به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۱۵۰۱۶
بشتابيد كه در اين 20 روز عدالت را ذبح كردند!

اشك‌وآه براي لغومصوبه‌ويژه‌خواري توسط‌توفيقي!

گروه سياسي: خبرگزاري سوپرافراطي و ضداعتدال در ادامه سمپاشي و جوسازي آن هم در اولين ماه آغاز به كار دولت روحاني، اين بار در غم و اندوه لغو بورسيه نورچشمي‌ها اشك ريخته و به نقل از وزير دولت احمدي‌نژاد و رئیس كنوني کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ابلاغیه اخیر سرپرست وزارت علوم گفت: اگر این نامه صحت داشته باشد امیدوارم سرپرست جدید وزارت علوم به‌زودی این ابلاغیه را "کان لم‌یکن" اعلام کند!
اشك‌وآه براي لغومصوبه‌ويژه‌خواري توسط‌توفيقي!
گفتني اينكه، دکتر جعفر توفیقی، در اقدامی انقلابی، قبولی پذیرفته شدگان بورس ۹۲ را تعلیق کرد. این اقدام در حالی رخ داد که مسوولان وزارتخانه کامران دانشجو، امسال در اقداماتی بی‌سابقه، بیش از هر سال نسبت به فراخوان از نورچشمی‌ها و آقازاده‌ها برای پذیرش بدون کنکور و بورس دعوت کرده بودند تا صدها نفر خارج از روند عادلانه، وارد مقاطع دکتری و حتی هیئت علمی دانشگاه‌ها شوند؛ امری که نمونه اعلای! آن، در موضوع دانشگاه علامه طباطبایی افشا و مشخص شد برخی آقازاده‌ها و برخی مسوولان دانشگاه هم در جمع افراد بورسیه شده، فی‌الفور به عضویت هیئت علمی در آمده‌اند!

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با اين خبرگزاري سوپرافراطي دلسوز عدالت!! درباره ابلاغیه اخیر سرپرست وزارت علوم در زمینه بورس دانشجویان دکتری اظهار داشت: این خبر را در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها خواندم و متوجه شدم چنین نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان امور دانشجویان از طرف سرپرست وزارت علوم ارسال شده است. وی افزود: اگر این نامه صحت داشته باشد، حقیقتاً از سرپرست وزارت علوم گلایه دارم چون هیچ‌گاه رسم نبوده وزیر یا سرپرست وزارتخانه‌ای که می‌آید تصمیمات قبلی را آن‌هم چنین تصمیمی را زیر سؤال ببرد. تصمیم‌گیری به این شکل به‌نفع کشور نیست، ما باید همیشه به تصمیمات یکدیگر احترام بگذاريم. نماینده کرمان در مجلس در دفاع تلويحي از اقدام وزير قبلي علوم مدعي شد: البته بعید می‌دانم وزیری در جمهوری اسلامی ایران بخشنامه‌ای را خلاف منافع ملی کشور تصویب کند! امیدوارم در این نامه و بخشنامه ارسال شده تجدید نظر شود و انتظار مجلس نیز همین است!! وی در پایان گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت علوم به‌زودی این ابلاغیه را "کان لم‌یکن" اعلام کند.

