به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۳
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۸۱۶۸

حواشی‌حضور رييس‌جمهور در دانشگاه‌تهران

گروه سياسي: همزمان با مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها که با حضور رییس جمهور و جمعی از مسئولان دولت در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، همه دانشجویان این دانشگاه که به علت کمبود فضا امکان حضور در سالن برگزاری مراسم را نیافتند، در اطراف محل برگزاری این مراسم نشستند.
حواشی‌حضور رييس‌جمهور در دانشگاه‌تهران
به گزارش ایسنا، این دانشجویان که به کوچک بودن سالن برگزاری مراسم معترض بودند، خواستار پخش سخنرانی رییس جمهور از بلندگوهای مسجد دانشگاه بودند، اگر چه این درخواست دانشجویان پاسخ مثبتی نگرفت اما در مقابل در بوفه‌های دانشگاه تهران تلویزیون‌هایی تعبیه شده بود و دانشجویان سخنرانی رییس‌جمهوری از آن دنبال می‌کردند.
...جمعی از دانشجویان در حالی که سرود "یار دبستانی من" را می‌خواندند، تقاضای دیدن رییس جمهور در زمان خروج از دانشگاه با حضور مجدد دکتر روحانی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران در اولین فرصت ممکن را داشتند.
... علاوه بر محوطه دانشگاه تهران، این برنامه در سالن برگزاری حاشیه‌هایی در پی داشت که در این میان نمی‌توان از تشویق مستمر افراد حاضر در جلسه در زمان ورود رییس جمهور چشم‌پوشی کرد.
...فرهاد رهبر رییس دانشگاه تهران ضمن تشکر از روحانی برای حضور در این مراسم در میان صحبت‌های خود، دو بار از حاضرین در سالن خواست تا به تشویق رییس جمهور کشور بپردازند.
... صدا زدن نام توفیقی توسط مجری برنامه برای ایراد سخنرانی با تشویق پرشور حاضران در سالن همراه شد.

