به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۲
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۴۸۰۸
حكم تازه شريعتمداري: توفيقي خائن است!

فتنه‌گري‌كه پس‌از‌خاكسپاري، مجددا زنده شد

گروه سياسي‌ - رسانه‌ها: در حاليكه حسين شريعتمداري چند روز پيش در روزنامه‌اش (كيهان) خبر از پيروزي كامل خود و دوستان افراطي‌اش در چينش كابينه داده!! و براي چند دهمين بار از خاكسپاري فتنه گران ابراز خوشحالي نموده بود، امروز با فراموش كردن مقاله چند روز قبلش يكي ديگر از وزيران پيشنهادي را خيانت‌كار و فتنه‌گر ناميد؛ فتنه‌گري كه احتمالا پس از خاكسپاري، مجددا زنده شده است!
فتنه‌گري‌كه پس‌از‌خاكسپاري، مجددا زنده شد
در همين زمينه سايت انصاف نيوز نوشت: روزنامه ی کیهان در شماره امروز چهار شنبه ی خود با هدف بر هم زدن رابطه ی تازه شکل گرفته ی مجلس و دولت جدید و تحریک نمایندگان مجلس علیه دکتر جعفر توفیقی حکم صادر کرده و با ادبیاتی همچون شعبون بی مخ که بی توجه به قانون رفتار می کرد، بدون اینکه توفیقی به هیچ دادگاهی احضار و یا در هیچ دادگاهی محکوم شده باشد، پرسیده است: از کی خیانت به جای امانتداری شرط وزارت شده؟

 در ابتدای این مطلب که در ستون خبر ویژه منتشر شده، آمده است: در حالی که تصور می‌شد معرفی جعفر توفیقی صرفا برای سرپرستی وزارت علوم انجام شده، اکبر ترکان فاش کرد وی وزیر پیشنهادی به مجلس نیز خواهد بود. به گزارش سایت‌های اصلاح‌طلب، ترکان که عنوان مشاور رئیس‌جمهور را یدک می‌کشد، گفته است: آقای توفیقی انسان توانایی هستند و تخریب‌ها روی عملکرد ایشان اثر منفی نخواهد داشت. ان‌شاءالله ایشان به زودی در مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم صحبت خواهند کرد و ما از سخنان ایشان در مجلس استفاده خواهیم کرد.

در ادامه ی مطلب کیهان آمده است: توفیقی رییس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در انتخابات بود که پس از اعلام انصراف وی اقدام به انحلال ستادها کرد. او در دوره اصلاحات مدتی وزیر علوم بود و همچنین از حامیان فتنه سال 88 به شمار می‌رود که متاسفانه در اثر بی‌دقتی به ریاست کمیته فرهنگی- اجتماعی در مجموعه انتخاب وزرا معرفی شد. و پس از عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به میلی‌منفرد، سرپرست وزارت علوم شد.

در اين متن آمده است: بر اساس فیلم ویدئویی موجود که در سایت‌ها قابل دسترسی است،‌ توفیقی یکی از تحریک‌کنندگان فتنه و آشوب سال 88 و از مدعیان دروغ تقلب بوده و در یک تجمع در این زمینه به القای وقوع تقلب در انتخابات 4 سال پیش پرداخته است، او در این سخنرانی ادعا می‌کند 24 میلیون رای موسوی به اسم کس دیگری رفته است. این سخنرانی توأم با تحریک به آشوبگری است و نامبرده بایستی به عنوان یکی از عوامل آن خیانت و جنایت بزرگ مجازات شود.

۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۹:۳۰
این بابا دیگه شورشو در اورد. . . . خودتی و اون دوستای پایداریت. . . . .مواظب باشید ماجرای سفارت انگلیس که خودتون طراحیش کردین سر خودتون نیاد (114687)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۹:۵۵
انصافم آرزوست............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................! (114973)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۰:۰۱
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا . (114977)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۹:۳۹
در جواب آقای شریعتمداری درباره ی سوال از کی خیانت به جای امانتداری شرط وزارت شده؟ در جوابش باید بگویم که از سال 1384 (114690)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۳۳
از کسی که تا قبل از انتخاب دکتر روحانی ایشون رو جزء انصار فتنه می دونست انتظاری نیست که وزیر ایشون رو فتنه گر بنامد. اصن ح.ش کیلو چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (114777)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۰۶
كيلويي سه زار. (114840)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۱
در جواب این مقاله فتنه دفن شد اما فتنه گران هنوز دفن نشده اند ... (114847)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۴۴
مرسی! (114786)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۳:۰۶
گل گفتی رفیق (114791)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۳:۳۴
آفرین (114799)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۳
آفرین (114851)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۲۷
مجلس ششمی ها چون خودشون با تقلب هاشمی رو کنار زدن فکر می کنن دیگران هم تقلب می کنن. (114866)
شاهین
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۶:۵۷
حسین آقا!از وقتی که قرار بود پول نفت بیاد سرسفره های مردم ،عدالت توی کشور برقراربشه.از وقتی که دوتا تار موی خانمها مشکل اساسی کشور نبود.از وقتی استادان باتجربه ومتعهد دانشگاهها یهو بازنشسته میشدند از وقتی که... بگم بازم بگم (114911)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۹:۴۱
. . .واقعا دیگه جانمان به لب رسیده از دست این. . . . . . تکرار کرده خودش هم باور کرده است. . . (114692)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۹:۴۸
بابا عمو حسین و بی خیال، بیچاره اساسی باخته دیگه اعصاب مصاب نداره (114697)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۰۲
آقا همه علیهش شکایت کنند حالشو بگیرند (114839)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۸:۲۴
اتفاقا اگه شکایت کنند، فکر میکنه برای خودش کسی هست!!! باید ولش کنند برای خودش. . . . (114938)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۹:۵۳
چقدر وحشت دارند از اینکه فضای دانشگاه ها باز بشه و دانشجو ها کمی بتوننند انتقاد کنند. (114704)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۴۸
اصولاً فضای باز برای این آقایان سمی کشنده است. هرچند اینها سعی می کنند به مردم عامی بقبولانند که فضای باز به معنی بی عفتی و سست شدن مقدسات و ... است ولی علت اصلی این است که آنها در یک فضای باز نمی توانند هر کاری می خواهند انجام دهند و مجبورند به مردم حساب و کتاب پس بدهند که با سرمایه های این مملکت چه کردند. اصولاً پنهانکاری، قلدرمآبی و ... فقط در یک جامعه بسته امکان پذیر است. (114788)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۲۶
آخه بحث اینه که اصلاح طلب ها هم این فضای آزادی رو واسه خودشون فقط می خوان ، ببین تو دوران خودشون چه طور همه مخالفیت خودشون رو تار و مار کردن ؛ الان هم دارن تلاش می کنن که هیچ اصولگرایی سمتی نگیره ، اگه واقعا آزادی بیان رو واسه دیگران قبول دارید پس چرا این همه از مسئولیت گرفتن اصوگرایان واهمه دارید ؟
پس معلومه شما هم می خواید این فضا تک قطبی بشه که دیگران نتونن از شما انتقاد کنن >
اگه فضای انحصاری اصلاح طلب ها نبود قراردهای کرسنت و دیگر قراردادهای خائنانه ایجاد نمی شد. لطفا درج کن بهار . (114865)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۰:۵۳
دوست عزیز خاطرتان هست در زمان اصلاح طلبان نشریات اصلاح طلب چه بلایی سر آقای رفسنجانی آوردند (کاری به درستی ویا نادرستی این عمل ندارم). قبول دارید که آنموقع هنوز آقای رفسنجانی خیلی نفود و قدرت داشتند و بعبارتی در نقطه مقابل اصلاح طلبان قرار داشته و کسی به ایشان اصلاح طلب نمی گفت و قضیه انتخابات تهران و ماجرای آن 800 هزار رأی یادتان هست؟ ماجرای کرسنت و استت اویل را هم باید در همان چارچوب ملاحظه کرد و ربطی به اصلاح طلبان نداشت. منظورم را حتماً متوجه شده اید. قبول کنید که اگر حتی یک تخلف مالی از اصلاح طلبان اثبات می شد، زیر و بالایشان را یکی می کردند. اما در مقابل ببینید چه فجایعی در 8 اخیر با همین فضای بسته اتفاق افتاد ... (114988)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۳:۲۸
دوست محترم این قراردادها در زمان اصلاح طلبان بوده دوم اینکه فرض کنیم در این زمان نبوده ، پس چرا اینهمه اصلاح طلب ها از ایشان حمایت کردن ؟ چه معنا دارد کسانی که مدعی مبارزه با فساد هستند از فسادهای مدیریتی دفاع کنند ؟ (115027)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۳:۰۷
وحشتدارن که واسه یه لحظه شونه .

