به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۵۰۳۳

توقف شیاطین سرخ در اولدترافورد

گروه ورزشی: تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیداری خانگی تن به تساوی داد
در آخرین و حساس‌ترین دیدار از هفته دوم لیگ برتر انگلستان  تیم فوتبال منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ با هدایت سرمربی جدید خود دیوید مویس  که به اقای برگذیده معروف شددر ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد میزبان چلسی بود که این تیم هم در فصل جدید با تعویض سرمربی، مورینیو را روی نیمکت خود داشت. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار وین رونی 90دقیقه درترکیب میزبان جای داشت .

غلبه رئال بر گرانادا با گلزنی بنزما
تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید.  در آخرین مسابقه از هفته دوم لالیگای اسپانیا تیم فوتبال گرانادا در  ورزشگاه خانگی خود میزبان رئال مادرید بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید. کریم بنزما در دقیقه 10 روی پاس گل کریستیانو رونالدو موفق شد رئال مادرید را یک بر صفر پیش اندازد. رئال مادرید با این برد شش امتیازی شد.پیروزی فیورنتینا با گل‌های روسی و پیزارو
تیم فوتبال فیورنتینا در یک دیدار خانگی به پیروزی رسید. در آخرین دیدار از هفته اول رقابت‌های سری آ ایتالیا تیم فوتبال فیورنتینا میزبان کاتانیا بود که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود بنفش‌ها خاتمه یافت. روسی در دقیقه 14 و پیزارو دقیقه 28 در نیمه اول برای میزبان گلزنی کردند و بارینتوس در دقیقه 22 نیمه اول یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۲/۰۶/۰۵ ۱۱:۲۶
وقتي مورينيو 6 هافبك مياره تو زمين انتظار چي دارين شما ؟!
خيلي خوشحال شد خوزه از اين تساوي ... (117343)