به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۱۴۱۶۹
حمله مجدد شريعتمداري به روحاني به خاطر چينش كابينه‌اش؛

مجلس، کابینه روحاني را از وطن‌فروشان پاكسازي كند!

گروه سياسي- رسانه‌ها: متن زير يادداشت امروز روزنامه كيهان با عنوان «هدیه مجلس به روحانی و ملت» به قلم حسين شريعتمداري است كه از مجلس خواسته به وزيران فتنه‌گر و وطن‌فروش كابينه روحاني راي اعتماد ندهند!
مجلس، کابینه روحاني را از وطن‌فروشان پاكسازي كند!
با نزدیک شدن زمان معرفی اعضای کابینه به مجلس، گمانه‌زنی‌ها درباره ترکیب دولت آینده نیز به واقعیت نزدیکتر شده است تا آنجا که این روزها فهرست نهایی و یا تقریبا نهایی گزینه‌های آقای دکتر روحانی برای تصدی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌های ریاست جمهوری یازدهم در بسیاری از محافل سیاسی بر سر زبان‌هاست. آقای روحانی قرار است یک روز بعد از انجام مراسم تحلیف، یعنی ۱۴‌مردادماه جاری وزرای پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند تا نمایندگان مردم نیز بعد از بررسی و تحقیق درباره آنها، نظر مثبت یا منفی خود را با دادن رأی اعتماد یا عدم اعتماد به دولت و ملت اعلام دارند. با توجه به ترکیب کابینه پیشنهادی و برخی از شواهد موجود می‌توان حدس زد که آقای روحانی در انتخاب گزینه‌ها، اولا؛ از سوی اصحاب فتنه، مدعیان اصلاحات و کارگزاران به شدت تحت فشار بوده است و ثانیا؛ برای مقابله با سهم‌خواهی جریانات یاد شده، زحمت فراوانی را متحمل شده است.

توضیح بیشتر درباره این فشارها و مسائل پیرامونی آن را به بعد موکول می‌کنیم اما، چرا به این نکته که بیرون از موضوع اصلی یادداشت پیش‌روی است اشاره کرده‌ایم؟! پاسخ آن است که احساس می‌شود رئیس جمهور منتخب در انتخاب اعضای کابینه خود با مجموعه‌ای از «فشارها»، «انتظارها» و «رودربایستی‌ها» روبرو بوده است و برای خروج از این چنبره دست کمک به سوی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت دراز کرده است. بخوانید؛

۱- حضور برخی از گزینه‌ها در فهرست اعضای کابینه آقای دکتر روحانی با مواضع بارها اعلام شده ایشان نه فقط همخوانی ندارد، بلکه در تضاد و تناقض نیز هست. رئیس جمهور منتخب، فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ را خیانت به نظام و مردم این مرز و بوم می‌دانند. به عنوان مثال، ایشان درباره حرکت فتنه‌گران در ۲۵ بهمن ۸۸ {توضيح بهارنيوز: ۲۵ بهمن ۸۹ صحيح است} به صراحت گفته بود «فتنه‌گران با شعارهای ضدانقلابی خود موجبات خوشحالی و بهره‌برداری آمریکا، رژیم صهیونیستی و ضد انقلاب را فراهم آوردند و موجب ناراحتی قاطبه مردم شریف ایران شدند» و تاکید کرده بود «در حالی که مردم در روز ۲۲ بهمن به شکلی کاملا باشکوه، حمایت خود را از حرکت‌های آزادیخواهانه در منطقه اعلام کرده بودند، اقدامات نابخردانه و فتنه‌گرانه صورت گرفته در ۲۵ بهمن، تنها به نفع استکبار و ضد انقلاب بود» آقای روحانی در ادامه از قوه قضائیه خواسته بود «نسبت به این حرکت ضد انقلابی اقدام نماید». در فتنه ۷۸ نیز آقای روحانی سخنران اجتماع پرشکوه مردم در روز ۲۳ تیرماه ۷۸ در دانشگاه تهران بود و از فتنه‌گران با عنوان اراذل و اوباش یاد کرده بود. با این حساب، بسیار بعید است که حضور چند تن از اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ در فهرست اعضای کابینه دکتر روحانی با میل و رغبت خود ایشان صورت گرفته باشد.

و یا به عنوان یک نمونه دیگر؛ آقای دکتر روحانی بارها بر ضرورت پیشرفت‌های علمی و دور بودن مراکز آموزشی از تنش‌ها و درگیری‌های خسارت‌آفرین تاکید داشته و دارند و از این روی معرفی یکی از کسانی که علاوه بر دست داشتن در فتنه ۸۸، به هنگام مسئولیت قبلی خود نیز نقش تخریبی فراوانی در مراکز آموزشی داشته است، دور از انتظار و بیرون از خواست قلبی آقای روحانی به نظر می‌رسد و نمونه‌های دیگری از این دست که البته شامل تمامی وزرای پیشنهادی ایشان نمی‌شود و بسیار بعید و غیرقابل قبول خواهد بود اگر تصور شود که آقای روحانی با میل و رغبت خود به حضور وطن‌فروشان فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ در کابینه خویش تن داده باشد! و...

۲- ترکیب کابینه پیشنهادی دکتر روحانی حاکی از آن است که ایشان در مقابل وزرای تحمیلی اصحاب فتنه، مدعیان اصلاحات و حزب کارگزاران مقاومت کرده و به تمامی آنچه مورد نظر آنها بود تن نداده است. زیرا جریانات مورد اشاره بارها بر تمامیت‌خواهی خود تاکید ورزیده و نشان داده‌اند بیرون از دایره بسته خویش حاضر به پذیرش هیچ فرد و جریانی نیستند بنابراین اگر انتخاب اعضای کابینه برعهده آنها بوده و قرار بود آقای روحانی در گزینش وزیران به دلخواه آنان عمل کند، برخی از وزرای پیشنهادی نمی‌توانستند و نباید در فهرست کابینه رئیس جمهور منتخب جایی داشته باشند. غرولند اخیر اصحاب فتنه و مدعیان اصلاحات علیه آقای روحانی که این روزها شتاب بیشتری گرفته است، شاهد دیگری بر صحت و درستی برداشت یاد شده است.

