به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۳۹۰۷

تندرو‌ها باور ندارند که تغییر ایجاد شده است

شیرزاد: توفیقی خزان دانشگاه را بهار می‌کند
گروه سياسي: يك فعال سياسي اصلاح‌طلب معتقد است که تنها وزیری مانند جعفر توفیقی که سابقه درخشانی در آموزش عالی دارد، می‌تواند بهار سیاسی را به دانشگاه‌ها برگرداند.
تندرو‌ها باور ندارند که تغییر ایجاد شده است
احمد شیرزاددر گفت‌و‌گو با پایگاه خبری-تحلیلی امید، با انتقاد از مقاله شریعمتداری در كيهان، اظهار داشت: برخلاف فضای فعلی دانشگاه‌ها ما در زمان وزارت آقای توفیقی در وزارت علوم، شاهد بهار سیاسی دانشگاه‌ها بودیم. وی ادامه داد: شخصیت وی بر خلاف آنچه برخی سعی می‌کنند، القا شود، شخصیتی دانشگاهی است که به خوبی این حوزه را می‌شناسد و با دانشجویان ارتباط خوبی دارد.

نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، همچنین یادآور شد: همه از اعتدال سود می‌برند و تنها کسانی از اعتدال سود نمی‌برند که تندرو و رادیکال هستند. از این رو می‌دانند که در فضای اعتدال یا باید معتدل شوند یا اینکه به به حیات سیاسیشان پایان دهند. بنابراین در چنین فضایی قطعا سعی می‌کنند، با اظهارنظرهای رادیکال فضا را به هم بزنند. شیرزاد با اشاره به اینکه فضای دانشگاه‌ها ادر مقطع فعلی غیر عادی است، تصریح کرد: طی هشت سال دانشگاه و دانشجو کارکرد اصلی‌اش که تولید ایده جدید و فکر، برگزاری میتینگ و تولید شور و نشاط در جامعه است را نداشت و یکی از دلایلش هم همین افراط و تفریط‌ها در اظهار نظر‌ها بود.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری و همفکرانش باید بپذیرند که فضا عوض شده و دولت فعلی برای تغییر آمده است. یکی از تغییرات هم در حوزه دانشگاه است. این استاد دانشگاه همچنین یادآور شد: متاسفانه هنوز هم افرادی هستند که فکر می‌کنند راه آن‌ها حق و هر راهی جز آن‌ها باطل است. اما باید درک کنند که این نوع دیدگاه به نفع کشور نیست. ما نیاز به وزیری با سعه صدر داریم که با این ویژگی‌ها بتواند جوانان را در ک کند و این دیدگاه را به مدیران دیگر در حوزه کاری‌اش انتقال دهد.

حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۱:۱۳
آقای شریعتمداری و همفکرانش باید بپذیرند که فضا عوض شده و دولت فعلی برای تغییر آمده است
اول باید بفهمند بعد بپذیرند این به نظر شما ممکن است ؟؟؟ (94386)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۱:۲۴
لازمه ی پیشرفت تغییر وتحول است ملت نمی تواند درجابزندو روی مواضع قبلی خود تکیه کندباید پوست عوض کند ونیروهای جوان وجدیدسرکاربیایند وهمگام با کشورهای پیشرفته ومترقی جلوبرودبایدسیاستهای ناکارامد راکنارگذاشت وتعصب بیجا وتکروی را به کنارنهادتفکرات اصولگرایی دیگرجواب نمی دهدطرحی نوباید افکندوبه نیاز مردم توجه کرد نمی شود ملت را قانع کرد تا مانندانسانهای اولیه زندگی کنند وبه حداقلها قناعت کنندچه کسی اینگونه توصیه کرده وچگونه برگشت به عقب ممکن است .شرایط امروزیان باید درک شود. (94389)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۱:۵۱
با خودخواهی و تند روی جوونا بیشتر زده می شن باید فضای امنیتی و نظامی دانشگاه ها شکسته بشه (94395)
حمید
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۱:۵۱
خداکنه تغییرات توی دانشگاه سریعتر اتفاق بیفته تا این یه سال باقی مونده توی دانشگاه خوش باشیم.بخاطر روحانی هم شده اینقد میخونم تا ارشد قبول شم و بیشتر از این فضا استفاده کنم.البته فضایی که ایشالا مثل فضای این 8سال نباشه. (94396)
بدمک
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۳:۲۱
نرود میخ اهنی بر سنگ!! (94428)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۴:۱۹
اصل مطلب و راز تنها ماندن شریعتمداری و حرف های بی مخاطب و کیهان بی خواننده اش همین است و جز این نیست:
"همه از اعتدال سود می‌برند و تنها کسانی از اعتدال سود نمی‌برند که تندرو و رادیکال هستند. از این رو می‌دانند که در فضای اعتدال یا باید معتدل شوند یا اینکه به به حیات سیاسیشان پایان دهند. بنابراین در چنین فضایی قطعا سعی می‌کنند، با اظهارنظرهای رادیکال فضا را به هم بزنند." (94448)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۱۴:۳۰
فضای اموزشی بخوره تو سرتون... یه کمی به کیفیت اموزش توجه کنید... هی همش دانشگاه دانشگاه... شهر ما کلا 10000 نفر جمعیت داره... سه تا دانشگاه داره... در حالی که ما تو همین شهر دو تا دبیرستان داریم...یکی پسرانه یکی دخترانه... ظاهرا هدف علم و این چیزا نیس... (94457)