به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۴۱۰۷۶

فرق بین تونل انجماد و سردخانه

فرقی که بین تونل انجماد و سردخانه های نگهداری وجود دارد در اواپراتور های آنها است. در تونل انجماد اواپراتور به صورت ایستاده می باشد تا باد به صورت مستقیم در محصول حرکت داشته باشد.
 
ضمن اینکه برای جریان بهتر باد سقف کاذبی نیز ایجاد می کنند که حرکت باد را به صورت چرخشی سیرکوله کند.
این نوع اواپراتورها با توان برودتی بالا، فاصله فین زیاد و دمند های هوا با حجم هوادهی و فشار استاتیك بالا طراحی و ساخته میشوند. یک سردخانه است كه محصول در آن چیده شده و سیستم برودتی آن روشن می شود.
فرق دیگر تونل با سردخانه نگهداری در این است كه در تونل، انجماد محصول در زمان كمی (مثل 8 الی 10 ساعت) انجام می شود. اگر محصول در زمان كمی منجمد نشود، دمای مغز محصول پائین نمی رود و نمی توان برای مدت طولانی آنرا نگهداری كرد. در تونل سرعن هوا باید بالای 3 متر در ثانیه باشد.
صنایع برودتی برادران حقیقی با سال ها تحربه در صنعت تبرید از بزرگترین مجری های ساخت سردخانه و سردخانه و تونل انجماد و چیلر می باشد.

صنایع برودتی برادران حقیقی دارای رزومه ای بسیار قوی در صنعت برودت می باشد که با مراجعه به سایت می توانید مشاهده نمایید.
سردخانه صنعتی مجموعه ساختمان و تأسیساتی است که در آن، شرایط لازم برای نگهداری محصولات کشاورزی، مواد غذایی و دیگر مواد یا کالاهای فاسد شدنی از نظر دما، رطوبت نسبی و … به طور مصنوعی تأمین می‌شود.

این شرکت با بيش از 35 سال سابقه درخشان در سراسر ميهن عزيزمان اينک آماده همکاری با سازمان ها و کارخانه ها در زمینه های مختلف برودت از قبیل مشاوره رایگان، طراحی و محاسبات مهندسی، نظارت بر نحوه اجرا، اجرای پروژه و عرضه تجهیزات و ملزومات در تمامی زمینه های سیستم های برودتی اعلام می دارد.
مهمترین زمینه های خدمات این شرکت عبارتند از ساخت چیلر های صنعتی و سردخانه و آیس بانک و یخساز از خدمات شرکت برودتی حقیقی به موارد زیر می توان اشاره کرد :

چیلر
سردخانه
تونل انجماد
ساخت سردخانه

 
قبول سفارشات در سراسر ایران عزیز
آدرس شرکت : ایران، مشهد ، بلوار معلم، شرکت صنایع برودتی برادران حقیقی
05138762118
05138762119
info@sardkhaneh.org