به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۱۶۶۸۹

استقبال پرز از گفت‌وگو ایران و آمریکا

گروه سياسي: رییس جمهور اسرائيل از گفت‌وگو میان ایران و آمریکا استقبال کرد.
استقبال پرز از گفت‌وگو ایران و آمریکا
شیمون پرز با استقبال از ازسرگیری گفت‌وگوها میان ایران و آمریکا گفت که طرف ایرانی با کارهایش مورد سنجش قرار خواهد گرفت. رادیو صدای اسراییل به نقل از پرز که اکنون در اوکراین به سر می‌برد، اعلام کرد که اگر ایران در حل مساله‌ی برنامه‌ی هسته‌یی‌اش جدی است، بهتر است تولید موشک‌های دوربردی که قادرند کلاهک هسته‌یی حمل کنند را متوقف و غنی‌سازی را کاهش دهد. این استقبال در حالی است که روزنامه‌ الشرق‌الاوسط به نقل از منابع رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم نسبت به نزدیکی روابط تهران – واشنگتن خبر داد.
این روزنامه‌ چاپ لندن به نقل از منابع یاد شده نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تضعیف مواضع آمریکا و اروپا درخصوص ضرورت توقف برنامه‌ی هسته‌یی ایران به واسطه طرح حسن روحانی، رییس جمهور ایران به ویژه با توجه به نزدیکی روابطی که اخیرا بین تهران و واشنگتن ایجاد شده است، نگران است.
نتانیاهو مدعی شد که آن چه روحانی انجام می‌دهد چیزی جز دروغ و نیرنگ نیست و او تنها در صدد قانع کردن آمریکایی‌هاست.

علیرضا دهقانی
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۸:۴۷
تیرگی و سردی روابط ایران و آمریکا دقیقا آب در آسیاب دشمنان ایران اسلامی ریخته است. آقای هاشمی صحیح میفرمایند که گفته اند مگر روسیه با آمریکا چه فرقی برای ما درد؟ ما از ابتدای انقلاب گفتیم نه شرقی ، نه غربی، ما نگفته بودیم شرقی آری ولی غربی خیر...دلیل این شعار هم این بود که دیگر نخواهیم گذاشت کسی امور مملکت را از ملت ایران بگیرد...هنوز هم روی این شعار پابرجا هستیم ولی این معنی را نمیدهد که با جهان سر جنگ داریم و باید حتما با تمام دنیا چه غربی و چه شرقی (به جز رژیم اشغالگر قدس) ارتباط مسالمت آمیز و همراه با احترام متقابل داشته باشیم..اگر خوب نظر کنید تیره گی روابط با غرب بیش از سی سال است فقط کشورهایی چون عربستان و اسراییل و امارات را خشنود از ضعف دیپلماسی ایران کرده است و باعث از بین رفتن منابع اقتصادی و فرصت های درخشان برای پیشرفت ایران شده است این در حالیست که کشورهای دیگر و حتی ترکیه در نبود ایرانی فعال و توانمند توانسته اند خود را مطرح کنند. پس باید برگردیم و اشتباهات را جبران کنیم و روابط را ترمیم و ایرانی اسلامی و قدرتمند در جهان و منطقه باشیم.و قطعا رابطه ایران با آمریکا کمر اسراییل را خواهد شکست.در این شک نکنید. (132686)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۲۰:۴۴
البته این را هم در نظر داشته باشید که بهبود روابط با غرب مشروط به شرط هایی است که یکی از مهمترین آنها مسءله اسراییل است. (132748)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۰۰:۳۶
بهترین سیاست ایران در قبال اسراییل گفته های خاتمی است که می گفت سیاست ما در این زمینه همان سیاست خود فلسطینها ست و هر چه آنها قبول کنند ما هم قبول داریم. (132852)
حميدرضا
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۱۹:۵۹
بابا ما نميخواهيم با داشتن رابطه با كشوري، كمر كشورهاي ديگر رو بشكنيم ،!!!بسته خسته شديم ،!!٣٠ ساله داريم مشت محكم ميزنيم تو دهن اينو اون ،،!! آخه بابا مگه ما بوكسوريم ،!! يك بار به دنيا ميايم ميخواهيم راحت زندگي كنيم ،!! ما كشور فقيري نيستيم چه قدر بايد تاوان كشتي گرفتن با دنيارو بديم ،!!؟؟ بابا مثل آدم نه باج بدين نه شاخ و شونه بكشين،؟؟؟   (132734)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۲۱:۴۴
اولویت ما الان باید مسایل داخلی خودمون باشه!
کشاورزی و صنعتمون که به خاک سیاه نشسته،
اختلاس مملکت رو برداشته،
اعتیاد مردمو داغون کرده،
بیسوادی فراوونه،
بیکاری فراوونه،
دریاچه هامون داره خشک میشه،
سدهامون داره خالی می شه،
منابع آب زیرزمینی داره ته می کشه،
آیا این بحرانها کافی نیست برای اینکه دست از بازی های سیاسی برداریم و یک کم به اصلاح امور داخلی خودمون بپردازیم؟! تو این شرایط مصالحه با دیگران عاقلانه ترین کارممکنه! (132770)
یک ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۲۰:۴۳
سی ساله گفتیم مرگ بر فلانی مرگ بر بهمانی چی شد . از دنیا عقب موندیم . حالا دیگه وقتش رسیده قدرت و دیپلماسی ایران رو به همه مردم دنیا نشون بدیم . ایران باید با دیپلماسی نرم و محترمانه و قدرتمند خودشو به دنیا معرفی کنه . این حق مسلم ماست . (132746)
۱۳۹۲/۰۶/۳۱ ۲۱:۱۵
پرز روباه مکاریه ،هدفش از این حرف ایجاد اختلاف داخلیه و دادن قدرت به افراطی های داخل ایران علیه روحانی. (132762)