای هم که به روحانی رای دادند ممکن است طرفدار اصلاحات یا جنبش موسوی و کروبی بوده باشند که اتفاقا بعد از اعلام نهایی نتایج انتخابات به خیابان‌ها ریختند و شروع کردند به رقصیدن و قر دادن در ملاعام و شعارهای انحرافی هم دادند که مثلا موسوی و کروبی آزاد باید گردند که رای این افراد هم به موسوی برای دهن کجی به نظام بود.

دبير جامعه وعاظ تهران در مصاحبه با فرارو با تاکید بر اینکه کسب رای حسن روحانی را که نباید پیروزی اصلاح طلبان و یا پیروزی جنبش موسوی و کروبی هم دانست گفت: عده اندکی(!) بعد از اعلام پیروزی روحانی ریختند تو خیابان‌ها و شروع کردند به قر دادن و شعارهای احمقانه سر دادند که موسوی و کروبی آزاد باید گردند، اینهایی که این کارها را کردند بی سوادند و باید در کلاس اکابر بنشینند تا با واقعیت‌ها آشنا شوند.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: آنهایی که بعد از اعلام پیروزی روحانی رفتند تو خیابان جزو ملت ایران نبودند(!) و شعارهای هم که سر دادند شعارهای ملت ایران نبود. آنها یک عده اولات بودند. مثلا یک پسر شهیدی با من صحبت مي‌کرد مي‌گفت خوب شد روحانی برنده شد چرا که امکان شادی پیدا کردیم و من خودم با هفت، هشت دختر دوست شدم(!)  مي‌خواهم بگویم که این افرادی که اینگونه به روحانی رای دادند و اینگونه شادی کردند ناآگاهند و بی سواد و از واقعیت‌هاي موجود آگاهی ندارد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که موسوی و کروبی خائن به نظام و انقلاب هستند و باید جزای خیانتشان را پس دهند اما نظام به آنها لطف کرده که و آنها را محاکمه نکرده است که نخواهند سزای عملشان را پس بدهند. بنابراین با وجود تمام خیانت‌هاي که این دو نفر کردند که گوشه ای از آن ضرر ۷ میلیارد تومانی به شهرداری تهران بود را مگر مي‌شود به راحتی فراموش کرد و بعد از ۴ سال به خاطر پیروزی روحانی به آنها گفت نازی، نازی، گل پیازید!؟

شجونی درباره اینکه اگر حمایت خاتمی یا هاشمی نبود آیا روحانی مي‌توانست پیروز انتخابات شود گفت: خاتمی عددی نیست در این کشور، او خائن است، از خواص بی بصیرت است، هاشمی هم همینطور. این دو نفر هیچ نقشی در پیروزی روحانی نداشته‌اند البته یکی از ایرادهای که روحانی دارد هم همین است که به این دو نفر خائن بها مي‌دهد!