به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۱۷۵۶۵
حرف‌های مردم برای من مهم است نه برخی‌ها

امیر قلعه‌نویی: استقلال به حاشيه نمي‌رود

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهار نظر برخی‌ از پیشکسوتان این تیم که معتقد هستند آبی‌پوشان تهرانی بعد از حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به حاشیه می‌رود، گفت: مردم از تیم استقلال راضی بودند و قطعا تیم به حاشیه نخواهد رفت.
امیر قلعه‌نویی: استقلال به حاشيه نمي‌رود
امیر قلعه‌نویی در خصوص انتقادات صورت گرفته از سوی برخی‌ها در رسانه‌ها از ناکامی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: برخی‌ها که عقبه‌ای در فوتبال ندارند، به دنبال این هستند که بین من و مردم فاصله ایجاد کنند اما باید عنوان کنم که تنها حرف مردم برای من مهم بوده و میزان رای مردم است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مردم هستند که راجع به من و بازیکنان نظر می‌دهند. همه دیدند که بعد از بازی با سئول هواداران تیم را تشویق کردند و این خیلی با ارزش است. سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: برد و باخت همیشه در فوتبال است. مردم بازی تیم استقلال را دیدند و از آن رضایت داشتند.

ما خیلی مشکلات داشتیم ولی نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران بودیم. حالا هم باید به فکر مسابقات داخلی باشیم. وی همچنین اضافه کرد: یکسری بازیکن ما به تیم ملی رفتند و چند یار هم در تیم امید حضور خواهند داشت، ضمن اینکه بازیکن مصدوم نیز داریم. البته من از همه بازیکنانم تشکر ویژه دارم که با تمام وجود تلاش کردند تا تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید. قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید استقلال بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا به حاشیه می‌رود؟، گفت: اصلا این اتفاق رخ نمی‌دهد چون ما در آسیا خوب بازی کردیم و مردم از تیم راضی بودند. از این پس روی لیگ تمرکز می‌کنیم و با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.
مرجع : مهر

مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۲۰:۰۴
برد و باخت در فوتبال همیشه هست ولی بی لیاقتی فقط در بعضی جاها پیدا میشود (141746)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۷:۱۱
منظور؟؟ (142053)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۲۳:۴۸
به صدر هم نمیرود!!! (141945)
ناظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۷:۵۱
اگه برخلاف بقیه تونست تا نیمه نهایی بره پس در صدر هست (142067)
۱۳۹۲/۰۷/۱۴ ۰۱:۵۲
من خودم رفتم استادیوم و تا اخرین لحظه تشویق کردم حتی وقتی حذف شدیم هم تشویق کردم (142024)