نمونه‌های فوق که ده‌ها نمونه دیگر نیز می‌تواند به آن اضافه شود، از وجود «فشارها»، «رودربایستی‌ها» و برخی انتظارات بی‌جا در چرخه گزینش اعضای کابینه رئیس جمهور منتخب حکایت می‌کند و این نتیجه قطعی را در پی دارد که دکتر روحانی از برخی گزینه‌های حاضر در فهرست وزرای پیشنهادی خویش رضایت ندارد. اگر این برداشت را بپذیریم و با آن موافق باشیم که شواهد یاد شده تردیدی در صحت آن باقی نمی‌گذارد، می‌توانیم نتیجه بگیریم بزرگترین خدمت مجلس شورای اسلامی به ملت و رئیس جمهور منتخب، آن است که فهرست اعضای پیشنهادی کابینه را به نفع مردم و در جهت خواست و رغبت واقعی دکتر روحانی تغییر داده و اصلاح کند. این دقیقا همان انتظاری است که دکتر روحانی از نمایندگان مردم دارد ولی به دلیل پاره‌ای از ملاحظات و رودربایستی‌ها نمی‌تواند این خواسته قلبی خود را با صراحت و به طور علنی ابراز کند.

۳- و اما، اکنون نوبت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم است که به وظیفه قانونی و تکلیف اسلامی، انقلابی و مردمی خود عمل کنند و کابینه دولت جدید را از حضور اصحاب وطن‌فروش فتنه ۸۸ پاکسازی کرده و از این طریق علاوه بر کمک به رئیس جمهور منتخب و خدمت به مردم شریف این مرز و بوم، دست‌های آلوده مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس را که در پوشش اصحاب فتنه به سوی کابینه جدید دراز شده است با قاطعیت قطع کنند. چگونه؟!

الف: مطابق نص صریح قانون اساسی، اعضای کابینه در یک چرخه دو‌مرحله‌ای انتخاب می‌شوند. معرفی از سوی رئیس جمهور منتخب و تأیید صلاحیت آنها از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با رأی اعتماد و یا عدم اعتماد به وزرای معرفی شده صورت می‌پذیرد. مقصود قانونگذار از وضع و گنجاندن این چرخه، تاکید بر مردمی بودن مسئولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. چرخه‌ای که با اندک تفاوت ظاهری در تمامی نظام‌های مردم‌سالار جاری و ساری است.

توضیح آن که رئیس جمهور با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شود ولی اعضای کابینه در حالی که نقش برجسته و تعیین‌کننده‌ای در نظام اجرایی کشور دارند، از رأی مردم برخوردار نیستند بنابراین برای تصدی وزارت که از مسئولیت‌های سرنوشت‌ساز است به رأی مردم نیاز دارند. رأی مردم به وزرای کابینه از سوی نمایندگان مجلس که برگزیده و منتخب ملت هستند تامین می‌شود. بنابراین نمایندگان مجلس نیز در انتخاب اعضای کابینه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و کمترین کوتاهی و غفلت آنها می‌تواند خسارت‌بار و در پاره‌ای از موارد، فاجعه‌آفرین باشد.

از این روی به جرأت و بدون کمترین تردیدی می‌توان گفت که اگر خدای نخواسته نمایندگان مجلس با رأی اعتماد خود به اصحاب وطن‌فروش و نانجیب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ اجازه حضور در کابینه را بدهند، نه فقط اقدامی در حد و اندازه غفلت، بلکه مرتکب خیانت به مردم و نظام شده‌اند. آیا غیر از این است؟! از برخی نمایندگان اقلیت مدعی اصلاحات مجلس انتظار چندانی نیست چرا که آنها- تاکید می‌شود که فقط برخی از آنها- نشان داده‌اند به حزب و گروه خود بیشتر از نظام و مردم شریف ایران اسلامی وابسته هستند.

ولی از اکثریت نزدیک به اتفاق نمایندگان مجلس- چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب- انتظار نمی‌رود که با اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ همراهی داشته باشند. همین جا گفتنی است که در رأی اعتماد یا عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی پای اسلام و انقلاب و نظام در میان است و این وظیفه خطیر نباید تحت‌الشعاع برخی از خط‌کشی‌ها و دسته‌بندی‌های موجود در میان نمایندگان اصولگرای مجلس قرار گیرد.

ب: همانگونه که اشاره رفت، رأی عدم اعتماد مجلس به برخی از وزرای پیشنهادی نه فقط خدمت به مردم و نظام بلکه خدمت شایسته‌ای به آقای دکتر روحانی نیز هست و نمایندگان محترم مجلس باید یقین داشته باشند که رئیس جمهور منتخب از رأی عدم اعتماد به تعدادی از اعضای معرفی شده خشنود خواهد شد و اگرچه بعید نیست به ظاهر و بنا به مصالحی نسبت به عدم حضور آنها در کابینه خویش ابراز ناخرسندی کند ولی از آنجا که شواهد نشان می‌دهد اصحاب فتنه را تحت فشار و رودربایستی با برخی از سران و عوامل فتنه در فهرست گزینه‌های خود جای داده است، رأی عدم اعتماد به آنها را هدیه‌ای گره‌گشا از سوی مجلس شورای اسلامی تلقی می‌کند که راه را برای خدمت بیشتر ایشان هموارتر خواهد کرد.

۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۰۹
بچه ها بیایید از این به بعد به حرفهای برادر حسین بی اعتنایی کنیم: عدوی تو نیستم من/ انکار توام (100173)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۱۵
وطن فروش کسی است که 8 سال تمام سیستم امنیتی کشور را بیهوده و به شدت مشغول کرده تا از پس اون 3000 میلیارد تومن از پول بی زبان این مملکت قاپیده بشه و در بورس نیویورک سرمایه گذاری بشه اونم کی وقتی که قرار بوده سیستم امنیتی امنیت کار و سرمایه ایرانی را تضمین کنه! وطن فروش اونه که 8 سال گارد امنیتی در فضای بین الملل بر کشور تحمیل کرده و تنها دستاوردش از آن حمله چند جغله به سفارت قانونی یک کشور بوده و تشدید تحریم های غرب! به نظر من اون وطن فروش نیست اون نادانه دوست عزیز! و یک سنگی را که یک نادان در چاه بندازه صد عاقل هم کافی نیست برای دراودرنش (100313)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۲۲
دوست عزیز
اشتباه تو این است که این حرف ها رو از یک شخص میبینی این حرف ها از یک طیف است (100324)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۵۱
به نظر بنده کابینه تحت تاثیر هاشمی است و نه اصولگرایان ، دلیل حرف من هم حضور بیش از 80 درصد کارگزاران در این کابینه است ،چرا که ما می بینم اصولگرایان منتقد کارگزاران هم هستند پس چرا با این حال اکثریت کابینه را کارگزاران تشکیل می دهند؟ بالاخره وقت انتقام هاشمی از اصلاح طلب ها فرارسیده می گی نه نگاه کن ! (100432)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۵۷
کابینه 80 درصد کارگزاران و نزدیکان هاشمی و 20 در صد هم اصولگراهای تحمیلی

اصلاح طلب ها هم حضور پر رنگ 0 درصدی دارند.

با تشکر از آقای روحانی که رای ما را هر جوری که دوست داشت خواند. (100725)
جان بر کف
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۵۴
درود بر حسین شریعتمداری (100792)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۵۹
شریعتمداری بلند گویه تریبون اصولگراهای افراطیه (100448)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۱
اصولگراهای افراطیه؟!

همه اصولگرا ها افراطیه هستند.

نمونه آن آقای مطهری است که با بقیه تفاوت دارد ولی با وجود این که دید بازتری در مسائل سیاسی دارد بسیار دید بسته، تند و افراطی در مسائل فرهنگی دارد. (100731)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۳
همه اهل این طیف این جور نیستند. این آدم تمام سرمایه اش توجهی است که با این تندروی ها به دست میاره. این توجه رو همگی ازش دریغ کنیم (100467)
dbdbdbdbdbdbdb
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۵۹
به شریعتمداری رحمم میاد طفلکی قبل از انتخابات زور میزد که مردم! به روحانی رای ندهید چون اصلاح طلب ها دورش رو گرفتند حالا خودشو می کشه که اصلاح طلب ها اصلا تاثیری نداشتند بابا کمتر چاخان کن (100531)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۵۶
آقای شریعتمداری توکه لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره ؟ این همه از روحانی حمایت کردی که ضد فتنه است یک کم از استدلالات وافاضات کلام رو قبل از انتخابات می فرمودید و میخواستید اون وقت از روحانی حمایت کنید. (100524)
آرمان
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۲۷
ما اگر چه به کابینه روحانی اعتراض داریم ولی تا آخر از او حمایت میکنیم بگو خب (100331)
ناصر
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۳
آقای شریعتمداری پس شما وطن دوست هستید ؟شمایی که مملکت را به فقر بدبختی و فساد از سر بی پولی و بیکاری کشیدین تو این هشت سالی که همه دستهای شما بر سرکار بودین کشور ببه 80 سال قبل عقب گرد کرده . (100405)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۴۰
ایشون درباره فتنه گران حرف زدند شما چرا برآشفتید ؟ (100415)
آرمین
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۴۴
آخه ایشان و امثال شماها از فتنه برای خودتان کیسه دوختید و از فتنه دارید ارتزاق میکنید. (100779)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۲۵
بابا وطن دوست
از کی حسین شریعتمداری دغدغه وطن داره/ (100477)
اهل کاشانم
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۹
اصلاً به ایشون چه ربطی داره که این چنین اظهار نظر می کنند (100666)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۱۸
آقای شریعت مداری !چرا فکر می کنی مردم دوستت دارند؟ . . . (100180)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۱۹
تا کی توهین و تهمت؟ مجلس و دولت بعدی جلو تندروها بایستد (100182)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۳۷
مجلس و دولت بعدی نه قدرت این کار رو دارند نه جرئت این کار رو

به همین آقای روحانی و مواضع 40 روز گذشته ایشان نگاهی بیندازید

ایشان هر روز در حال عقب نشینی هست

روحانی نه تنها کلیدشو بلکه خودش رو هم گم کرد (100339)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۶
دقیقا من نمی دانم چرا یک عده ای نمی توانند یا نمی خواهند واقعیت را ببینند؟! (100740)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۵۰
شریعتمداری یه بار کاندید شو تا بفهمی 1000 نفر هم بت رای نمی دن.
حرفات به درد خودت می خوره (100514)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۳۳
.......... قبول كنين گول خورديم.برين سايتاي اصولگراي تندرو ببينين چطور استقبال كردن و خوشحالن.درود بر شرف جليلي كه از اول مواضعش روشن بود.نه مثل اين كه قبل انتخابات شعار بده واسه راي جمع كردن بعد 40 روز 180 درجه چرخش كنه.از همه ي دوستام و فاميلام خجالت ميكشم كه ترغيبشون كردم به روحاني راي بدن.كاش اين يك كابوس بود....اون از وزير كشور.اون علوم.اون فرهنگ.//دشمن شاد كن شدي اقاي روحاني (100584)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۵
دولت جلوی این حرفها بایستد؟! آقای روحانی در همان گام اول در برابر فشار یک کابینه مورد پسند آقایان چیده دیگه آیندش معلومه.

