به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۱۹۱۷
پس ازتخريب‌واهانت‌هاي‌فراوان نسبت‌به‌هاشمي

پروژه تخريب عارف و روحاني را هم كليد زدند!

پروژه تخريب عارف و روحاني را هم كليد زدند!
گروه سیاسی: به نظر مي‌رسد تعدادي از خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي اصولگرا پس از تخريب و اهانت‌هاي فراوان نسبت به هاشمي كه در نهايت به حذف ايشان از صحنه منجر شد و به زعم خود نفس راحتي كشيده‌اند كه كانديدايي كه در نظرسجي‌هاي خودشان هم در رده اول قرار داشت، از صحنه حذف شده است! اين بار به سراغ دو كانديداي نزديك به اصلاحات يعني آقايان عارف و روحاني رفته و پروژه تخريب، شانتاژ، خبرسازي و ... در باره آنان را نيز به شكلي آرام آغاز كرده تا ثابت كنند طيف‌تندروي اصولگرا فقط مرد مبارزه در ميدان بي‌رقيب است و در تخريب حريفان «حتي حريفان رده دوم اصلاح‌طلب و معتدل» آن هم در ميدان رقابتي كاملا نابرابر (از نظر امكانات و تبليغات و...) سيري‌ناپذيرند. در همين راستا سايت اصلاحات نوشت: دکتر عارف روز (پنجشنبه) در همایش بیداری اسلامی، افق های آینده و انتخابات ۹۲ که در باشگاه دانشجویان برگزار شد شرکت کرد. معاون اول دولت اصلاحات در این همایش درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و... سخنرانی کردند و همچنین به سوالات برخی از حاضران این همایش نیز پاسخ دادند.

اما نکته جالب شیطنت خبرگزاری مهر و تسنیم در متن سخنرانی عارف بود. این دو خبرگزاری که از بودجه بیت‌المال نیز ارتزاق می‌کنند و باید موضع بی‌طرفانه نسبت کاندیداها را رعایت کنند!! سعی کردند با قرار دادن صحبت های دکتر عارف درباره اتفاقات سال ۸۸ به صورت گزینشی و بریده آنگونه که می‌خواهند مفهوم صحبت های ایشان را به خواننده القا کنند.

براي مثال خبرگزاری مهر نوشت: نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد فتنه ۸۸ چیست و آیا اعتقادی به فتنه دارید گفت: فتنه حتماً اتفاق افتاده ولی باید سهم گروه های داخلی و خارجی را در یک شرایطی که کارشناسان اظهار نظر کنند پیدا کنیم. همچنین خبرگزاری تسنیم نیز در تیتر خبر نوشت: عارف در جمع خبرنگاران:اتفاقات سال ۸۸ فتنه بود....
این دو خبرگزاری تلاش کردند تا طوری القا کنند که نظر عارف نیز همسو با جریان خود (اصولگرا) است تا بتوانند هواداران جریان اصلاحات را به نحوی در نقطه مقابل ایشان قرار دهند و این درحالی است که دکتر عارف و طي همين مدت، بارها مواضع خود را صریحا درباره اتفاقات سال ۸۸ و رفع حصر آقایان میرحسین موسوی و کروبی بیان کرده است.

گفتني اينكه دكتر حسن روحاني ديروز به نقل از آقاي هاشمي گفته بود:  در ملاقات امروز مرا به پایداری و استقامت در ادامه مسیر تشویق کردند ولی هشدار دادند تخریب‌ها و حملات بسیاری در انتظارم خواهد بود.

۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۱۸
سریعتر خاتمی و هاشمی از یکی از این دو حمایت کنند .
تحریم فایده نداره . تو انتخابات مجلس هم اشتباه کردن تحریم کردن. اگر این اشخاص مثل حدادعادل و بقیه تو مجلس بودند مردم بیشتر میشناختندشون.
در روزهای آخر به نفع یکی انصراف بدهند.
شما که با اونها ارتباط دارید این رو به گوششون برسونید و تو شهرستانها به معرفی عارف یا روحانی بپردازید.
عارف بهتره
چون توی دانشجویان و قشر تحصیل کرده پرطرفدارتره . (55818)
یک پدر خسته
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۴:۲۶
عزیز دل برادر، ماندن آقایان عارف و روحانی فقط آرزوی اصولگراهاست و دامی است که جلوی این دو بزرگوار پهن کرده اند و قول می دهم خروج الان این دو از انتخابات باعث می شود اصولگرایان کیهانی این دو را اگر بشود حتی از زندگی ساقط کنند. این دو حتی با حمایت قاطع آقایان خاتمی و هاشمی حتی مجموعاً 6 میلیون رأی هم ندارند ولی برای تبلیغ اینکه در انتخابات همه سلیقه ها حضور دارند و مشارکت حداکثری است و ... ایده آل اند. تازه بعداً هم تا سال ها خواهیم شنید که اصلاح طلبان در انتخابات شکست مفتضحانه خوردند و ملت تکلیفش را با آنها روشن کرد و ... اگر غیر از این است، دلیل بیاورید. (55865)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۵:۰۴
معتبر ترین نظرسنجی
http://entekhabeshoma.ir/ (55896)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۶:۰۸
.......... با رای ندادن بیگانگان را جسور تر میکنیم . (55986)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۹
بیایین همینجا یه امتحانی بکنین رای بدین ببینیم اوضاع چجوریه ؟ اتفاقیم نمیفته . (55995)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۰
چیه ناراحت هستید دکتر عارف با ....تندروها.......مرز ببندی داره؟ (55820)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۲
عارف میتونه ، چند تا سفر استانی با هاشمی و خاتمی بره شهرستانها همه چیز حله
فقط سریعتر
کوچکترین شهرها و روستاها رو از قلم نیندازید.
تو رو به خدا تحریم نکنید ، الان موقع تحریم نیست . الان هم دیره واسه تبلیغات .بقیه تا حالا یه دور ایران رو چرخیدن. هاشمی و خاتمی چرا خودشون رو باختند
مگر ناامیدی بزرگترین گناه نیست (55822)
حمید
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۳:۲۵
خاتمی هم دور اول که کاندید شد کسی نمیشناختش که...یا احمدی نژاد هم ناشناخته بود ولی رای آوردن (56485)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۷
برنامه راهبردی دکتر عارف