به گزارش بهارنيوز، اين نماينده مجلس البته توضيح نداد اگر تصميمي براي عده‌اي افراد، امتياز ويژه ايجاد كرده به چه دليل نبايد ملغي شود؟ اظهارات ايشان در حاليست كه همين مجلس نهم كه آقاي زاهدي عضو آن است دهها مصوبه هيات دولت قبلي را خلاف قانون اعلام و رييس مجلس در نامه‌هايي رسمي اجراي آنها را غيرقانوني اعلام كرد. اما ظاهرا پس از آن همه بي قانوني 8ساله در دولت نورچشمي كه امثال اين سايت‌ها و زاهدي‌ها چشم بر آنها بسته و سكوت گورستاني و البته توام با رضايت داشتند در اولين ماه كار دولت تدبير و اميد، صدايشان درآمده و جالب تر آنكه نسيت به يكي از مردمي‌ترين و عادلانه‌ترين تصميمات نخستين دولت آقاي روحاني براي لغو رانتخواري‌هاي به جا مانده از تصميمات دولت سابق، اشك مي‌ريزند و دغدغه عدالت خواهي سر مي‌دهند. اگر تكليف سايت‌ها و رسانه‌هايي كه از داغ شكست سنگين در انتخابات اخير و تودهني محكمي كه از ملت نوش جان كرده‌اند براي اين روش تخريبي ناجوانمردانه (دقت كنيد: هنوز عمر دولت روحاني به يك ماه نرسيده است و اين سايت‌هاي به اندازه چند برار هشت سال دولت‌هاي نورچشمي‌اشان «از سال 84 تا 92» به نقد 20 روزه فعاليت دولت كنوني همت نهاده‌اند!!) مسئوليت مشخص و تعريف‌شده‌اي! ايفا مي‌‌كنند و بر آنان حرجي نيست اما واقعا امثال آقاي زاهدي كه به هرحال عنوان نمايندگي مردم را يدك مي‌كشند، چه پاسخي به افكار عمومي دارند؟ پاسخ به اين سئوال كه چگونه «عدالت» را با بازي با كلمات و واژ‌ه‌ها، عمدا و يا سهوا، به اين راحتي ذبح مي‌كنند؟

۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۰:۲۴
درود بر توفیقی (117182)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۳:۴۹
بهار جان شما تنها امید ما هستی واقعا این سایت های افراطی چرا انقدر با حرص و عقده حرف میزنن به کارت خودت ادامه بده من یه وبلاگ نویسم و وبلاگ رنکینگ 3داره شما رو لینک کردم تا یه کمکی به شما کرده باشم /شما باید با این سایت های ...مقابله کنید (117247)
محسن کاشی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۹:۰۲
به نظر من کاریرو که فارس و کیهان چندتای دیگه بگن اشتباه است صحیح ترین کارو کردید و بلعکس. (117281)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۰:۱۲
رسم نبوده؟! هنوز مانده تا بوی تعفن گندهایتان در دانشگاه ها متصاعد شود. مگه رسمی هم گذاشتید شما! با فاجعه ای که در حوزه علم رقم زدید تنها کاری که نمی کنند دانشگاهها، علم است. بروید ببینید توزیع بودجه پژوهشی در سالهای اخیر کجا بوده؟
همانطور که ورزشی ها می خواهند وزیرشان ورزشی باشد ما می خواهیم وزیر شخصیت علمی باشد نه کسانی که چون دیتابیس های علمی معتبر دنیا ناتوانی های علمی آنها را اثبات می کنند صورت مساله را پاک می کنند و اشتراک آنها را لغو می کنند هزاران محقق این مملکت را از آنها محروم می کنند و به دنبال تاسیس دیتابیس می روند. شما و آنها در بدنه علمی کشور یعنی آنهایی که توسعه علمی را رقم می زنند هیچ کاره اید تنها نیروی انسانی متخصص این مملکت را زایل کردید. (117304)
دانشجو صنعتی قم
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۳:۵۴
بزرگ مرد شجاع توفیقی!!! درود بر او! (117439)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۵:۰۸
زنده باد توفیقی (117480)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۲۳:۳۱
نور چشمی ها همیشه بودند،من سال 77بورس خارج قبول شدم،حال چندین سال میگذرد.همه رفتن و ما موندیم...این داستان همیشگی بوده. (117774)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۰:۴۲
از اين اشك و اه ها اينقدر بچه هاي مردم كه نورچشمي نبودن توي اين 8 سال كشيدن كي بودكه دلش رحم بياد ؟؟كي بود كه وجدانش قلمبه شه ؟؟حالا توقع چي دارين شماها اقايون ضد عدالت!! (117193)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۰:۵۵
اقدام انقلابی یا اقدام اصطلاح طلبی. (117205)
صابر
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۰:۵۹
زنده باد توفیقی!
مفت خورا رو بریزید بیرون. ما حمایتتون می کنیم. (117209)
یکی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۱:۱۴
درود بر توفیقی بسیار اقدام به جایی انجام داد (117224)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۱:۴۳
بهتر است این آقای زاهدی نا عادل که حد اکثر فقط یک نماینده است از طرف تمام نمایندگان سخن نگوید که گفته است اما بیجا کرده .آقا جان مگر شما سخنگوی نمایندگان هستی. و بعد آفرین به این عدالتت که اصرار داری که نور چشمی ها برای گرفتن دکترا مقدم هستند و بقیه نخبگان و تیز هوشان و لایقان بروند هر جایی دلشان خواست درس بخوانند آفرین بر تو نماینده عدالت گستر (117362)
احمد
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۱:۱۴