قبل از منفی دادن فکر کنید:

وزیر ارشاد

ابتدا مسجد جامعی

بعد با عقب نشینی آقای زم

بعد با عقب نشینی آقای حسام الدین آشنا

بعد با عقب نشینی آقای جنتی

حالا آینده فردی که اینجوری کوتاه می آید چه جوری است؟! (100739)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۲۲
وال همه سهم میخوان اصولگراها بدتر از اصلاح طلب اصلاح طلب بدتر از اصولگرا . اصلا خوبه خودشم بره کنار خاتمی بیاد جاش یا جلیلی؟ بس کنید بزارید کارشو بکنه ، مسئله مهم اقتصاده نه چیز دیگه (100185)
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۲۷
وقتی اکثریت رایشو از ظرفداران اصلاحات به دست میاره!!
به نظر شما نباید اصلاحات تو کابینه سهم داشته باشه؟ (100329)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۰۸
اونجوری باشه باید 7 درصد کابینه برا اصلاح طلبا باشه. مگه مردم موقعیکه رای میدادن رو برگه نوشتن مال کدوم حزبن؟
واقعیت اینه که اکثریت مردم حزبی فکر نمی کنن (100540)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۲۳
آره فقط با ما رودربایستی داره ! شما که هر چی بگین رو سرش میزاره حلوا حلواتون میکنه ! معلوم نیست شبا قبل نوشتن مقاله چیکار میکنه که توهماتش چوبله میشه !!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))) (100187)
ms
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۳۵
تاسف!!!! (100191)
جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۴۱
چرا این اقا دست از سر مردم بر نمی داره ازش بدم می اید (100196)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۸:۵۷
مدت 8 سال دولت در اختیار شریعتمداریها بود نتیجه همان بود که دیدید بهتر است اقای شریعتمداری در کار دولت و مجلس دخالت نکند (100202)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۲۰
اینها از دستاوردهای احمدی نزاد خیلی هم ناراضی نیستند بدشون نمیاد این دولت هم مانند دولت احمدی نژاد عمل کنه. (100319)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۳۰
بیشترین ضربه رو این آقا داره به کشور میزنه. . . (100580)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۰۱
این دیگه کیه بابا! به این کابینه احتمالی که ما کلی بخاطرش به روحانی اعتراض کردیم هم گیر داده وای به وقتی که کابینه اونی بود که ما میخواستیم خودشو دار میزد احتمالا! (100205)
nani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۰۲
آخه تو چه کاره این مملکتی که این همه خط می دی... استغفراله... (100206)
ميرزا
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۱۹
يعني مي گوييد مجلس خفت را بگيرد پس حق مردم چي مي شود مردم كه به تفكر شما نه گفتنئد و آقا كه از مخالفان نظام هم خواست راي بدهند بعد اينجا حذف كنند (100212)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۲۲
ملت رای داده اند به روحانی که کابینه ای مبتنی برفکر ورای آنها تشکیل شود،بشکند قلمی که نه دین دارد،نه خرددرک رای ملت ،ملت رای دادندکه متحجرها نباشند و هزینه کردن از مردم برای ترویج گفتمان تحجر راه به جایی نخواهد برد. (100213)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۳۱
اخه به تو چه هان؟؟؟
تو چیکاره این ملتی؟؟ ملت امثال تورو نمیخان مگه کری؟؟؟؟ (100221)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۰۵
بجای اینکه زووم کنی دوست و دشمن پیدا کنی رانت خورا و آقازاده هایی که دارن بیت المال رو شخم میزنن پیدا کن حسین آقا ! که ماهم مثل مردم پاکستان بهت بگیم ممنون حسین ! (100305)
ارام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۳۴
یادم میاد اوایل انقلاب یک دفعه دهها حزب و گروه که تریبون قوی داشتند دعوت به تجمع می کردند و ما حس می کردیم که اجتماع بزرگی برقرار خواهد شد اما وقتی روزش می رسید و میرفتیم ببینیم چند نفر می ایند، میگفتیم اگه هر گروه ده تا عضو و طرفدار هم داشت باز باید جمعیت بیش از این میشد!این اقایان تمام تریبونها را در دست دارند اما آقای روحانی باید بداند که اینها فقط رو و تریبون دارند و مردم به آرمانهای مقابل آنچه اقای شریعتمداری و امثال ایشان می گویند رای دادند و باید تسلیم این زور گویی های بی پشتوانه قوی مردمی نشوند. (100225)
صادق
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۳۶
بذارید کارشو بکنه آقای روحانی. هی میگید فتنه فتنه (100227)
رزمنده بسیجی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۳۷
اصلا به تو چه مربوط؟تو اگر در یک انتخابات شورا در یک روستا هم شرکت کنی رای نمی اوری چون همه مردم تو را میشناسند که تو همواره نانت را. . .امیدواریم یک روز در یک دادگاه محاکمه و تهمت ها و. . . که میدهی را جواب دهی. . . (100228)
منا
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۴۵
خدا به داد ملت برسه - اين باز داره حرف مي زنه تورا خدا عكس اينو نزنيد.... (100237)
فواد
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۴۹
این شریعتمداری کیه که به خودش اجازه میده که هر حرفی بزنه و هیچ کس هم به اون کاری نداره واقعا مملکت ما ایقدر ... (100238)
حمید
United States
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۳
از مقام معظم رهبری درخواست داریم به جای آقای شریعتمداری یک آدم معتدل برای سرپرستی روزنامه کیهان بگذارند (100501)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۱۷
اصلا فلسه وجود شريعت مداري بر سر كيهان همينه! (100553)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۱۹
چه عجب! ما هر چه کفتیم عزل و تصب مدیر کیهان با رهبریه بهار سانسور کرد! (100825)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۴۹
خدایا ما را از دست... نجات بده (100239)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۵۵
آیا مردم کسی را انتخاب کردند که با آنها همراه نبوده وحرکتهای آنها را محکوم کرده ؟ (100241)
مرادی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۰۹:۵۹
کابینه مطرح کابینه ای است که نه مورد قبول رای دهندگان به روحانی ونه مورد قبول سهم خواهان و خود وارثان انقلاب نظیر حسین شریعتمدار پس این کابینه چگونه وبر چه اساسی انتخاب گردیده است ؟ (100243)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۰۳
عاشقم بهار نیوز . در مورد 25 بهمن خوب مچشو گرفتین .