http://draref.net/sites/default/files/Website%20_Exported%28nEW%29.pdf (55824)
رویا
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۳۲
مهم نیست (55826)
رزمنده
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۳۵
.............. هاشمی و خاتمی رو نذاشتن بیان حالا میذارن اینا رئیس جمهور شن؟؟!! چقدر ساده ایم ما .................. لطفا منتشر کنید (55827)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۱
برنامه راهبردی دکتر عارف
http://draref.net/sites/default/files/Website%20_Exported%28nEW%29.pdf (55833)
مهدی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۴
آخه رقابت یکطرفه که نمیشه؟ (55837)
مهران
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۶
با اینکار پروژه تخریب خودشان را کلید زدند (55840)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۵۴
16 سال است مدام به آقای خاتمی تهمت می زنند آیا ایشان حذف شد؟ آیا از محبوبیتش کم شد؟ خداوند در قرآن کفته عزت و ذلت در دست اوست. اگرکسی خالصانه برای خدا به مردم خدمت کند. خدا به وسیله همین مردم بر عزتش می افزاید. (55847)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۹
اقایون و خانوم های عزیز، یه نگاه بندازید به اطرافتون... انواع سایت های اصولگرا و به اصطلاح ارزشی دارن سراسر خاتمی و هاشمی و بقیه رو مورد هجمه قرار میدن... اما سایت های اندک شمار دوم خردادی و کراگزار، با کوچیکترین مطلب انتقادی یا یک کامنت سریعا فیلتر می شوند.قیمت روزنامه ها را مقایسه کنید...همه ی روزنامه های طیف اصولگرا بین 200 تا حداکثر 500 تومان است ولی انطرف بدلیل عدم وجود یارانه دولتی، روزنامه ها همه با تعداد صفحات کمتر،1000 تومان قیمت دارند.تلویزیون که وضعش کاملا مشخصه که داره از کی و کجا حمایت میکنه... پس چرا اقایان عارف و روحانی باید در اینتخابات شرکت کنند؟ فکر می کنید اجازه می دهند ایشان رای بیاورند؟شب انتخابات مجلس یادتان نیست همین برادران جبهه پایداری با اس ام اس (در حالی که ان شب اخر تبلیغات غیر قانونی بود) علی مطهری را به باد تهمت بستند و چجوری تخریبش کردند.دیگر کار بجایی رسیده که بیت حضرت امام خمینی هم مورد هجمه قرار گرفته و فتنه گر نامیده می شوند.همه ی پسران بزرگان شده اند پسر نوح و عجیب است هیچ پسری اسحاق نمی شود................ (55858)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۰:۵۰
حتی اگر پیروز هم نشدند ولی شرکت در انتخابات برای دشمنان اصلاحات هزینه خواهد داشت و عذابشون خواهد داد. (56325)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۴:۵۴
کارتون به کجا کشیده که باید از افراد ضعیفی مثل عارف و روحانی دفاع کنید (55882)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۸:۰۶
نذاشتن برادر اگه نه نشونتون میدادیم. (56146)
الهه
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۴:۵۹
ای کاش عارف و روحانی متحد میشدند و فقط یکی از ایشان در صحنه میماند. (55889)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۵:۱۰
کمیته مشورتی اصلاح طلبان باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف کنه. نماینده ما کیه؟؟ (55900)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۵:۱۲
اگه به شهرستان ها نرن محكوم به شكستن 40ميلیون احمدی نژاد از همين شهرستان های 90هزارنفری درومد می دونید وقتی همين شهرستان های 80 90 هزار نفری در كنار هم قرار ميگيرن چقد رأی ميشه جايه تبلیغات كاغذی بايد به تك تك شهرستان ها برن هيچی مثه حضور نيست (55904)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۵:۳۷
دکتر عارف یک اصلاح طلب معتدله و افراد معتدل در انقلاب جای دارند نه تندروها (55940)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۵:۴۵
اصولگراین به قدری خودشان را در خطر میبینند حتی بعضی ها گفته بودند با آمدن آقای هاشمی باید باروبنه را بست ورفت اگر عارف وروحانی را باید بیشتر به مردم عامه معرفی کرد. (55952)
ساده دل
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۶:۳۷
عزیزان یادتون نره مردم سال76ازدولت هاشمی به خاتمی پناه بردند،این بازی... سیاست چه کرده که مردم به امدن هاشمی دل خوشند،تاکی درجا،تاکی بازیچه بودن. (56025)
ابي
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۸:۰۵
دمت گرم (56145)
رهگذر
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۸:۳۵
از دولت دهم به کی پناه ببریم (56184)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۷:۴۶
هاشمی و خاتمی باید با تمام قوا یا از روحانی یا از عارف حمایت کنند.... باید در کنار این دو حضور فعال داشته باشند (56117)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۷:۵۰
باید از دکتر عارف حمایت کرد (56121)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۳
آقای عارف شخصیت محترمیه اما به دلیل رد صلاحیت آقای هاشمی قطعا مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود و بیشتر طیف سنتی هوادار نظام شرکت خواهند کرد و اونها هم به دلیل تبلیغات همه نهادها به نفع کاندیدای اصولگرایان به او رای خواهند داد . اصلاح طلبان فقط زمانی پیروز انتخابات خواهند بود که مشارکت بالا باشه و اکثریت خاموش جامعه به صحنه بیان . (56159)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۴
رمز موفقیت در اینه که از این دو نفر یکیشون بمونه تا حماسه 2 خرداد رو دوباره زنده کنیم. (56160)
دلسرد
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۸
به شرط اینکه ثابت کنه واقعا اصلاح طلب هست تا لیاقت حماسه ما مردمو داشته باشه(اینم به زودی مشخص میشه) (56345)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۹:۱۵
ما به عارف راي مي دهيم و اميدواريم خاتمي و هاشمي نيز از وي حمايت كنند براي نجات مردم ان شا الله (56213)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۹:۴۳
همانطور که کاندیدتان را از میدان بدر کردند
منتخبتان را هم بیرون میکنند.
بنظرم شرکت بکنید یا نکنید قرار نیست هیچکدام از این آقایان رای بیاورند
حتی قرار نیست به مرحله دوم هم بروند. (56254)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۱۹:۵۴
به نظر من باید تا آخرین لحظه هر دو در صحنه باشند و وقت تبلیغات تلویزیون را به مواضع جریان اصلاحات اختصاص دهند و در پایان یکی انصراف دهد (56268)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۰:۰۸
هر كس در مقابل اين ها به عنوان رقيب قرار گيرد دشمن است و بايد نابود شود.........نگران نباشيد وقتي اخلاق و دين در زندگي نباشد بهتر از اين نمي شود (56281)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۰:۵۰
رای سیستان مال اصلاح طلبهاست این تحلیل یه سایت اصولگراست بخونید:
http://www.sahabnews.com/?p=331

