به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۶۸۵۲

پیروزی بارسلونا و اولین گل لالیگایی نیمار

گروه ورزشی: هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی پرگل مدافع عنوان قهرمانی و همچنین قرمز و سفیدپوشان پایتخت آغاز شد.
پیروزی بارسلونا و اولین گل لالیگایی نیمار
در آغاز هفته ششم لالیگا، شب گذشته (سه‌شنبه) 4 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم بارسلونا، قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها در خانه خود برابر تیم رئال سوسیه‌داد با نتیجه 4 بر یک به برتری دست یافت. در این بازی نیمار در دقیقه 4 اولین گل لالیگایی این فصل خود را برای آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا به ثمر رساند و 3 دقیقه پس از او لیونل مسی اختلاف را به 2 گل افزایش داد. سرخیو بوسکتس نیز دربیست و سومین دقیقه اختلاف را به 3 گل رساند تا بارسلونا در اوسط نیمه نخست پیروزیش را مسجل کرده باشد. چهارمین و آخرین گل بارسلونا را هم مارک بارترا در دقیقه 77 به ثمر رساند. تک گل سوسیه‌داد در این بازی را نیز آلبرتو دلا بلا در دقیقه 64 به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم شب گذشته، تیم اتلتیکومادرید، در خانه خود با نتیجه 2 بر یک برابر اوساسونا به برتری دست یافت که در این بازی هر 2 گل میزبان را دیه‌گو کاستا در دقایق 18 و 25 به ثمر رساند و برای اوساسونا نیز اوریول ریه‌را در دقیقه 42 گلزنی کرد. در 2 بازی دیگر شب گذشته مالاگا با 2 گل از سد آلمریا گذشت و دیدار تیم‌های لوانته و وایادولید با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در ادامه بازی‌های هفته ششم امشب 3 دیدار برگزار می‌شود که در آخرین و مهم‌ترین آنها رئال مادرید میزبان الچه است. در بازی‌های دیگر سویا میزبان رایووایکانو خواهد بود و والنسیا به خانه گرانادا می‌رود. در جدول رده‌بندی لالیگا بارسلونا با 18 امتیاز صدرنشین است، اتلتیکومادرید هم امتیاز با کاتالان‌ها و با تفاضل گل کمتر در رده دوم قراردارد و رئال مادرید با 13 امتیاز در پله سوم ایستاده است.