به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۴ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۱۴۹۷۳

لاليگا؛ پیروزی بارسلونا با تک گل آدریانوكوريرا

گروه ورزشی: بارسلونا شب گذشته در هفته دوم رقابت‌های لالیگا با یک گل مقابل مالاگا به برتری رسید.
لاليگا؛ پیروزی بارسلونا با تک گل آدریانوكوريرا
هفته دوم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با انجام 4 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدارها بارسلونا و اتلتیکو مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. اتلتیکو مادرید شروع قدرتمند خود در فصل را با پیروزی 5 بر صفر مقابل رایووایکانو ادامه داد. رائول گارسیا (17 و 90)، دیگو کاستا (21)، آردا توران (35) و تیاگو (53) گل‌های شاگردان سیمئونه را به ثمر رساندند.

بارسلونا نیز شب گذشته در حالی که بر بازی مسلط بود، توسط آدریانو کوریرا در دقیقه 44 به گل رسید تا با نتیجه یک بر صفر مالاگا را در خانه شکست دهد. در حالی بارسلونا توانست تنها با یک گل مالاگا را شکست دهد که 74 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۱۱ شوت درون چارچوب را ثبت کرد.

در دیگر دیدار شب گذشته سلتا ویگو اولین پیروزی فصل را با برتری 2 بر یک مقابل رئال بتیس به دست آورد. چارلز و نولیتو در دقایق 67 و 74 برای سلتا گلزنی کردند و روبن کاسترو در دقیقه 90 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بورخا اوبینیا از سلتاویگو در دقیقه 86 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. لوانته نیز که در اولین بازی خود با نتیجه 7 بر صفر مغلوب بارسلونا شده بود، شب گذشته در خانه با تساوی بدون گل مقابل سویا به کارش پایان داد.