به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۱۳۱۲۳۱

«مشكل‌كشور» شده است يك سندجعلي!

«مشكل‌كشور» شده است يك سندجعلي!
گروه سياسي: در حاليكه مشخص شده است طرح گسترده و رسانة‌اي موضوع سند 2030 توسط سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي افراطي، صرفا فضاسازي تبليغاتي عليه روحاني در انتخابات اخير بوده و رييس‌جمهور به صراحت گفته است اين دروغ‌پردازي‌ها عليه دولت و وزارت آموزش و پرورش را پيگيري حقوقي خواهد كرد، اما ظاهرا اين سند جعلي خوراك خوبي براي جوسازي عليه دولت است و عملا به «مشكل اصلي كشور» تبديل شده است. عبارت «مشكل اصلي كشور» همان كليدواژه‌اي است كه افراطيون هرگاه بخواهند دغدغه‌هاي فرهنگي و اجتماعي كشور را به سخره بگيرند و با طرح كردن مشكلات اقتصادي از آن بهره پوپوليستي مي‌گيرند. واژه‌اي كه از سال 1384 توسط احمدي‌نژاد بكار گرفته شد و تا همين انتخابات اخير توسط قاليباف و رييسي بارها از آن استفاده مي‌شد. و حال كسي نيست از آنان بپرسد در بين همه مشكل اقتصادي، فقر و ركود و... چگونه حالا و به همين سرعت يك سند جعلي شده است مشكل اصلي كشور؟ جز اينكه بهانه‌ و فرصتي شده است براي فضاسازي و تخريب دولت و رييس‌جمهور آن هم پس از راي 24 ميليوني مجدد ملت به روحاني؟

در ادامه همين موج تخريبي و جوسازي‌ها عليه دولت، امروز هم برخي از ائمه جمعه به فضاسازي عليه دولت و شخص رييس‌جمهور ادامه دادند و خطیب جمعه مشهد مقدس  گفت: اصل 170 قانون اساسی می‌گوید اگر دولت مصوبه‌ای و معاهده‌ای داشته باشد که خلاف قانون اساسی باشد دیوان عدالت اداری می‌تواند آن را ابطال کند و امیدواریم با حضور شخصیتی دینی در راس قوه قضائیه، ایشان با همت وارد عرصه شده و دیوان عدالت اداری این سند را ابطال کند.

سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس بیان کرد: ما از این هراس داریم در داخل مملکت خود ما امام به وسیله نخبگان سیاسی فراموش شده و تحول سازی امام در دنیا فراموش شود، دنیا امام را شناخته و دنبال امام راه افتاده، بیداری اسلامی و جهانی در دنیا شکل گرفته اما هراس داریم در داخل جامعه خودمان و داخل نظام ما، یک عده نخبه سیاسی امام را فراموش کنند و تصور کنند امام دولتی راه انداخته و این دولت امروز به دست آنها افتاده و باید بیشتر ببرند و بخورند و تحول سازی امام را فراموش کنند و حتی تز امام را نیز فراموش کنند و بخواهند نظام ما را به همان بستری برگردانند که امام از آن ما را نجات داد و این سند 2030 چنین خصوصیتی دارد.

علم الهدی گفت: سندی تحت عنوان توسعه پایدار سازمان ملل دیکته کرده است و این سند را باید همه دنیا بپذیرند و مواد آن را تا 2030 اجرا و طی 15 سال تمام دنیا تحت یکنواختی فرهنگی قرار گیرد. این سند ریشه آمریکایی دارد ولو اینکه در سازمان ملل تدوین شده باشد و همسر اوباما تمام مفاد آن را در دوحه قطر تشریح و افشا کرد و سپس در 2015 در سازمان ملل تنظیم شد. وی افزود: بحث ما این نیست که در این سند کدام ماده با دین می‌سازد و کدام ماده نمی‌سازد، حرف ما در اصل این سند است که با مبنای فکری و اصول اعتقادی و ارزشی و دینی ما منافات دارد، اصل سند در راستای جهانی سازی و ریاست و سیادت آمریکا است یعنی کشورهای دنیا را در سپتامبر 2015 جمع کردند تا در اجلاسی شرکت کرده و این سند را پذیرفته و امضا کنند.

