به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۱۶۳۸۲

روياي قلعه‌نویی: قهرمانی آسیا با استقلال

گروه ورزشی: سرمربی تیم استقلال با ابراز خشنودی از صعودش تیمش به نیمه نهایی گفت: یکی از رویاهایم قهرمانی آسیا با استقلال است.
روياي قلعه‌نویی: قهرمانی آسیا با استقلال
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل بوریرام اظهار داشت: در نیمه اول وضعیت ما راضی‌کننده نبود و مرتکب یک اشتباه کوچک شدیم و یک گل دریافت کردیم.  وی افزود: با شروع نیمه دوم تاکتیک تیممان را عوض کرده و با سه مهاجم بازی کردیم که توانستیم دو گل بزنیم و برنده بازی باشیم. وی در پاسخ به این سؤال که در بین دو نیمه چه صحبتی با شاگردانش انجام داده است گفت: اصلاً در خصوص مسائل فنی با آنها صحبت نکرده‌ام و فقط سعی کردم انگیزه را به بازیکنانم منتقل کنم. سعی کردم به آنها دل و جرأت بدهم و تأکید کردم که شما ایرانی هستید و 45 دقیقه فرصت دارید به خاطر همه مردم ایران فوتبال اصیل خود را ارائه کنید.

قلعه‌نویی افزود: تلاش کردیم در نیمه دوم فضاهایی را که در نیمه اول از دست داده‌ بودیم از آن خود کنیم و می‌دانستیم که می‌توانیم گل بزنیم به خصوص روی ضربات کرنر و ضربات ایستگاهی. سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری تأکید کرد:‌ از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم چون آن چیزی که می‌خواستم اجرا کردند و هنر ایرانی خود را به رخ کشیدند. وی در خصوص صعود استقلال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از رؤیاهای من قهرمانی آسیا با استقلال است و مطمئن هستم که پتانسیل کسب این جام را داریم و به این مسئله ایمان دارم که می‌توانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۸:۴۵
زنده باشی (130052)
یاشاسین ارئبیل
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۹:۵۸
به عنوان یک پرسپولیسی این موفقیت را به تیم استقلال تبریک می گویم. قبل از بازی هم دعا می کردم استقلال برنده از زمین بیرون بیایید. در خارج از مرزها ما همه یکی هستیم و فرقی بین هیچکدام از تیم هامان وجود ندارد. هر تیمی باشد نماینده کشور عزیزمان ایران است. (130098)
سیاوش
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۲:۴۵
احسنت (130250)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۹:۵۸
عمر فرهاد مجیدی دراز باد (130099)
یکی
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۱:۵۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخ...چه دعایی هههههههههه (130210)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۲:۳۵
منفی نزن پرسپولیسی (130240)
شهروز
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۲:۴۶
به عنوان یک پرسپولیسی از پیروزی نماینده کشورم یعنی تیم استقلال واقعا خوشحالم و صمیمانه شادباش میگم. پیروزی استقلال یعنی پیروزی ایران. زنده باد ایرانم. (130254)