خواب و خوراک ندارن (114793)
محسن کاشی
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۴۵
خوب اگه انتقاد کنن که بساط کاسبان فتنه جمع میشه و روزنامه کیهان بدون تیتر (114881)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۰۹:۵۸
به نظر می رسد شریعتنداری و همپالگی هایش قصد ندارند که از تهمت های واهی و غیر اخلاقی که حتمأ غیر شرعی هم هست به افراد کاردان و با تجربه و مؤمن خودداری کنند و می خواهند از موفقیت دولت و ملت جلوگیری نمایند اینها نه دلشان برای کشور می سوزد و نه برای اسلام و تا کنون روشهایی را در پیش گرفته اند که خواست دشمنان ایران است ( عدم وحدت بین ملت و دولت و ایجاد تفرقه با زدن اتهام ) ولی مردم اینها را خوب شناخت و تودهنی 24 خرداد یکی از واکنش های ملت به این فرقه است . حنایشان دیگر رنگی ندارد. (114710)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۳:۰۸
قصد ندارند و نخواهند داشت. . . (114795)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۰۰
اگر مجلس دوباره به وزرای پیشنهادی رای نده یعنی مجلس ما مجلس مستقل نیست یعنی مجلس ما دکوره. . . . (114711)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۰۱
من موندم امثال شریعتمداری این همه نفوذ و قدرت را از کجا آورده اند که با این همه توهین و تخریب و .... روزنامشون بسته نمیشه در صورتی که بقیه روزنامه ها تا یکم انتقاد هم می کنند بسته می شود. (114712)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۰۹
چی بگم؟ (114845)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۸:۵۴
دیگه خیلی وارد جزئیات نشو!!!! (114951)
ناصر ( موج نو )
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۰۶
ماجرای فتنه هم برای این آقایون شده ماجرای فروپاشی برج های دوقلو که بواسطه اینها هر کاری دلشون میخواد تو کشور انجام میدن...شما ها که 24 خرداد از مردم تو دهنی خوردید هنوزم دست بردار نیستید.؟؟؟ فتنه گران امثال خود شماها هستند که نمیذارن مردم یه آب خوش از گلوشون پایین بره. بابا بذارید دولت به کار خودش برسه، اخه تا کی دسیسه چینی (114715)
ايراندخت
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۳:۵۳
1000 تا مثبت (114805)
پریسا
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۷:۳۰
دمت گرم داداش

گل گفتی (114922)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۱۵
یک سوپر دونبشی هست به نام " سوپر کسب فتنه ی کیهان"! (114718)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۲۹
بابا خود این شریعتمداری شاهده که قبایل گینه بیسائو هم فتنه گرند. (114729)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۳۰
حال شریعتمداری اصلا خوب نیست !
بعد از انتخابات خیلی قاطی کرده...