علم الهدی افزود: این سند 17 هدف اصلی دارد و 169 هدف فرعی برای آن تعریف شده تا همه کشورها اقدام عملی برای تحقق حکومت یکپارچه کنند. اکنون می‌گویند یا شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا مجلس باید سند را ابطال کند اما رسیدگی به این قضیه از وظایف قوه قضائیه براساس اصل قانون اساسی است. اصل 170 قانون اساسی می‌گوید اگر دولت مصوبه‌ای و معاهده‌ای داشته باشد که خلاف قانون اساسی باشد دیوان عدالت اداری می‌تواند آن را ابطال کند و امیدواریم با حضور شخصیتی دینی در راس قوه قضائیه، ایشان با همت وارد عرصه شده و دیوان عدالت اداری این سند را ابطال کند.

علم الهدی افزود: نباید یک مشت عناصر ماده پرست و پوسیده مغز مستکبر در آمریکا و اروپا برای ما سند تنظیم کرده و یک عده عزیزان ما آن را ندانسته امضا کنند تا ما از جهانی سازی حضرت مهدی(عج) دست برداریم. مگر این ملت دست برمی‌دارند؟ بچه‌های ما با «یامهدی ادرکنی» وارد میدان شدند. مگر از جهانی سازی مهدی(عج) دست برمی‌داریم؟ امیدواریم خداوند متعال هم به عزیزان مسئول ما بینش مسئولانه عطا کند تا خون شهدا و عظمت امام را در همه مدیریت‌ها و سیاستگزاری‌ها در نظر بگیرند.

امام جمعه اصفهان: سند ننگین 2030 می‌گوید ازدواج مرد و مرد، زن و زن باید قانونی شود!!
 
امام جمعه موقت اصفهان هم مدعي شد گفت: سند ننگین 2030 برای بچه‌های دبستانی درس همجنس بازی می‌دهد، طبق این سند سه نوع ازدواج در ایران باید قانونی شود، ازدواج زن و مرد، مرد و مرد، زن و زن، این‌ها می‌گویند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود!!
 
 
سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایشان انقلابی در دنیا ایجاد کرد که تمام دشمنان اسلام امروز در مقابل این حرکت عظیم برای خاموش کردن این چراغ بسیج شدند اما این چراغی است که خداوند برافروخته است. وی با بیان اینکه ارتحال امام راحل یک مسئله بزرگ بود، افزود: به گفته خبرنگاران خارجی در روز تشییع پیکر امام خمینی(ره) بیش از 10 میلیون نفر شرکت داشتند، در همین راستا مقام معظم رهبری رازهای موفقیت ایشان را ارتباط با خداوند بیان کردند و مسئولان نیز باید بدانند راه سعادت، عزت و قدرت ارتباط با خدا است و ارتباط با دشمنان خدا جز ذلت چیز دیگری نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سند 2030 که با این سند دشمن، راه نفوذ به کشور را برای خود گشوده است، تصریح کرد: در این سند گفته شده است که حرف از جهاد، شهادت و انقلاب در آموزش و پرورش نباید زده شود، در همین راستا مقام معظم رهبری گفتند که چرا این سند را مخفیانه امضا کردید؟ چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتراض نکرد؟ چرا بی سر و صدا این کار را کردید؟ چرا این سند برای تصویب به مجلس نرفت؟ درحقیقت در این سند گفته شده که نباید از دفاع مقدس این افتخار بزرگ برای نسل جدید گفته شود. سند ننگین 2030 برای بچه‌های دبستانی درس همجنس بازی می‌دهد، طبق این سند سه نوع ازدواج در ایران باید قانونی شود، ازدواج زن و مرد، مرد و مرد، زن و زن، این‌ها می‌گویند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود.