ما چندان نگران رای نیاوردن آقای توفیقی نیستیم گرچه ایشان فرد بسیار توانا برای مدیریت این وزارتخانه میباشد اما میخواهم به دوستان بگویم سیاست روحانی ایجاد فضای باز در دانشگاه ها میباشد و این اعتقاد تنها در درون مدیران اصلاح طلب وجود دارد و روحانی حاضر نیست بدنه دانشجویی و نخبگان را که مهمترین و تاثیرگذارترین حامیانش در جامعه هستند را نا امید کند همچنانکه به آنها نیاز جدی دارد و بدون کمک این قشر دسترسی به اهداف دولت خود را ممکن نمیداند و دومین نکته اینکه آرایش مجلس در صورت عملکرد قانونی شورای نگهبان به شدت تغییر میکند و نیروهای اصلاح طلب و اصولگرای معتدل اجازه جولان دادن به گروه های مانند جبهه پایداری را نمیدهند به امید روزی که گفتمان اعتدال در بند بند وجود جامعه ایرانی ریشه دواند و کذلک جعلناکم امه وسطا (117225)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۱:۲۹
آه ه ه ه ه ه
واه ه ه ه ه
از این مصیبت دلم برای دکترهایی که دکتر نشدند میسوزه آخه اینها نور چشم افراطی ها هستند و افراطی ها تاب و تحمل عدم توفیق رو ندارند (117228)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۱:۳۳
اینها مشکلشون دقیقا همین شکست سنگین در انتخاباته نه دغدغه عدالت. (117229)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۳۰
خدایااین ملت چوب کدام گناه نکرده رامی خورد (117273)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۱:۵۷
متاسفم که خیلی راحت به کسانی که به همه بورسیه ها نسبت دروغ نور چشمی را می دهید ، کاریتون نمی شه کرد اصلاح طلب هستید دیگه !
اقدام انقلابی !!!!!
یه گوشه بین خودتون و خدا خلوت کنید اگر این اقدام در دولت قبلی رخ می داد بازهم اینهمه تهمت می زدید ؟ و نسبت انقلابی می دادید ؟
ما صبرمان زیاد است همانگونه که این فتنه گرانی که نظام را متهم به تقلب کردند امروز دست از پا درازتر و با آزادی مسئولیت گرفتند ،
اما منتظر می مانیم تا اقدام انقلابی وزیر بعدی را ببینیم ...
منتظر می مانیم ....
این دنیا هزار چرخ می خوره... (117232)
اسماعیل
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۱:۱۵
فعلا" که نقدا" حضرت عالی دارید می سوزید. و این امر باعث خنکی دل ماست. (117806)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۵:۲۱
آخی ؛ طفلکیا، خب دوست داشتن بهشون بگن دکتر! (117254)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۶:۲۵
ادبیات کیهانی در هر کجا باشد محکوم است بهار جان به جای این ادبیات میتونستی با یک تحقیق میدانی مصادیقی از بی عدالتی ناشی از اجرای این بورس رو پیدا می کردی و به شکل مستدل از کار استاد عزیزمون جناب دکتر توفیقی دفاع می کردی ،آقای دکتر زاهدی هم در زمان تدریسشون سوژه های طنز فراوانی دارند لذا خیلی جدیشون نگیرین خودتون رو بذارید جای اونا که روزشمار پایان نمایندگیشون رو هر روز صبح می بینن واقعا چه حس بدیه (117257)
آرش
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۷:۲۵
شدیدا موافقم که نباید انتقادات ما بوی تعصب داشته باشه تا هرچه بیشتر بتونیم معنای خوب دمکراسی رو نشان بدهیم.تنفرپراکنی ضد دمکراسی ست (117579)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۷:۴۳
آخه بيچاره افراطي ها طرفدار دكتر و انديشمند ندارند ميخوان اينجوري جبران كنند!!!! (117265)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۷:۴۵
خیلی تند نروید صبر داشته باشید نوبت آقازاده ها و نورچشمی های اینطرف هم می رسه! دلتو نرو به چی خوش کردید و یا اینکه سرتونو زیر برف کردید... (117266)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۵:۵۶
حتما از اون نور چشمی ها بودی که اینقدر شاکی شدی.. (117510)
کارمند
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۷:۵۳
اگه اینجور کارها نهادینه بشه حالا دیگه این همه افراد با مدارک دکتری وبالاتر بدونه پشتوانه علمی نداشتیم که وضعمان اینجوری نبود (117267)
وب سایت خبری تحلیلی سینمانگار
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۷:۵۳
درخواست و انتظاری از حجت الله ایوبی که فکر نمی‌کنیم غیر معقول و زیاد باشد:

لطفا برای کسی که سینمای ایران را تا پای نابودی و سقوط کشانده مراسم تودیع نگیرید

لینک این یادداشت در وب سایت سینمانگار:

http://www.cinemanegar.com/articleview.php?cat=53&id=7297 (117268)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۰۳
از سایت شما عاجزانه تقاضا دارم برای مجلس بعدی از همین الان شروع کنید به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تا وکیل الدوله های دولت سابق به جایی که حقشان است بر گردند البته امیدوارم مردم فهیم ایران خصوصا تهرانیها این بار دیگر اجازه ورود افراد سبک مغزی چون آقای ر ، آقای ک و .... را به مجلس را ندهند. (117270)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۰
بی شک این اقدام دکتر توفیقی بسیار بجا و شایسته بود. (117274)
محمدرضا
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۲
آقاي زاهدي! آبو بريز اونجا كه داره مي سوزه، ديگه اون ممه رو لولو برد،به نور چشميهاتون بگيد از اين به بعد بايد درس بخونن و زحمت بكشن... (117275)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۱:۰۴
قطعا ناراحتی به خاطر خودشان است (117328)
گوران
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۸
از شجاعت دکتر توفیقی بسیار خرسندم .اگر کسی دنبال پست ومقام باشد دست به این کارها نمی زند. (117276)
مينا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۵۰
درود بر دكتر توفيقي
ممنون از اين كار خوب شما همسر من چندين بار براي اين بورس در زمان احمدي نژاد اقدام كرد با اينكه هيات علمي بود همه شرايط لازم براي اين بورس را داشت چندين مقاله بين المللي و isi داشت هر بار نااميد تر از قبل شد هربار ليستي از نور چشمي ها براي بورس قبول مي شدند كه هيچ كدام هيات علمي هم نبودند ولي بلافاصله هيات علمي مي شدند
خدا از سر تقصيراتشون نگذره ما كه نمي گذريم حروم تر از حرومشون باشه مدركي كه با حق ديگران گرفتند (117277)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۵۵
کاری که دکتر توفیقی کردند رضایت خدا و خلق در آن بوده است. آقای دکتر با قدرت همین روند درست و اصولی رو ادامه دهید که همه دانشجویان (بجز همان رانتخواران) پشت شما هستند. نام نیکی از شما به جا خواهد ماند حتی اگر نماینده های افراط در مجلس به شما رای اعتماد ندهند. (117279)
احسان
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۹:۰۱
اقدام انقلابی دکتر توفیقی باید سرمشق تمام وزرا باشد. (117280)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۹:۰۶
لطفا مثل کیهان برای سایت ها ،افراد و رسانه ها برچسب درست نکنید (سوپر افراطی و ضد اعتدال) ادبیات کیهانی در شان شما نیست (117282)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۰:۱۱
من می دونم این نامردا توفیقی رو هم رد می کنن تازه با اون فیلم (117303)
دکترحاتمی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۹:۱۶
درصورت عدم رای اعتمادبه آقای توفیقی،دکترمصطفی معین یاخانم ابتکارمعرفی شوند (117283)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۹:۱۷
داداش آب رو بریز اونجات که میسوزه (117284)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۰۹:۲۸
اخه چقدر شما ادم های ....هستید. بابا جان این بورس مربوط به دانشجو های دکتری بوده که با بدبختی کنکور دادن و قبول شدن. (117286)
کیا
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۰:۰۷
آقای دانشجو برای اطرافیان خود هم از این بذل وبخشش ها زیاد داشتن ..متاسفانه امکان بردن اسم اینها نیست . (117301)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۰:۴۰
با سلام

