به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۱۹۴۲۲۲

دندانپزشک وزیر، رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس؟

دندانپزشک وزیر، رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس؟
گروه ورزشی: شب گذشته مهدی رسول پناه به عنوان رییس هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب شد. شایعاتی در مورد اینکه وزیر ورزش دندانپزشک خود را به به پرسپولیس آورده در فضای مجازی پخش شد.
رسول پناه در مورد حاشیه هایی که برایش پیش امده گفت: ببینید باشگاه پرسپولیس مجمع دارد. مجمعی که آقای دژپسند، آقای آوایی و آقای سلطانی‌فر در آن حضور دارند. در زمان انتخاب هیئت مدیره فعلی من به عنوان نفر ششم و عضو علی‌البدل از طرف مجمع انتخاب شدم. اینکه می‌گویند من به خاطر اینکه دندان‌پزشک سلطانی‌فر هستم به هیئت مدیره اضافه شدم بی‌انصافی است. بعد از درگذشت مرحوم کاشانی بر اساس اساس‌نامه عضو هیئت مدیره شدم و از آن زمان هم تمام وقتم را به پرسپولیس اختصاص دادم. به نظر من پرسپولیس به یک فکر و ایده جدید نیاز دارد.

دندانپزشک پرسپولیسی فعلا مصاحبه نمی کند!
رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس از جامعه متفاوت دندانپزشکی به فوتبال آمده تا به عنوان یکی از مهمترین اعضای این تیم باشگاه پرطرفدار فعالیت کند.
به گزارش" ورزش سه" مهدی رسول پناه شب گذشته به عنوان رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شد. رسول پناه همانطور که در خبرها آمده بود یک دندانپزشک است که جایگزین جعفرکاشانی رئیس فقید و کاپیتان سابق این باشگاه شده است. او که عضو علی البدل سابق هیات مدیره پرسپولیس بود در اولین مصاحبه ای که بعد از انتخابش به این پست انجام داد با بیان اینکه یکی از هواداران قدیمی پرسپولیس بوده است گفت:" اینکه می گویند من به خاطر اینکه دندانپزشک سلطانی فر(وزیر ورزش) بودم به این سمت انتخاب شدم حرف درستی نیست. بعد از درگذشت مرحوم کاشانی بر اساس اساس‌نامه عضو هیئت مدیره شدم و از آن زمان هم تمام وقتم را به پرسپولیس اختصاص دادم."
با رئیس جدی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم تا با او در اولین روزهای حضورش در این پست مهم صحبت کنیم هرچند او در جلسه بود اما چند کلامی صحبت کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا یک تعقیب کننده و علاقمند جدی به فوتبال و پرسپولیس است گفت:" بله آقا...من پیگیر این مسایل بوده و هستم." او در ادامه با بیان اینکه سایت ها و اخبار ورزشی را پیگیری می کند گفت:" بله دوستانی چون آقای فلاح، اعظمی، موسوی و دوستان دیگر تماس گرفتند و با آن ها صحبت کردم."
رسول پناه در پاسخ به این سوال که آیا او هیچوقت رویای حضور در پرسپولیس و ریاست هیات مدیره اش را داشته گفت:" من مصاحبه ای انجام دادم و در آن حرف هایم را زدم. در آن مصاحبه هم نیتم این بود که مسایل را خیلی شفاف بیان کنم و اگر از این به بعد بخواهم مصاحبه ای داشته باشم حتما با سایت باشگاه انجام می دهم. دلیلش هم این است که مصاحبه معمولا حاشیه ایجاد می کنند و من نمی خواهم برای تیم حاشیه جدیدی به وجود بیاید. قصدمان این است که آرامش در تیم وجود داشته باشد."
برچسب ها: پرسپولیس