میردامادی پیرامون اخباری که در مورد دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می‌شود، گفت: در همین راستا مقام معظم رهبری آقای ولایتی را به عنوان رئیس هیئت امنا در دانشگاه آزاد اسلامی تعیین کردند که در همین راستا تحولاتی ایجاد شده و می‌شود. امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری پیرامون اسلام آمریکایی افزود: اسلام آمریکایی یعنی اینکه قرآن چاپ کنید اما با کافر شراب سرو کنید، اسلام آمریکایی یعنی 400 میلیارد دلار پول مسلمانان را خرج اشتغال آمریکایی‌ها کنید، یعنی تروریست را محکوم کنید ولی خودتان مروج تروریست باشید، یعنی قرارداد 110 میلیارد دلاری تسلیحات را با آمریکا برای مظلوم‌کشی در بحرین یمن خرج کنید.

 وی گفت: یکی از مشاوران و جاسوسان کاخ سفید گفته بود ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گلدار تبدیل کنیم، چادر توری و گلدار را به مانتوی بلند و مانتوی بلند را به مانتوهای کوتاه تبدیل کنیم، اکنون از حجاب زن مسلمان یک روسری باقی مانده است، تمام این بدبختی‌ها به خاطر آمریکا است بنابراین همه ما باید در تمام اوقات فریاد "مرگ بر آمریکا" را فراموش نکنیم.

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ ۲۲:۱۱
تریبون های نماز جمعه با این سخنان مهندسی شده را می توان با سخنان استانداران مطلع در این رابطه در همان لایه شهرستان خنثی نمود. (353624)
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ۰۰:۳۴
تا آدم از کنسرت حرف میزنه، یا از ربنای شجریان، یا حصر یا حقوق شهروندی... فورا میگن مگر اینا دغدغه مردمه؟ تو چند انتخابات دیگه باید شکست بخورید تا بفهمید که اینها هم جزو دغدغه های مردمه؟ (353631)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ۰۱:۰۵
قدرت در دست افراد بی مسئولیت و رییس جمهوری که در این جو باید دست به عصا ، مسئولانه کشور را اداره کند خدا آخر و عاقبت مردم را بخیر کند. (353634)
توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ۰۶:۰۵
چرا عزیزان نماز جمعه دست از سر سند2030 بر نمیدارن؟؟ بابا انتخابات تمام شد و فضای فعلی که کشش جنجال سیاسی رو نداره (353637)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ۰۸:۰۵
حرمت عباوعمامه تان را نگه نمی دارید،انتظاردارید مردم برای رای دادن حرفتان را گوش کنند؟ پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نه حرمت رمضان را نگه میدارند و نه حرمت لباسی که پوشیده‌اند و نه حرمت دستاری که به سر می‌بندند، آن وقت توقع دارند با این کلام و عملکرد که قسم هم پای آن می‌گذارند، مردم دست شان را هم ببوسند!

توقع دارند که حرف شان برای مردم، حجت باشد. توقع دارند مردم در رای دادن هم به آنان نگاه داشته باشند و در نماز هم به آنان اقتدا کنند!

یک دست محکم باید یقه این فرد و دیگر درشت گویان را بگیرد و پای میز محاکمه بکشاند تا ثابت کنند ادعای خود را. اگر ثابت کردند که دکتر ظریف، به آمریکا تعهد تسلیم سردار سلیمانی را داده است، یقه وزیر خارجه را بگیرند و اصلا تیربارانش کنند، اما اگر نتوانست ثابت کند، لا اقل به چند سیلی آب‌دار بیدارش کنند

. بالاخره یک جا باید تمام شود این حرف‌های بی‌سند. باید تمام شود بی‌اخلاقی کسانی که خود را پشت حصن فولادین « لایسئل عنه» می‌پندارند و تا به حال هر تهمتی که زده اند، کسی سراغ ابروی پشت چشم شان را نگرفته است. همین هم پر رویی شان را از وقاحت هم بالاتر برده است. باید داغ شود پشت دستی که چنین ناجوانمردانه، تهمت می‌زند و خط و نشان می‌کشد.