خدا به همه شفای عاجل عنایت کند. (114730)
dr
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۳۰
مچکریم روحانی (114731)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۳۴
خطر بزرگ برای کشور این است که اگر آقای رئیس جمهور از معرفی دکتر توفیقی پا پس بکشد و یا زیر بار رأی عدم اعتماد مجلس رفته و وزیری مطابق با سلیقه زیاده خواهانی مثل شریعتمداری و بعضی نمایندگان مجلس معرفی کند، فاتحه مملکت خوانده شده و منبعد ردصلاحیت بخاطر مشارکت در اعتراضات سال 88 (که شامل میلیونها هموطن می شود) رسماً نهادینه شده و دیگر هیچ اصلاح طلب یا دگراندیشی تا اینها زنده هستند پایش نه به ریاست جمهوری، نه به نمایندگی مجلس و نه به خیلی جاهای دیگر باز نخواهد شد. ولی اگر رئیس جمهور به امید خدا آقای توفیقی را به کرسی بنشاند، کاسبی با فتنه برای همیشه به خاک سپرده خواهد شد. (114733)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۳۹
يكي نيس اينو جمعش كنه؟؟؟ (114734)
زنده باد خاتمي
Kuwait
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۴۱
تادرکيهان تخته نشه ،فضاعوض نميشه (114736)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۴۳
در خلاء حضور احمدی نژاد ، وظیفه ی سنگین شاد کردن دل مردم بر عهده ی حسین آقای شریعتمداری افتاده است (114737)
من
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۴۳
برو ببينم توهم خودتو درست كردي ها... اول ببين چند چندي بعد بگوووووووووووووو (114739)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۴۴
این آقا به حرف رهبرم احترام نمیذاره . رهبر گفت همه کمک کنند نه سنگ بندازن مثل این آقا (114740)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۴۶
24 مليون شهروند فتنه بايد نابود شوند تا شريعتمداري ارام گيرد (114741)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۴۶
lمگر اين فتنه چندتا جون داره حسين. . . . (114742)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۰:۴۷
ولی وجدانا نیست؟؟؟؟؟؟ (114744)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۰۸
چي نيست ؟ (114843)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۷
واسه چی مثبت میدید؟داره میگه توفیقی خائنه شما مثبت میدید؟ (114854)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۰۳
به نظرم فتنه گران (فتنه گران مورد نظر شریعتمداری)از امثال حسین شریعتمداری آبرویشان نزد خدا بیشتر باشد.الله اعلم (114748)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۰۴
باید از افراط و تفریط و تندرویهای سیاسی افسوس و تاسف خورد . تا کی توهین وتهمت به همه اصلاح طلبان؟ (114749)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۰۵
آقای توفیقی راست میگقتند. من به احمدی نژاد رای دادم ولی پشیمانم که تحت تاثیر برخی جوسازی ها و سطحی نگری خودم رایی که باید به آقای موسوی میدادم به اسم احمدی نژاد به صندوق انداختم. (114750)
شيرژيان گنفه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۲۸
درودبر شرفت كه حقيقت ناب را دريافتي (114867)
شيرژيان گنفه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۳۳
توفيقي مورد حمايت كامل مردم و قشر فرهيخته دانشگاهي هست و اگر تعرضي در مجلس به ايشان شود نبايد سكوت كنيم ، وگرنه سلام بدبختي و خداحافظ ايران اباد و ازاد (114874)
محمد مهدي
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۰۸
اگر چنانچه توفيقي شعبان بي مخ است ،علي الاظاهر به گروه خونش نمي خورد.پس آشوبگران حرم درقم ازچه فزقه ايي هستند.بنده خدا شريعت مداري چقدر حرص مي خورد،بدون توجه به سفارش بزرگان دين دايم درحال ايجاد تشنج است . فتنه وفتنه گر همان درسال 88 بعد ازبيانات مقام معطم رهبري در نماز جمعه دفن شد . نمي دانم شماچرا به اين امر واقف نيستيد اين همه در مورد هر مقامي كه مدت ها براي ايران اسلامي فداكاري كردند مطالب اثبات نشده مي نويسيدهيچ عكس العمل نشان نمي دهند . مي گذارند شما هرچه دل تنگت دارد بگويي ا مردم بايد دعاكنند به حال شما كه در آخرت عاقبت به خير باشيد . (114753)
مزرعه
Germany
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۱۸
همین که روحانی اطرافیان میر ما را بر سر کار آورده ، نشان از درستی رای ما به روحانی است . (114756)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۴۷
شرق به خاطر یه تردید به کاریکاتورش توقیف و دادگاهی میشه اونوقت کیهان به رییس جمهور سابق این کشور میگه از عربستان پول گرفتی و واسه آمریکا جاسوسی کردی ، یه خط اخطار هم نمیگیره (114765)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۴
واقعا! بعد با چه رویی به سازمانهای بین المللی می گن دوگانه رفتارمی کنین؟!
یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران! (114900)
اسی
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۵۴
شما با این کار که شریعتمداری این گفته وان گفته کاری کردید که روزنامه کیهان که کسی نمی خرید حالا بفروش برسه.چکارش دارید داره سقوط می کنه دستش رو نگیرید (114767)
رها
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۵۶
به کوری چشم کیهان ایشالا اقای توفیقی وزیر میشه (114768)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۵۸
چطور اجازه ميدن به اين آقا به هر كس خوشش نمياد تهمت بزنه، روزنامه هاي اصلاح طلبا رو كه همه رو به بهانه هاي الكي تعطيل كردن اما به كيهان نميدونم چرا يه تذكر هم نميدن. (114770)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۵۹
سردار قلم !!! سرداري كه در جنگ از همه اخلاقيات گذشته... (114771)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۶:۱۰
سرباز مداد (114893)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۳۶
خدايا ما را از دست اين ادما نجات بده، هي ميگيم بي توجه بهش باشيم ولي اينقدر. . . . متاسفانه نماينده هامونم مثل اين اقا فكر ميكنن. به نظرم اقاي روحاني تا 3 ماه صبر كنن تا اقاي توفيقي اصلاحات لازمو تو دانشگاه انجام بدن بعد به مجلس معرفي كنن كه اگه خداي نكرده به ايشونم راي ندادن يه فردي مثل آقاي توفيقي معرفي كنن كه راه ايشونو ادامه بده. (114780)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۳۷
همینکه بی تابی کرده ای دراین نوشته مشخص کرده ای که چقدر از رای 24خرداد دق به دل شده ای، برجسب فتنه چسپاندن به همه افراد خودفتنه ای بیش نیست.توفیقی چه توفیق وزارتخانه علوم داشته باشد بااین چند روز توفیق خدمت راداشته باشدیک خدمتگزاری است که جامعه دانشگاهی ایشان را قبول دارند،البته مدیریتش را. انگ زدن به کسی که مورد نخبگان فکری و علمی یک کشور به عنوان شعبان بی مخ توهین به شعور این قشردانشگاهی است (114783)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۳۸
فتنه گری ازدیدگاه شریعتمداری بر حسب ذائقه ایشان تعریف میشود. . . (114784)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۴۴
آقای شریعت مداری دلسوزی نسبت به آینده کشور و آزاد اندیشی از نظر شما یعنی خیانت!
شما که خودتان را دلسوز می دانید و در ضمن خیلی دوست دارید نقش شرلوک هولمز را بازی کنید و موریارتی را گیر بیاندازید لطفا نام و مشخصات لباس شخصی ها و چماقدارانی که یکی از بازیگرهای اصلی فتنه بودند و قصر در رفتند را در روزنامه تان چاپ کنید!
اگر این کار را کردید به صداقت و حسن نیت شما ایمان می آوریم وگرنه معلوم است که شما هم مثل بقیه فقط سنگ دارو دسته خودتان را به سینه می زنید و بهتر از بقیه نیستید! (114785)
ایمان
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۲:۴۸
نصرومن الله و فتح قریب...
