به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۱۶۰۵۱

نماینده مجلس آی‌پد را باکتاب اشتباه گرفت!

گروه سياسي:‌ یکی از نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان وقتی با حضور در ضیافت افطار یک شرکت خودروسازی، «تبلت اپل» را به عنوان هدیه دریافت کرد، با این فکر که این هدیه یک کتاب است، آن را به راننده مجلس داد اما وقتی روز بعد از همکارانش شنید که آن هدیه تبلت بوده نه کتاب، از راننده خواست تا هدیه را بازگرداند!
نماینده مجلس آی‌پد را باکتاب اشتباه گرفت!
یکی دیگر از نمایندگان مجلس ضمن تایید این خبر، با اشاره به ضیافت افطار یک شرکت خودروساز برای نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: برخی از نمایندگان در این ضیافت افطار حضور یافته و هدیه «تبلت اپل» را دریافت کردند. وی با اشاره به نحوه بسته‌بندی این هدیه افزود: یکی از همکاران فکر کرد که این هدیه در واقع یک کتاب است و از محتوای هدیه و قیمت آن مطلع نبود. به همین دلیل آن را به راننده مجلس که برای رساندن وی به خانه‌اش آمده بود، داد. ایشان فردای آن روز از همکارانش شنید که هدیه مذکور «تبلت اپل» یا همان IPad بوده و قیمت آن هم بیش از سه میلیون است. وی تصریح کرد: نماینده مذکور، راننده مجلس را پیدا کرده و از او خواسته که هدیه را به وی پس دهد که راننده هم آن را بازگردانده است.
مرجع : بولتن نيوز

۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۲۸
بیچاره راننده خوش به حال نماینده ها که ای پد میگیرن کاش من هم نماینده بودم (127629)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۳۱
به اسم افطاری رشوه میدن!! مهدی جان بیا.
این نماینده ها که برای همه تحقیق و تفحص میذارن ، یکی شون نگفت این رشوه و حرام است؟؟ امان از این جور مسلمانی ما. (127757)
amir
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۳۳
خوب دیگه معلوم شده
به سلامتی حالا حالا ها قیمت خودرو تو ایران پایین نمی آید (127635)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۳:۵۳
دمت گرم. زدی به هدف!!!!!!!!! (128061)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۳۳
چند تا راز برملا شد:
اولا شرکت ها خوب هدیه میدن ها!
دوما به نماینده ها بهترینش را میدن!
سوما مردم هم به روی نماینده ها اصلا نیارن!فقط رای بدن و دیگه کاری نداشته باشن!!!!!! (127637)
ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۰۴
بخاطر همين هست دو دوره در انتخابات شركت نميكنم
چون اصلا براي شهرمون يك قدم هم برنداشتن ... فقط فك و فاميل خودشون صاحب كارخونه و ... شدن (127726)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۳۵
بسیار جای تآسف است که نماینده گان ما باکتاب بیگانه اند.نماینده محترم باید کتاب را مطالعه میفرمودند نه اینکه به راننده شان بدهند وپس بگیرند.واقعآ متآسفم . (127639)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۴۲
یعنی اگه کتاب بود براش ارزشی نداشت (127643)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۴۷
بنده خدا راننده حتما تبلتو برده خونه کلی واسه خانوم بچه ها کلاس گذاشته که تبلت خریدم حالا این نماینده با این کارش زندگی اونارو بهم ریخته (127646)
مهرداد
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۵۲
صد در صد عضو فراکسیون پایداری بوده! (127653)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۰:۰۳
البته پایداری یا ناپایدار بودنش چندان مهم نیست، مهم اینه که دریافت هدیه نماینده مـــــردم در خانـــــــــه مــــــلت برای خدمــــــــت به مردم و رضـــــای خدا انجام شده. (127932)
ساداتی
Sweden
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۵۲
فکرمی کنم باز هم نماینده چماق بدست کهگیلویه بوده چون ایشان بطور کامل با ارتباطات عصرحاضر آشنایی نداره 1_کامپیوترش را در مجلس نتوانست خاموش کند2_با مسیح علینژاد مصاحبه داشت بعد در دفاع از خودش گفت که من ایشان را نمی شناختم؛3_حالا هم جریان آی پد هست؛ خدایا کسانی که ما را بشر ایشان دچار کردند به راه راست هدایت فرما (127654)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۰۴
خدایا ما را از شر کسانی که به راحتی تهمت میزنند و همچنین نمایندگانی که دلسوز مردم نیستند راحت کن (127725)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۳۸
دلسوز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (127881)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۵۳
در ضیافت افطار یک شرکت خودروسازی، (127657)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۵:۲۶
آنوقت این ملت بیچاره انتظار دارد نمایندگانشان به فکر معیشت مردم باشد و قیمت خودرو در کشور یک قیمت واقعی باشد .
حضرت علی ع در نهج البلاغه به کارگزاران خود توصیه نمودند که در میهمانیهایی که به تو هدیه می دهند یا غذایی غیر متعارف سرسفره می آورند شرکت نکن . زیرا ... (127686)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۴:۵۸
کاش من هم یک نماینده بود (127664)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۵:۰۰
خوب بیش از این هم انتظار نمی رفت. (127665)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۵:۰۲
این نمایندگی چه رانتهایی دارد!!! به هر نماینده سه میلیون تومان فقط از طرف یک شرکت! از جیب ملت چه بذل و بخشش هایی میشود! اونوقت میگن این شرکتها ضرر هم میدهند. حقوق چند ده میلیونی مدیران، پاداش چند صد میلیونی مدیران!!! (127668)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۵:۴۹
عجب نماینده ای عجب مجلسی (127705)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۷:۲۴
Such a father such a son ! (127807)
علی خدادادی
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۵:۵۸
من فکر میکنم یک ضلع گمشده این حوادث جاده ای روشن میشه این شرکت خودرو سازی عاشق قد و بالای نماینده هاست؟ یا نه در مقابل یه هدیه 3میلیونی چی میخواد؟آقای نماینده با این کارا مرحوم مدرسو توی اون دنبا می لرزونید البته دوره بعد انتخابات ایشالا خدمت خوبی خواهیم کرد و همه این وکیل الدوله ها را به زباله دان تاریخ خواهیم ریخت (127717)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۱۴
جالب نحوه بسته بندی توسط اون خودرو ساز نامحترمه که برای اینکه رشوه دادنش رو نشه و مو لای درز این نوع رای نماینده ها رو خریدنشون نره به صورت بسته بندی کتاب صورت داده (127737)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۳۵
کادوی فرهنگی ای مثل کتاب که به درد نماینده مجلس ما نمیخوره! بایدم بده به راننده باسوادش (127763)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۳:۵۶
ایول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (128064)
ﻋﻠﯽ ﺭﺍﺩﻣﺮﺩ
Germany
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۴۶
ﻳﻌﻨﯽ ﺍﻼﻥ ﻣﻴﺨﺎﻡ ﺩﻳﻮﺍر ﺍﺗﺎﻕ ﺑﺮﻳﺰﻩ ﺑﻪ ﺳﺮﻡ! ﺭﻓﺘﻢ ﭘﻴﺶ ﺭﻭﺍﻧﭙﺰﺷﻚ ﻣﻴﮕﻪ ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﺎﯼ ﺍﻋﺼﺎﺑﺖ ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺸﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻧﺨﻮﻥ! ﺍﻭﻼ ﺷﺮﮐﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺍﻳﻦ ﻫﺪﻳﻪ) ﺁﺩﻡ ﺳﺎﮐﺖ ﮐﻦ( ﺭﻭ ﺍﻟﮑﯽ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﻴﺪﻩ ﭘﺲ ﺍﻳﻦ ﮐﺎﺩﻭ ﻫﻤﭽﻴﻨﻢ ﺑﻮﯼ ﺣﻼﻝ ﻧﻤﻴﺪﻩ ﺛﺎﻧﻴﺎ ﺷﺪﺕ ﺧﻔﺖ ﻧﻔﺲ ﻳﮏ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﻣﻴﺮﺳﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﺭﻭ ﻧﺨﻮﻧﺪﻩ ﺍﺯ ﺳﺮﺵ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻪ ﺑﻌﺪ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﮔﺮﻭﻧﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻧﮕﻮﻥ ﺑﺨﺖ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ. ﻓﻘﻂ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﻢ ﺟﺎﯼ ﺷﻬﺪﺍ ﺧﺎﻟﯽ ﺟﺎﯼ ﺯﻳﻦ ﺍﻟﺪﻳﻦ و ﭼﻤﺮﺍﻥ و ﻫﻤﺖ و ﺑﺎﻗﺮﯼ و ﻣﺘﻮﺳﻠﻴﺎﻥ و ... ﻣﺤﻠﺲ ﺟﺎﯼ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻮﺩ. ﺑﺎ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﻣﻴﺪﻭﻧﻢ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﻤﻴﮑﻨﻴﺪ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﻴﻮﻣﺪ ﻧﻨﻮﻳﺴﻢ ﭼﻴﺰﯼ (127782)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۷:۵۵
اين نماينده نماها چقدر ارزونند! (127843)
همشهری
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۱۰
آخه بیچاره نماینده ها نه که ندارن تبلت بخرن باید بهشون بدن و به این قشر ضعیف کمک کنن :)) (127857)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۸:۳۴
اگه اون تپلت 10میلوین هم قیمتش بود نباید از راننده میخواست که دوباره عودت بده این نشان میده که نمایندگان بیشتر به گدایان شبیه تا وکیل مردم (127878)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۰:۴۳
جالبه فردا همه اومدن توی مجلس با آه و تاب گفتن رشوه ایی که با زبان روزه گرفتیم اینقدر میلیون می ارزه،تو رو خدا ما ببین رو دیوار کیا یادگاری نوشتیم؟ (127955)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۰:۵۰
رییس اون شرکت این هدیه رو از جیب باباش که نمیده .دستش تو جیب امثال منه که باید هزینه اینجور خوش خدمتی هارو بپردازم. (127962)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۰:۵۱
انشااله که خدا قبول کند (127963)
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۰۳:۴۸
280نماینده 3000000تومان=840000000
840میلیون تومان
ما داریم کجا میریم... (128107)