سردار سلیمانی، چون جان عزیز است و یدقدرت جمهوری اسلامی و واجب الحرمه، ظریف هم عقل راهبردی و دیپلمات راه گشای نظام است و از این علیه آن، سخن تراشیدن، مثل بمب گذاشتن زیر پل دو سویه اقتدار نظام است. نظامی که حفظ آن را به فرموده خمینی کبیر،از اوجب واجبات می‌دانیم پس نمی‌توانیم بازی بازیگران قدرت طلب را که جای سیلی « نه» مردم برگونه شان از اسفند 94 هنوز باقی است، به سکوت برگزار کنیم. نه، نمی‌شود. نباید هم بشود. اگر یک بار، فقط یک بار با این جماعت خود حق مطلق پندار، به مر قانون رفتارشود، کلام گزافه در دهان شان می‌ماسد. اگر یک بار یقه شان گرفته شود، سر جای خود می‌نشینند نه سر جایی که حق شان نیست.

به احترام مجاهدت‌های سردار سلیمانی، به حرمت فرزندان دیپلمات انقلاب، به حرمت شهدا و امام انقلاب، این بار کوتاه نیایند آنانی که دستی بلند در احقاق حق دارند تا دیگر کسی چنین بی‌سند حرف نزند و حرمت قسم خدا را چنین نشکند و چنین متاع بی‌ارزش خود را هیزم اختلاف نکند.

حرمت قلم را به نام بردن از این قبیل افراد نمی‌آلایم اما ضمیر، مرجع گزافه گوی خود را پیدا می‌کند و مراجع تصمیم گیر خوب می‌دانند باید علامت آشکار سئوال را جلوی چه کسی بگذارند. می‌دانند از که باید یقه بگیرند. می‌دانند..... و من به این دانسته احترام می‌گذارم و به عنوان یک شهروند جمهوری اسلامی، منتظرم ببینم با این افراد و افرادی از این دست که چنین با ذهن مردم بازی می‌کنند،چگونه برخورد می‌شود. این برخورد می‌تواند همه گزافه گویان پر حرف را پاسخی معیار باشد تا هرجا تریبون مفت یافتند، حرف مفت نزنند. (353640)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ۰۹:۳۸
گویااین مملکت واین ملت نبایدروی خوش ببیندوروزی افراطیهای روزگارمااین ملت رابه روزسیاه می نشانند.دربرخی نمازجمعه شعارمرگ برروحانی داده شد! (353644)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ۱۲:۰۰
زیاد سخت نگیرید ایشان از انتخاب درست مردم و همینطور مردم مشهد نارحتند که به دامادشان رای ندادند. (353646)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ۱۲:۰۲
حرف اينها درسته بايد سند 2030 رو كه ملزم نيستيم مصوبه هاي اون كه با نظام اسلامي ما مغايرت داره اجرا كنيم رو براي كوبيدن دولت بر سر اون چماق كنيم ولي حاضر نيستند شكري كه خوردن و دولت هاله نور امام زمانيشون با اختلاسهاي 3000 ميلياردي و ديگر اختلاسها بپا كردن رو مشكل اصلي كشور اعلام كنن و با همدستانشان .... خاوري چفيه انداز رو فراري دادن و فقط به ملت ميگفتن چون كشور با تحريم مواجه هست شما اشكنه بخوريد ما برنج ايراني مزين به زعفران و گوشت خدا توماني ميخوريم . هنر اينها فقط همين هست . (353648)
۱۳۹۶/۰۳/۱۳ ۱۴:۴۵
باید وزیر آموزش پرورش و سخنگوی دولت در یک برنامه تلوزیونی یا گفتگو با اصحاب رسانه تمام موراد مورد اختلاف را تشریح کنند تا هم مردم از سردرگمی بیرون بیایند هم بهانه دست جناحی نباشد (353654)