مرگ بر این افراطیون مردم فریب (114787)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۴:۰۷
وزن بیت اینطوری بهتر می شد:

نصرومن الله و فتح قریب
مرگ بر افراطیِ مردم فریب! (114808)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۲
خيلي وقت بود اين شعار نشنيده بودم. يادش بخير. (114848)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۳:۲۲
بهتره اين بابا بره دنباله اون اختلاسهاي بزرگ بانكي و اونها را ريشه يابي كنه دست از سر كابينه واينكه كي وزير بشه كي نشه از اينها دست برداره 8سال حاكميت يكدست دست اينها بود چه گلي كاشتند.كيهان ديگر دوره سعيد مرتضوي گذشته است (114796)
ايراندخت
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۳:۴۶
شريعتمداري، رسايي، زاكاني، حسينيان، . . . . اينها هستند كه جلوي خواست اكثريت مردم ايستاده‌اند و خواست خود را تحميل مي‌كنند. (114803)
عليرضا
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۰
كيهان دلال درجه 1 فتنه ! (114819)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۴
به نظرم این فقط شریعتمداری نیست که با تهمت فتنه قصد حذف دکتر توفیقی رو دارده. داخل مجلس هم کسانی مثل حداد عادل و ... هم جو مجلس را با نفوذ خود بیشتر آشفته میکنه. تو رو خدا به مردم بگید. آقای حداد اجازه نمیده وزارت علوم و اموزش و پرورش از این بن بست بیرون بیایند! (114852)
صادق
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۴۲
تیراژ کیهان ریر ده هزار است. . . . اقتضای طبیعتش این است . اینها با فضا سازی حضور خود را به رخ می کشند. لزومی ندارد که مر روز به موضع گیری خصمانه جریان شکست خورده اشاره کنید.قطعا با حضور مردم در صحنه های سیاسی آینده این جریان درصورت عدم هماهنگی با ملت حذف خواهند شد.ولو اینکه از رانت جایگاه خود استفاده کنند. (114879)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۵:۵۵
اقاي شريعتمداري سه تا وزارت خونه ديگه مال ما اصلاح طلباست. . . . (114883)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۶:۰۶
این یه کم همت رئیس جمهور محترم را مخواد تا بار وبنه برادرحسین را روی کول او قرار دهد وجمعش کنه، . . . (114889)
سید
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۶:۰۹
حاج حسین ببین ملت چی می خواد . کم جنگ اعصاب برای خودت درست کن . راستی یه بررسی بکن ببین مردم چقدر کیهان می خونند . (114892)
صدرا
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۱
اینها کی باید از امام علی یاد بگیرند که به دیگران فحاشی نکنند .ظاهرا هنر این آقا در فحاشی وناسزاگویی است. (114899)
بدمک
United States
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۶:۵۰
باز کیهان؟؟؟
بابا بیخی خی (114907)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۷:۰۷
به قول آقای مطهری دیگه تغییر در برادر حسین!! با توجه به سن و سالشون غیر ممکنه. . . . (114912)
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۷:۰۸
چه امنیت فولادی داره این شریعت مداری هر چی دلش میخواد میگه هرکاری دلش میخواد میکنه هیچکس هم نیست بهش گیر بده (114913)
شهروند
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۱۷:۱۹
آقای شریعتمداری!لطفادستگاه فتنه شمار خود را ثبت جهانی کنید. (114918)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۱:۳۷
فتنه گر كساني هستند كه مردم را ولو يك نفر را خس و خاشاك خواندند و احساسات مردم را با وا‍‍ژه امام زمان به سخره گرفت و دارو را ناياب نه كمياب كرد و فقر را توسعه داد و اخلاق را بگورستان برد و حسين شريعتمداري ساكت شد و استادان علمي را بازنشسته و حسين شريعتمداري كه نه خوي حسين را دارد و نه از شريعت چيزي مي داند سكوت كردند (115000)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۳۰ ۲۳:۲۴
خیلی جالبه که روزنامه کیهان مرتب وبه این راحتی اتهامات سنگین به شخصیت های کشور وارد میکند و ارگان های مسئول هیچ بازخواست وبرخوردی نمیکنند (115025)