زنده باد بهار نیوز (100248)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۰۹
آقای ش نمدانم ، نمی دانی یا خود را به تماوت زذه ای دراین متن صرفا براساس ذهنیت خود به افراد تهمت زده ای اول اینکه روحانی را مصلحت گرا ورودربایست دانسته ای تا اینکه مدافع نظام واسلام باشد ومعتقد به اصول نیستند.ثانیا افرادی که در هیچ محکمه ای محکوم نشده اند را امدیکایی اسراییلی و وطن فروش نامیده ای پناه برخدا (100254)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۴۵
دقیقا این همان مقاله کیهان قبل تایید صلاحیت هاشمیه!! شک نکنید این قضیه هماهنگ شدست و قرار این اتفاق بیفته!! درست قبل از رد صلاحیت هاشمی تیتر زد خدمت شورای نگهبان به هاشمی که اگر شورای نگهبان ایشون رو رد صلاحیت کنه خدمت بزرگی به هاشمی و مردم کرده!!! اون وقت چند روز بعد میاد میگه نگفتم ...دیدید کیهان همه چیز و پیشبینی میکنه...مثل اینکه باز نقشه کشیدن!!! (100289)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۱
آقای شریعتمداری تاریخ مشخص خواهد کرد چه کسانی وطن فروش بوده اند، در مورد گذشتگان هم به خیلی ها می گفتند وطن فروش ولی الان همه مردم برایشان و فرزندانشان خدابیامرزی می فرستند. (100256)
آذر
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۱
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هرکه درو غش باشد

تا منظور آقایان از وطن کجاست ؟و معیار وطن پرستی چه باشد ؟ (100257)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۵۵
سوریه و ونزوِیلا و کره شمالی .... (100299)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۱۸
و ... سوازيلند ... اين يكي جديدا در اومده (100317)
بسیجی اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۳۶
لپ کلام .به نظر این آقا هرکی لبنان و فلسطین و سوریه رو دوست داشته باشه میشه وطن پرست (100338)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۲
نمی دونم این حسین شریعت مداری هنوز متوجه نشده که حرفاش هیچ خریداری نداره!!!! (100258)
شجاع
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۳۵
خواهر خریدار داره مشتریاش هم نمایندگان مجلس و مسئولان حکومتی هستند. (100276)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۱۷
این آقای به ظاهر نه به باطن نه نه اصلا محترم از جون ملت چی می خواد
19 میلیون افراد فتنه بودن... (100262)
رامین
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۲۲
اگه این فتنه نبود شریعتمداری تو کیهان چی میخواست بنویسه.این فتنه براب این کسبه فتنه تمام شدنی نیست چون رزق اینها با فتنه گره خورده و اگه فتنه نبود در کیهان و الان گل گرفته بودند. (100266)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۳۷
فکر کنم به اصطلاح فتنه نبود شریعتمداری از کلمات دشمن،ضدنظام،ضدانتقلاب استفاده می کرد. (100278)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۲۲
بابا تو خسته نشدی
به خدا وقتی تو رو میبینم یاد غم غصه هام میفتم . (100267)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۳۹
وقتی آدم آقای شریعتمداری رو می بینه به بدبختی امیدوار می شه (100279)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۲۳
. . .با تمام وجود سعی میکنه پنبه «وحدت ملی» در ایران رو بزنه و هییییییییچ کس هم کاریش نداره!!!!!!!!!
نکنه این اسمای خارجی که مدام بلغور میکنه با خودش قرار ملاقات دارن؟! (100268)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۲۹
آقای!! شریعتمداری