...در زمان سخنرانی رییس جمهور حضار پس از هر جمله روحانی درباره مشکلات سال‌های اخیر دانشگاه‌ها با تشویق خود سخنان روحانی را تایید می‌کردند، اما نکته جالب این جا بود که پس از صحبت روحانی درباره یکی از بدهی‌های دولت به یک صندوق، حاضران مجددا به تشویق پرداختند که این عمل با خنده رییس جمهور و خود حاضرین در سالن همراه شد و روحانی گفت: البته بدهی دولت امری نیست که نیاز به تشویق داشته باشد، اما این تشویق‌ها به این معناست که مردم نیز درباره این مسائل با ما همدردی می‌کنند.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۳:۲۶
دیشب صداسیما خیلی برنامه مزخرفی تو20:30 داشت متاسفم براصداسیمای تک قطبی .
بهار از تو هم گله : چرا انتقادی نمیکنی نسبت به برنامه بیخود دیشب . (146661)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۱۸
تقابل با صداوسیما و امثال آن بیشتر آنها را پر رو میکند. همین بهتر که کاری به کارشان نداشته باشند تا خودشان از یاد مردم محو شوند (146773)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۳:۳۲
هرجا گوشه ای از وزارت علوم سر میزنند برادران رهبر هستند عجب مملکتی است ایران بعضی از برادران همه پستها را اشغال کردند ای کاش از تخصص بالا و بینش عادلانه ای بر خوردار بودند خدا به این مملکت رحم کند (146669)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۳:۴۸
ان صندوق احتمالا صندوق رفاه دانشجویان نیست !!!؟؟؟ (146679)
مظفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۰۰
خدا نگهدار شیخ خوش مشرب ،خوش پوش ،خوش گفتار،خوش کردار و خوش بین این امیدملت راستین باشد. (146690)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۱۸
100 روز در حال اتمام هست حاج حسن.
قیمت مرغ را بنگر (146701)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۱۲
این گرانی ها کشت های دولت قبل است که این روزها دارد درو میشود (146764)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۳۲
تو که خروسی، بهتر زبون مرغها رو می‌فهمیم،!! به مرغها بگو، اینقدر ناز نکنند!!!!! (146785)
محمد
Germany
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۲۳
موافقم! نباید مجذوب این تشویقها شویم! صد روز در حال اتمام است و باید بیشتر به فکر وضعیت معیشت مردم بود. البته شاید نشست پنج به علاوه یک در چند روز آینده راه گشا باشد. منتظر نتیجه گفتگوی سفیران ایران در این نشست می مانیم و ما نیز همگام با دولتمردان حرکت می کنیم.
پ.ن: البته توجه داشته باشید تک تک ما مردم ایران در این صد روز باید برای بهبود اوضاع کشور تلاش کنیم و دولت را یاری کنیم. برای بازسازی کشور باید دست در دست هم دهیم به مهر نه اینکه منتظر باشیم تا دولت همه جا را بازسازی کند. (146781)
بروجنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۲۵
کار شکنی های روزنامه کیهان شریعتمداری و صدا و سیمای ضرغامی را بنگر خروس بی محل...! (146782)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۳۰
قیمت مرغ چندسالی است دیدنی شده حالا به فکرافتادی یاتاالان کوربودی رییس جمهوری مردمیه که همیشه ببینه که آقای روحانی می دید که اومددرست کنه
صبر کن هنوز دوماهه اومده 6-7سال صبرکردی ارزونی بشه هرروزگرونترشد حالا
حداقل یه سال صبرکنی تازه یک هفتم اون موقع صبر کردی (146783)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۴۴
برو عامو،٨سال نكبت رو در ١٠٠ روز نميشه دوا كرد،برو به ريس هات بكو كه سنك جلو كار دولت و مردم نندازن (146795)
الف. نگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۲۳:۰۲
8 365=2920... 100/2920=0.034 100=3.42%، 3.42%درصد ریاست روحانی نسبت به احمدی نژاد.....96.58% روزگار زمان احمدی نژاد که روز به روز اوضاع مردم بدتر میشد و مردم نسبت به درآمد روز قبل خود فقیر تر میشدند، اون موقع شما کجا بودیدددددددددد..!!!؟؟؟؟؟.. آیا اون موقع هم گاه شمار یا روزشمار شما هم کار میکرد..!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ (147110)
شهروند درجه بيستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۲۱
متاسفم واسه رسانه اي كه اسم خودش رو ملي گذاشته و در برابر خواسته هاي ملت مقاومت مي كند (146704)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۳۱
بين همي سياستمداراي ايران عشق است روحاني (146717)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۴۵
به بدهی دولت نخندیم به چی بخندیم؟! به آقای احمدی نژاد؟ (146726)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۵:۱۷
به انهایی باید خندید که ملت را باآنهمه درآمد به این روز انداختند.وبه حال مردمی باید گریست که انگونه فریب تزویر و ریا را خوردند . (146771)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۷:۰۴
دايي كسي فريب نخورد جريان كه اين نبود توكه ميدوني!!!!! (146861)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۴:۵۳
رای مابه قیمت مرغ نبود رای ما به خدا و اسلام و ایران بود ایرانی به اعتدال نه افراط نه تفریط بنظر من اقای روحانی باید ادرس خونشو بگه تا ما بریم مثل قبل که از کوچه احمدی نژاد خرید میکردیم از کوچه ایشان هم خرید کنیم . (146732)
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۱۸:۴۰
خروس دم بریده بی محل دولتی که باد کشت کرده متاسفانه این دولت بایدتا دو سه سال طوفان درو کند پایه های کشور رو دولت اصول گرای احمدی نژاد ویران کرده تورم اختلاس بیکاری سیاست خارجه وداخله چی باقی مانده (146929)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ ۲۰:۵۸
راستی صدا وسیمای بی کفیت چرا عملکرد دولت محمود اقا را برسی نمی کند (147035)