خودشون فهمیدن. (56323)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۱:۲۷
ماندن یکی از اقایان عارف یا روحانی = شکست تمامی خواهان (56364)
مینا
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۱:۵۲
ای کاش مردم میفهمیدن که هیچ کی براشون هاشمی نمیشه . البته مردم فهمیدن و این اونا هستند که نفهمیدن (56394)
عبدالله
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۲:۰۳
هیچ کاری نمی توانند بکنند درود برعارف وروحانی مردم به این بزرگوارها اعتماد دارند ورای خود را به انها خواهند داد خواهید دید تخریب دیگر اثری ندارد (56401)
حامد
United States
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۲:۳۱
همین که تکلیف مشخص نیست بهتره.چون اگه تکلیف مشخص بشه میشه یه نفر و اونا راحت میتونن تخریبش کنن.ولی وقتی 2 نفر باشن در عین واحد نمیتونن دست به تخریب بزنن.ضایع میشن.تکلیف اینه باید کل را های اصلاح طلبها را جمع کنند.روز آخر یکی انصراف دهد.همین!!!!! (56421)
متعجب
Germany
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۲:۳۲
ازاین حرفا بگذریم،سرعت اینترنت چی شده،هر جا اسم خاتمی ورفسنجانی هست فیلتره!! آخه چقدر ترس.یه نگاه به نظرهای همین صفحه،معلومه مردم چی میخوان. (56423)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۳:۴۵
تو اس ام اس هم اسمشون فیلتره! (56502)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۲:۴۶
واقعا که. این سایت که از اصلاح طلبا دفاع میکنه همش. یادتون نریه هاشمی بود که تهران رو گرون کرد که مثلا کسی نیاد تهران ولی به کل ایران سرایت کرد.این یعنی تورم 50 درصصد. پس اینقدر حرف مفت نزنید. (56441)
۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ۲۳:۴۵
گرچه باهات موافق نیستم در مورد طرفداری این سایت، اما 3تا سایت اصلاح طلب در مقابل 100 ها سایت اصولگرا، بازم روتون میشه بیاین حرف بزنین؟؟ (56501)