ملت ایران حرفشو در 24 خرداد زد . حالا این وسط این همه حرص و جوش از طرف شما رو پای چی بزاریم ؟؟؟ (100269)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۳۸
حرفشونو زدن ولي كسي نشنيد.حتي روحاني (100592)
مهر ماه
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۳۳
جناب اقای دکتر روحانی مردم در 24خرداد حماسه افریدند چون از ستون یادداشت های هتاکانه و نابخردانه حسین شریعتمداری و کیهان نشینان به ستوه آمده بودند! حال اگر بخواهید باز هم بر وفق مراد این قوم حرکت کنید حرفی نیست اما مردم حتما پاسخ شما را خواهند داد! پس عزت خاتمی را داشته باشید که در دور بعد افزایش رای داشته باشید نه ریزش رای....... (100272)
000
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۳۴
8 ساله که کشور رو به فساد کشیدن ول هنوز هم دست بردار نیستن......... (100274)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۴۰
حاج حسین خودشو به در و دیوار می کوبه و به زمین و زمان فحش میده و آسمان و ریسمون به هم می بافه که بگه ما شسکت نخوردیم!!!
آره عزیزم (!!!) شما درست می گی! (100282)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۴۴
جناب شریعتمداربه نظرتوخودآقای روحانی هم ازاصحاب ساکت فتنه است قبل ازانتخابات درسرمقاله های تان بیان میکردیدحالاازآن ردشده ایدوبه کابینه چسبیده ایدواقعا ضررتوبرای نظام بیشتراست یاآن وزرای پیشنهادی که به نظرتواصحاب فتنه بودند؟ (100288)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۵۲
رئیس جمهور بعدی حسین شریعت مداری!!!!هر چن رای مجلسم نیاورد (100294)
بوشهری
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۵۳
آقای شریعتمداری خیییلی برات متاسفم ولی باید روند جامعه ما اینطور باشد چون تاریخ مرتب تکرار میشود. حسین بن علی رو خارجی و مرتد معرفی کردند تا بتوانند آن بزرگوار را به شهادت برسانند ولی تاریخ همه چیز روشن میسازد ما هم سیلی خوردگان تاریخیم که آیندگان در مورد ما قضاوت میکنند. جانم فدای خاتمی.بهار شیر مادرت منتشر کن (100296)
احمد
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۵۵
ای کاش آقای شریعتمداری خودش راوکیل وصی مردم نمی دانست وشکست اصول گرایان را می پذیرفت وخودرادایه ی داغتر از مادر نمی دانست چرا که این صحبتها واینگونه برخوردها خود کترازفتنه نیست ومردم شریف ایران در حماسه 24خرداد به این صحبتها پایان دادند وبهتراست ایشان نیز چشمانش را باز کند .وبه انتخاب مردم احترام بگذارد وبه فکر برطرف کردن اشتباهات گذشته خود ودوستان خود باشد . (100298)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۰:۵۷
آقای ترکان بهترین نام را برای شریعتمداری انتخاب کردند و گفتند سمبل افراط بهتر است در خبرها این عنوان را تکرار کنید تا این عنوان سمبل افراط برای ایشان ثبت شود (100300)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۰۵
شما به لحن همه نظرات نگاه کنید معلومه کاملاً حساب شده از سوی افراد خاص می باشد . حاحسین اگه دنبال مقام ومنصب ومال دنیا بود که یطرفه حرف می زد . معلومه روزنامشو نمی خونین عزیزم اولین کسی که از احمدی نژاد انتقاد کرد ایشون بود . شریعمتداری ثابت کرده برای دفاع از منافع ملی از هیچ حزب وجریانی حمایت نمی کند . زنده باشی حاج حسین عزیز (100306)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۲۱
بگو دروبری هات یه اسفند برات دود کنند

چون تو خیلی باهوشی!!! (100321)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۲۱
دفاع از منافع ملي !!!! اين كامنت رو ميشه به عنوان لطيفه سال انتخاب كرد ، البته براي سريال ماجرا هاي باورنكردني هم بد نيست. (100322)
آرمین
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۲۴
افراد خاص یعنی چی جیگر؟ (100387)
علي
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۴۵
شك نكنيد اين خود حاج آقا حسينِ كه اين كامنتُ نوشته ... طرفدار هم دارن آخه مگه ايشان؟ (100423)
کاظم
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۶
چییییی میگیییییی!!!!!!! (100505)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۱
امثال شما. . . بر مملكت حاكم بودن كه نتيجش شده اين ديگه! (100559)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۰۷
بهتر نیست لیست کابینه را قبل از مجلس به آقای شریعتمداری برای تأیید بدن؟ و یا نه اصلا خود جناب ایشان لیست نهایی را یک راست ببرن مجلس برای تأیید!!! (100307)
محمد مهدي
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۱۵
سلام، فكر مي كنم تمام دلتنگي آقاي شريعتمداري،از ارثي شومي است كه برايش رسيده (گويي تنها سهام داركيهان محمد رضا پهلوي معدوم بوده) درمورد حادثه 22 بهمن قم نمي دانم چرا اظها نظر نكرده اند (100314)
بندرگناوه
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۵۳
الو الو ١٢٥ عامو حسين اتيش گرفته (100349)
نیما
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۴۱
امثال آقای شریعتمداری بهتره توهمات خودشون رو به نام مردم وخواست ملت جا نزند.مردم خود زبان دارند و وکیل وصی نمیخوان ونظرشون رو به خوبی در انتخابات بیان کردند...درضمن مردم وطن فروش ها روبه خوبی میشناسند. (100342)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۴۳
پیشتر هم گفته ام باید عقبه مرموز ورفتار ضد ملی خیلی از فعالان سیاسی توسط یک گروه زبده امنیتی بررسی شود. امکان ندارد کسی کشور دوست باشد و بخواهد بازی را به هم بریزد.اینها دیگر تندروی نیست.اینها پررویی های ضد ملی هستند که معلوم نیست عده ای چرا دستشان برای این پررویی ها تا این حد باز است. (100343)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۵۰
متاسفانه هنوز متوجه نشده که هرجا اسم حسین شریعتمداری میاد ملت یاد غم و غصه هاشون میوفتند (100346)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۵۰
اگه این آقایان مخالف کابینه باشن یعنی دکتر کابینه خوب و کار آمدی چیده واسه دولت جدید (100347)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۳
كجاي كاري اخوي!جنگ زرگريه!اينا با ي قسمت از كابينه مشكل دارن!نه همش!
معلومه!اصلاح طلبا از توي كابينه پر!
همش اصولگرا!
و يكي هم كارگذاراني!نمرديم و معني اعتدالم فهميديم! (100564)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۱:۵۴
تقصیر خود شماهاست که اینها رو بزرگ می کنید. اینها می خواهند نقل محافل باشند که شما هم این کار را برایشان می کنید و عملا به اراجیف گویی تشویقشان می کنید. (100352)
isa
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۰۷
این جورج سوروس اش منو کشته . ههه (100372)
فاطما
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۰۷
برادر حسینن مرا یاد

