به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۲۰۰۲۸

فيروزآبادي:ایران ۳۴ سال جلوتر از اروپاست

گروه سياسي: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران ۳۴ سال جلوتر از اروپاست، زیرا دانشجویان ما در آن زمان جاسوسخانه آمریکا را در تهران تسخیر کردند.
فيروزآبادي:ایران ۳۴ سال جلوتر از اروپاست

 سرلشکر  فیروزآبادی در همایش ملی فرماندهی و مدیریت انتظامی در جمع فرماندهان ارشد این نیرو افزود: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و یوم الله است و باید این روز را یادآوری کرد. وی گفت: 13 آبان نقطه آغاز قیام و تبعید رهبرکبیر انقلاب و نشانی از ریختن خون دانش آموزان به دست دژخیمان شاه و هجوم دانشجویان پیرو خط امام به لانه جاسوسی آمریکا است. فیروزآبادی افزود: مرگ بر آمریکا شعار ملی ماست، اما این مرگ بر 99 درصد از مردم آمریکا نیست، بلکه بر آن یک درصد سلطه گر ، ابرسرمایه دار و صهیونیست آمریکایی است.

 وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: ما برای حفظ دانش و فناوری هسته ای مذاکره می کنیم اما این مذاکره بسیار هوشمندانه است. فیروزآبادی افزود: نباید به لبخند آمریکایی ها اعتماد کنیم، زیرا دست واقعی آمریکا را باید دید و ما از مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.
وی خطاب به فرماندهان ارشد نیروی انتظامی گفت: این نیرو در مسیر تعالی، پیشرفت خوبی کرده است به ویژه در دوران سردار احمدی مقدم.

 


۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۰۹
الان من اینو کجای دلم بزارم :| (162669)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۴۷
کنج دلت (162804)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۱۹
ظهر شد پاشو ! (162682)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۴۰
واقعاً براي اثبات همچين ادعايي ، بايد همچين دليلي هم آورد. خوب بايد همه چي به همه چيزمون بياد ديگه !!!!!!! (162706)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۴۶
خدا شاهده اينا جزو ما مردم نيستن !!!
از آسمون اومدن اينا از كجا اومدن نميدونم ... (162711)
میلاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۵۹
آخی باشه اصلاً 100 سال جلوتریم (162718)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۰۸
فكر مي‌كنيد اروپايي‌ها از قبل نمي‌دانستند كه آمريكا جاسوسي مي‌كند؟ حال هم كه فرض محال را بر اين بگذاريم كه نمي‌دانستند و تازه فهميدند، آيا به سفارت‌خانه‌هاي آمريكا حمله كرده‌اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يك مثال قديمي هست كه مي‌گويد دشمنت را نزديك نگه‌دار و نگذار از جلوي چشمانت دور شود، سياست‌مداران اروپا اين را مي‌دانند كه روابط ديپلماتيك خود را با آمريكا قطع نمي‌كنند. (162727)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۰:۲۶
میرمحمودموسوی گفت: برخی می‌گویند که آمریکایی‌ها، اروپا و دیگر کشورها را به سلطه خود در آوردند. باید به این دسته از افراد گفت شما می‌فرمایید این همه آدم باسوادی که در آلمان، فرانسه و ... هستند متوجه نیستند که تحت تاثیر سلطه آمریکا قرار دارند؟ کجا اروپا تحت سلطه آمریکاست؟ چرا ما دروغ می‌گوییم تا حرف خود را به کرسی بنشانیم. قطعا اروپا تحت سلطه آمریکا نیست. (162844)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۰۸
خوب پس بگید مرگ بر 1% (162728)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۱۳
جالبه والله خود اصغر زاده ميگه "خودمان گروگانِ گروگان‌گیری شدیم "

اروپا بخاطر قدرت علمي و اكونوميك و حضور نظامي امريكا در 120 كشور جهان كه من جمله كشورهاي اروپايي هم جز اوناس از آمريكا دست بردار نيستند همه كه مثل ما نيستن بخاطر شعار يه مشت شعار كشورشون رو ويران كنن ...

ياد آوري بشه كه چجوري از امريكايي ها ميخواستن كه دستگاه درمان سرطان به ايران بدن كه بوش در نهايت دستورش رو داد ...

نشون ندادي هم نده بهارجان جونت سلامت . (162732)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۱۴
بله، از لحاظ اعدام و فقر و بدبختى و گرسنگى و... ايران ٣٤ كه هيچى، ٣٤٠ روز جلوتر از اروپاست (162733)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۳:۵۵
ببخشيد منظورم ٣٤٠ سال بود، امان از اين ويرايش نداشته (163049)
استوکولو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۵۲
اطاعت!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (162755)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۴۳
البته اقای فیروز ابادی اشتباه عرض کردند فکر کنم ایشان فرمودند اروپا 34 میلیون سال عقب تر از ماست چون خیلی طول می کشد تا انها از نعمت هایی مثل هاله نور تورم نجومی معجزه هزاره سوم اختلاس 3000000000000 میلیاردی مرگ با پراید غضنفر بازی ها در سرزمین ما بهره مند شوند واقعا اروپاییها ناامید هستند که چرا این همه سال باید صبر کنند تا مملکتشان به بهشتی مثل ایران تبدیل شود (162798)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۴۶
خبر خبر ، شعار جدید در مراسم پیش رو : مرگ بر یک درصد از آمریکا ! درود بر نود و نه درصد آمریکا !! حاجی جون ، رسانه های خارجی شعار مرگ بر آمریکا و تصاویر سوزانده شدن و لگد مال شدن پرچم ملی آمریکا رو به ملت آمریکا نشون میدن ، نه بیانات گهربار حضرتعالی رو !!! (162800)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۹:۴۷
آقای فیروز آبادی مزاح میفرمایند (162803)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۰:۳۱
راست می گه
شما فرهنگ رانندگی ایرانی ها رو نگاه کن!!
شما درآمد سرانه مردم رو نگاه کن !!
شما وضع مدارس ما رو نگاه کن !!
شما وضع آلودگی هوا رو نگاه کن!!
شما وضع آلودگی های زیست محیطی رو نگاه کن !!
شما شما شما ... (162845)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۲:۵۵
چرا440روز؟نمی شدزودتر (162987)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۲۳:۳۹
بله 34 سال ایران جلوتره.همین 34 سالم اروپا به ایران برسه میشه یه دور کامل!!!! (163032)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۰:۰۷
جونم فيروزجون، نميدونم اين کاربراي بهارنيوز چرا اينجورين!؟ انگاري زورشون مياد يه نفر يه حرف حقي رو بزنه! ضمنا" فيروزجون، شما چقده شکسته نفسي ميفرمائيد ها، ما في الواقع 340 سال و بلکه 3400 سال و شايد 34000 سال و احتمالا" 340000 سال و قس عليهذا از اون فرنگ کافر بيدين و مشرک جلوئيم! (163054)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۲:۳۹
سرمو بکوبم به دیوار؟؟؟؟؟ (163121)