نه تنها امسال، که در چند سال اخیر و بخصوص در 4 سال گذشته اعطای بورس تحصیلی فقط و فقط بر اساس تمایلات سیاسی افراد صورت گرفته و در کمال تعجب و تاسف هیچ توجهی به شایستگی های علمی داوطلبین نشده است. ایضاً استخدام های بدون ضابطه (و صرفاً بر اساس رابطه) اعضای جدید هیات علمی بخصوص در دانشگاههای مادر.

خواهشمند است برای حفظ استاندارهای آکادمیک کشور که با خون دل سالیان اساتید دلسوز و فرهیخته به دست آمده یک تجدید نظر کلی در بورس ها و استخدام های 4 سال اخیر صورت گیرد.

این از اختیارات وزیر یا سرپرست وزارت علوم است و ایشان قانوناً و شرعاً موظف است که به این امور کلیدی و مهم رسیدگی کند.

متشکرم. (117313)
مهدی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۱:۳۰
سلام بهار جان از برخورد بجای شما در مواردی که نشانه بی عدالتی دارند سپاسگزارم ولی خواهش میکنم در برخورد با رسانه های طرف مقابل از کلمات تند و گزنده پرهیز کنید چون آن وقت شما هم ممکن است به بلای افراط گرایی همانند آنها دچار شوید.
با سپاس. (117349)
یک دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۱:۴۷
چند روز پیش زن و شوهر جوانی که دارای دکترای باستان شناسی بودند برای جذب در دانشگاه گیلان به گروه پژوهشی ما آمدند و با داشتن رزومه عالی درخواست کار دادند و گفتند به چندین دانشگاه مراجعه کرده اند و علیرغم داشتن شرایط لازم از استخدام ما خودداری می شود! ...دیروز جوان 30 ساله ای به نام (ک غ ح ح) به گروه معرفی شد و حکم قرارداد پیمانی عضو هیات علمی را که نشان می داد به عضویت گروه ما در آمده در دست داشت و گفت می خواهد شروع به کار کند! تاریخ استخدام وی 24/4/92 بود و او با یک ماه چند روز تاخیر برای اولین بار به گروه مراجعه کرده بود!. رشته تحصیلی او هیچ تناسبی با گروه ما ندارد. گروه ما تقاضای دکترای مردم شناسی کرده بود اما ایشان دارای فوق لیسانس فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد لاهیجان است! برای استخدام عضو هیأت علمی ضروری است شورای گروه نظر بدهد اما در باره ایشان نظر گروه را نگرفته اند و جالب اینکه تاریخ استخدامی ایشان یک ماه و نیم قبل از مراجعه به دانشگاه است!! خبر آن در کل دانشگاه گیلان پیچیده و جالب اینکه وزارت علوم بدون رعایت ضوابطی که خود به دانشگاهها ابلاغ کرده نامه داده و گفته این روحانی را استخدام کنید! از این دست تعداد دیگری نیز در گروه های دیگر آموزشی جذب شده اند از جمله برادر زاده یکی از نمایندگان رشت . با این حساب اهمیت کار آقای توفیقی مشخص می شود. اقایان می خواهند هر چه دوست و فامیل دارند در فرصت باقیمانده جذب کنند. هجمه به آقای دکتر توفیقی دقیقا به آن دلیل است که دارد جلوی خلافهای آقایان را می گیرد... من اسناد موارد بالا را دارم و حاضرم برای انتشار برای سایت شما ارسال کنم و اگر خواستید درج کنید..ایمیلم را می دهم که خبر دهید تا تصویر اسکن شده مدارک را برایتان بفرستم (117364)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۰:۳۰
منم دانشگاه شیرازم. بابا از این دست اینجا پره....!! (117797)
سلمی
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۳:۲۷
آقای دکتر نماینده و وزیز سابق که مشکل دلبند عزیزشان را در دانشگاه علم و صنعت پیش از این حل کرده‌اند دیگر نگران چه هستند؟
آن طور که گفته می‌شود نورچشمی ایشان قبولی هند بودند بعد در مالزی و تحصیل در منزل پدری که سفیر بود ادامه دادند و بعد تبدیل به داخل شدند و بعد هم هیئت علمی در دانشگاهی چون علم و صنعت. (117416)
وزیر
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۳:۴۰
امیدوارم روحانی تسلیم فشارها نشه و دکتر توفیقی و به عنوان وزیر علوم معرفی کنه (117424)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۳:۵۱
هزاران آفرین... (117435)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۴:۳۰
به راحتی می توان اسامی قبول شدگان بورسیه از سال 88 تا 92 را درآورد و فهمید که همه اینها با دور زدن کنکور دکتری داخلی و تبدیل دکتری خارج به داخل مشغول به تحصیل هستند یا با اتمام تحصیل به عضویت هیئت علمی داشنگاههای مختلف درآمدندو همه هم جزو نورچشمی ها هستند. (117458)
حمید
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۶:۱۳
سلام بهار
تو که به همه خبر گزاری هایی که یه مقدار مخالف شماست میگی افراطی و سوپر افراطی ؛ پس خودشما چی هستید؟؟ یعنی شما اصلا افراطی اصلاح طلب نیستِد؟؟ این رو دیگه هر .... می فهمه که شما خودت از اون افراطی ها هستی !!!
حیف که این نظر رو نشون نمیدی؟؟؟؟ (117526)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۶:۲۳
بورس کجا استخدام فوق لیسانس ها را بگیر فاجعه است برید پرونده ها را ببینید (117533)
بهمن
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۹:۱۳
با دست گذاشتن روی همین لیست آقای توفیقی گرفتن رای اعتماد را تقریبا قطعی کرده ای.
فقط باید سیاست داشته باشین و با این لیست تا چند سال طرف مقابل را مجبور به سکوت کنید (117633)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۹:۲۸
ما كه نه آقازاده بوديم و نه سياسي. (117637)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۲۰:۰۸
دوستان انصاف داشته باشیم. خدا را گواه می گیریم. من نه تنها آقازاده نیستم بلکه از بچگی کارگری کردم و پارتی نداشتم، کل ماه رمضان را دعا کردم که خدا کمکم کند و توی بورس قبول بشم. فقط به این امید که در آینده جایی هیات علمی بشم. حالا آقای دکتر توفیقی بورس را لغو کرده..ما که آقازاده نیستیم چرا باید بسوزیم؟؟ (117654)
۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۲۱:۴۷
از طرف یک استاد دانشگاه میگویم: آقای دکتر توفیقی! دستتان را بخاطر نوشتن چنین ابلاغی میبوسم (117695)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۰۰:۵۰
سلام. همه ی بورسیه ها که اقازاده و ... نیستند که. این بخش نامه مثل داس عمل می کنه (117802)