مارا روزنا مه نگار دوره انقلاب فرتنسه میاندازاد کپی برابر اصل ست چون ایشان هم از اعتشاش دو هم زنی و اعتشاش خوشش میامد چه بسا ا نسان هایی که روی سادگی اورا باورکردند ار بین رفتند.تا شهرتی هر چند بد در تاریخ ماندگار شد. (100374)
عباس
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۱۴
شريعتمداري خيلي به خاتمي تهمت زده
خدا ازش نگزره (100383)
احمد احمدی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۱۹
ضمن تشکر وقدردانی ازاقای شریعتمداری که باشناخت افرادواعلام عملکرد انان موجبات شناخت احاد مردم ونمایندگان مردم رافراهم میکند وقطعا منبع خبری مطمینی برای همه میباشد. (100385)
عشق ایران
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۲۸
اقای نسبتا محتماگه عرضه داری اسمشونو علنا بگو تا جواب تورو بدهند ومعلوم بشه تو وطن فروش یا اونا؟؟؟؟ (100393)
كاربر
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۱
باشه. خخخخخخخخخخخخخخخخخخ (100398)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۴۳
اسب پريده شمابه زينش چسبيده ايد (100421)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۴۶
ملت ایران بیش از هفتادمیلیون جمعیت دارد اما این اقا یک نفراست وبه جای همه ی مردم تصمیم می گیرد اصلا دموکراسی را قبول نداردنمی دانم ایا درخانه هم درکارهمه دخالت می کندوایادرکارتمام وابستگان وفامیل هم دخالت می کند.جالب اینجاست که تادم می زندتمام رسانه هاپخش می کننداصلا با این روش گویابرهمه حاکم شده است نعوذبالله اگرپیامبرهم زنده بوددرکارش دخالت می کردنمیدانم ایا دربحثهای مکانیکی هم نظرمیدهدودرپختن اش شله قلمکارچطور.خوب است از وی سوال کنندنظرت درباره ی غیبت وتهمت چیست.اصلا کسی که همه فن حریف است چرادرمسابقات عملی شرکت نمی کند تابرای کشورافتخاراتی بیاورندپیشنهادمی شود درمسابقات کشتی شرکت کنندویانه درسیاست ومملکت داری که یدطولایی در ادعاداردکاندید ریاست جمهوری شودویا کاندیددبیرکلی سازمان ملل شودویادرکشورخودمان اورارئیس هیات جهت مذاکره با 5+1شود.اصلا یک شغلی تخصص برایش درنظربگیریدتاهمه ازدستش راحت شوند. (100424)
حسین
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۵۴
همین که این بابا داره به روحانی اعتراض میکنه نشان از اینه که کارشو خوب انجام داده!! (100438)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۵۶
این خبر از این لحاظ خبر خیلی خوبی بود که آقای ش. پیشاپیش از خیلی از مسائل آگاه می شود، پس قطعی است که چند تا از وزاری پیشنهادی اصلاح طلبند، آنهم نه از نوع اصلاح طلب خنثی و بی تأثیر. (100440)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۰۶
آقای محترم اصلاح طلبان کدام فشار رسانه ای را اعمال کردند؟ تمام نهاد ها و ارکان تبلیغاتی از جمله صدا وسیما که در اختیار اصولگرایان و طیف شما بوده وهست, رای مردم به آقای روحانی نفی (افراط, خودسری,تندروی, بی قانونی, بی اخلاقی,کوچک پنداری مردم ) بود. شما هم با این تحلیل به شعور و فهم و تصمیم اکثریت مردم توهین و بی احترامی کردید. (100455)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۰
آقای شریعتمداری خوب است هر شب در آئینه به خودتان نگاهی بیندازید...... (100463)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۲
گويا دولت اصولگراها اگر در 8 سال گذشته برا مردم بدبخت آب نداشت برا شريعتمداري ها نان داشته ببينيد برا حفظ قدرت و ثروتشون چطور دست و پا ميزنن (100466)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۱۵
اولین اقدام دولت باید برکناری شریعت مداری باشه. چون جز تشنج درست کردن و بر خلاف مصالح ملی کارکردن کاری نکرده. (100469)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۳۱
آقای شریعت مداری که فقط خودت رو وطن پرست می دونی! این تنوری که تو روشنش نگه می داری نونشو اسراییل می خوره و فقط دودش به چشم مردم کشور خودت می ره! (100486)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۴
به امید خدا در انتخابات بعدی مجلس مردم میدونند به چه کسانی رای بدهند که این آقا ........ (100502)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۶
بشین سر جات شریعت (100506)
fatima
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۴۷
خدايا توبه! (با لهجه برره اي!) :D (100508)
دروغ سنج
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۳:۵۶
اصلاح طلبی و اصول گرایی و خاتمی و شریعتمداری و عارف و حسینیان برای مردم نون و اب نمیشن فکری برای وضع اقتصادی کنید هنوز روحانی نیومده شروع کردین که: نمیذارن نمیذارن بس کنید این حرفا رو بی عرضگی خودتون رو تقصیر دیگران نیندازید احمدی نزاد هم می گفت نمیذارن شما اصلاح طلبان هم مثل اصول گرایان عرضه ندارین به دروغ تقصیر این و اون نیدازین باید فردی فراجناحی رییس جمهور بشه که درگیر حزب بازی و سهم خواهی احزاب نباشه. (100523)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۱۵
اگر فکر می کنید بدون وجود احزاب قوی و بدون توسعه سیاسی و حضور اصلاح طلبان که دنبال توسعه سیاسی هستند وضع اقتصادی و مشکلات دیگر مملکت مرتفع می شوند در خوش خیالی از روی کم سوادی بسر می برید. (100749)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۱۱
دوستان عزیز امشب شب قدر است، بیایید دست جمعی دعا کنیم که آقای شریعتمداری دچار تحول فکری شده و دست از این افکار. . . . (100545)
سبز زیتونی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۵
خدایا کشور ما رااز افراط و دروغ گویی دور دار.آمین بگید تا. . . (100567)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۹
تصور این بنده خدا اینکه مردم به یه وطن فروش رای دادن اونم رفته یه سری وطن فروش دیگه رو بیاره وزیر کنه .و این برادر حسین و دارو دسته انتصابیش فقط وطن فروش نیستن و بس.90 درصد ملت وطن فروش این 10 درصد وطن دوست.پولای ملتم دست سوریه ولبنان و.... (100578)
خارچشم
Kuwait
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۳۹
آب رابريزيدآنجا که درحال سوختن است. (100593)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۰۹
فعلا که روحانی به حرف اینا گوش میده و حتی پیام بعد از پیروزی خودشو که از خاتمی تشکر کرد رو یادش رفته! (100809)
ناصر - ر
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۴۵
جناب آقای شریعتمداری شما با این نوشته بنظر میخواهید بگویید که به علایق ، اعتقادات ،خواست قلبی و مشی سیاسی رئیس جمهور از خود ایشان آگاهتر و واقفتر هستید تا آنجا که به انتخاب ایشان و معرفی کتبی وزرا از سوی ایشان به مجلس در روزهای آتی اعتنا نکرده و آن را بر خلاف میل ایشان دانسته و ابراز ناخرسندی رئیس جمهور در صورت ندادن رای اعتماد مجلس بتعدادی از وزرا را باز بخاطر برخی ملاحظات ایشان پیشگویی می کنید، آیا فکر نمی کنید که بیان مخالفت با برخی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب بصورت معقول و منطقی بهتر از این نیست تا خود را وارد ورطه خیالبافی نموده و اینچنین به پیشگویی خنده دار بپردازید . (100604)
امید
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۴۶
این آقای شریعتمداری مملکت را با این دشمن سازی ها به باد داده است.کاش یکی جلوی این را می گرفت.اما نه بگذار باشد واقعا زنگ تفریح بزرگی است این برادر حسین با یادداشت هایش...! (100606)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۵۳
وطن فروش كيه!!!!.......مردم.... از گرسنگي وفقر دارن مي ميميرن!!!نواميس مملكت براي پول و فقر تن فروشي ميكنن!!شهدا براي چي رفتن ها براي چه..............؟؟؟!اين مملكت ارث پدر ي شما نيست كه هرجور دوست داريد ان را شخم ميزنيد (100615)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۵۳
فهرست پیشنهادی شریعتمداری
1-حسینیان وزیر کشور
2-رسایی ارشاد
3-کوچک زاده ارتباطات
4شریعتمداری اطلاعات
5-نقدی نیرو
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (100617)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۴:۵۸
خیلی خیلی خوشحال میشویم اگر در این 4 سال نگذارید روحانی کار کند و چوب لای چرخش بزارین.چون 4 سال بعد که مردم از تحریمها و بی پولی دیگه نای نفس کشیدن نداشتن اونوقت فقط میفهمن که اصلاح طلبان خالص میتونن کشور رو نجات بدن .و اصول گرایی و پایداری برای همیشه از بین خواهد رفت.لطفا نگذارید روحانی کار کند!!!!! (100625)
علی م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۰
بابا این عددی نیست در عرض چند ساعت قبل از انتخابات تا بعد از اعلام نتایج 100جور متفاوت موضع گیری کرده و حرف زده--قبل از انتخابات روحانی اصلاح طلب فتنه گر مینامید بعد از انتخابات شد نماد راه اصولگرایی--خودشون نمیدونه جی میگه...جدی نگیرید کفگیرش به ته دیگ خورده داره هی هی هی ته قابلمه رو میتراشه (100641)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۶
خدایا این مملکت را از وجود فتنه گران اصلی بی حیا وبی صاحب پاک فرماء
به حق خوبان درگاهت (100655)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۶
بابا بگذارید آقای شریعتمداری کابینه انتخاب کند بنده خدا دلش می خواداین هشت سال هم مثل هشت سال قبل حکومت خودی ها و نابودی مردم باشد (100656)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۶
تا این آقا این مطالب رو می نویسه باید از اقای روحانی حمایت کردچون روحانی داره کارشو خوب انجام می ده. (100660)
وحیدرضا
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۲۵
آقای شریعتمداری تو رو خدا بسه دیگه
برو خونت بشین یه ذره به زندگیت برس (100677)
همت
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۵:۵۳
وطن فروشان!!!؟؟؟
آقاي شريعتمداري واقعا متوجه هستي از چه برچسبي براي كساني كه در اين مملكت زندگي مي كنند و بنا به نظر بسياري از همطنان ما و از جمله رييس جمهور منتخب، صلاحيت وزارت را دارند استفاده مي كني؟........واقعا از دست و زبان و قلم شما به خدا پناه مي بريم. (100719)
بهنام
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۰۲
راي دادن ما به خاطر موضع گرفتن وتاييد كردن خاتمي از روحاني بود،اگر روحاني بد عمل كند و تغيير موضع دهد اقاي خاتمي بايد جوابگو باشند كه چطور اينقد نسنجيده از عارف كناره گيري خواستند (100734)
صدف
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۲۵
خوشحالم كه ايندوره ديگه بازي نخوردم و راي ندادم به مشروعيت آدمهايي امثال شريعتمداري و ترجيح دادم كه آخرين سنگرم سكوت باشه. (100755)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۶:۵۹
این یارو باز اظهار فضل کرده؟ (100797)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۰۵
شریعتمداری را باید جدی گرفت. ولی نمی‌بایست از او هراسی به خود راه دهیم (100804)
۱۳۹۲/۰۵/۰۹ ۱۷:۱۹
اعتماد به نفس کاذب که می گن اینه (100823)