به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۲۰۳۲۲۹

پر فروش‌ترین پوشاک زنانه در بوتیک لباس

پر فروش‌ترین پوشاک زنانه در بوتیک لباس
گروه کسب و کار: از آنجایی که خانم‌ها به شدت به لباس و پوشاک علاقه دارند، بوتیک لباس جزء مکان‌های پر رفت و آمد شهرهاست. یکی از نکات جالبی که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم معرفی نمونه ای از کسب و کارهای مجازی مثل بوتیک لباس در چچیلاس می‌باشد.
اگر شما هم جزو این دسته از خانم‌ها هستید تا پایان این محتوا همراه ما باشید و با انواع پوشاک زنانه و پر فروش ترین‌ها آشنا شوید.

انواع پوشاک زنانه
1.    لباس مجلسی
یکی از انواع پوشاک زنانه، لباس مجلسی است که در دنیای مد تنوع بسیار زیادی دارد. تقریبا می‌توان گفت که این دسته از پوشاک تمام سلایق را دربر می‌گیرد. به طور مثال لباس مجلسی بلند، کوتاه و عروسکی، پوشیده، مدل‌های مطابق با مد روز و...


 2.لباس راحتی
همه ما بعد از یک روز سخت کاری به دنبال راحتی و آرامش در منزل هستیم. یکی از راه‌های رسیدن به آرامش انتخاب لباس مناسب در خانه است. معمولا لباس‌هایی که در منزل می‌پوشیم باید سبک، گشاد، راحت و متناسب با فصلی که در آن قرار داریم باشد. مثلا جنس لباسی که انتخاب می‌کنیم باید نخی بوده و پلاستیکی و خشک نباشد تا حس بهتری داشته باشیم.

3.لباس اسپرت
یکی از انواع پوشاک در بوتیک لباس زنانه که تقریبا در4 فصل سال فروش دارد، لباس‌های اسپرت می‌باشد. ویژگی اصلی این نوع از لباس‌ها این است که برای قرارهای دوستانه، پیاده روی و رفت و آمدهای روزانه مناسب هستند.


4.لباس اداری
لباس اداری باید رسمی و در عین حال پوشیده باشند. این لباس‌ها بیشتر در رنگ‌های تیره مثل: مشکی، سورمه ای و طوسی در فروشگاه لباس عرضه می‌شوند.
همچنین جنس این لباس‌ها هم باید متناسب با محیط کار و از پارچه‌های مرغوب باشد چرا که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشتر در معرض آسیب هستند.


5.لباس عروس
شاید بتوان گفت که یکی از مهم ترین لباس‌ها برای هر خانمی، لباس شب عروسی است و در انتخاب این لباس حساسیت زیادی به خرج می‌دهند.
به همین دلیل بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که لباس را از مزون خریداری کنند. اما روش‌های دیگری هم برای تهیه این لباس وجود دارد.
از جمله اینکه لباس مورد نظر خودتان را به مزون لباس عروس سفارش دهید و به جای خرید، همان لباس را برای یک شب اجاره کنید. روش دیگر این است که یکی از لباس‌های آماده را با هزینه کمتر اجاره کنید.
از طرف دیگر در انتخاب این لباس باید به اندام خودتان هم توجه داشته باشید و ایرادهای اندامی را در  طراحی و دوخت لباس در نظر گرفته و برطرف کنید.

 
چطور نزدیک ترین بوتیک‌های اطراف خود را پیدا کنیم؟
این روزها فضای مجازی و اینترنت در دسترس همه قرار دارد و به راحتی می‌توانید بوتیک‌های اطراف خود را پیدا کنید و از آخرین مدل‌ها و حراج‌های فصل آگاه شوید.
سایت‌هایی هم هستند که این کار را برایتان آسان تر کرده اند و شما می‌توانید تعداد زیادی از بوتیک‌ها را یکجا بینید و شعبه‌های نزدیک به خودتان را راحت تر پیدا کنید مثل سایت چچیلاس که علاوه بر فروشگاه لباس، دنیایی از کسب و کارهای متنوع را در آن مشاهده می‌کنید.
همچنین شما می‌توانید به کمک سایت فایندر انواع مدل‌های لباس را جستجو کنید و آدرس فروشگاه‌ها و سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند را ببینید.
 
پرفروش ترین لباس‌های هر فصل کدامند؟
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بوتیک لباس زنانه پرفروش ترین‌های هر فصل کدامند؟!
همانطور که می‌دانید در پایان هر فصل لباس‌هایی که فروش نرفته اند و یا تک سایز هستند با قیمت کمتر به فروش می‌رسند و به اصطلاح حراج می‌شوند.
در فصل زمستان معمولا بوتیک لباس زنانه پالتو، بوت و نیم بوت، بافت و ژاکت‌هایی که باقی مانده اند با قیمت‌های پایین تر در معرض دید قرار می‌دهند و فروش خوبی هم دارند.
همچنین در فصل زمستان یقه اسکی، شال و کلاه بافتنی و شلوار لی جذب هم جزو پرفروش ترین‌های بوتیک لباس زنانه است.
اما در فصل تابستان بر خلاف زمستان باید از لباس‌های خنک و نازک و با رنگ‌های روشن و شاد استفاده شود. در ترکیب رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید هم باید دقت کنید.

برای مثال آبی روشن با صورتی، زرد با آبی کاربنی، قرمز با سبز یا سفید، طوسی با صورتی، بنفش با زرد، قهوه ای با کرم یا خردلی و... را می‌توانید با هم ست کرده و چشم هر بیننده ای را با این تنوع رنگ‌ها خیره کنید.
از پرفروش ترین‌های این فصل هم می‌توان به صندل و کفش‌های جلوباز، مانتو‌های خنک و رنگ روشن و تاپ و شلوارک به عنوان لباس راحتی اشاره کرد که معمولا در بوتیک لباس زنانه فروش خوبی دارد.
اگر شما به گرما حساسیت زیادی دارید پیشنهاد می‌کنم لباس‌هایی را برای فصول گرم سال انتخاب کنید که در تولید آن‌ها از الیاف طبیعی استفاده شده باشد.
 پارچه‌های کتان و شانتون بدلیل اینکه هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند و سبک و خنک هستند می‌توانند جلوی عرق کردن بیش از حد را بگیرند و انتخاب خوبی برای روزهای داغ تابستان هستند.

مزیت بوتیک‌های چند منظوره
در شهرهای بزرگ امکاناتی مثل بوتیک‌های چند منظوره یا همان مراکز خرید پوشاک وجود دارند که با ارائه مجموعه ای از انواع پوشاک زنانه، مانتو، شال و روسری، کیف و کفش، پالتو، شلوار و سایر اکسسوری‌ها دست مشتریان را برای انتخاب و ست کردن لباس‌هایشان باز می‌گذارد.
مزیت اصلی این نوع از بوتیک‌ها صرفه جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد در کلان شهرها می‌باشد.

علت پرفروش شدن برخی لباس‌ها چیست؟
یکی از مهم ترین مواردی که فروشندگان لباس و صاحبان بوتیک باید به آن توجه کنند در نظر گرفتن مد و سلیقه روز مشتریان است.
در واقع رمز موفقیت فروش بیشتر فروشندگان لباس در همین نکته به ظاهر کوچک اما کلیدی است! مثلا در پایان هر سال یک رنگ توسط شرکت پنتون به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شود و طراحان لباس از آن در طراحی لباس‌های سال استفاده می‌کنند.
بنابراین فروشندگان بوتیک لباس هم با در نظر گرفتن این نکته می‌توانند فروش بیشتری داشته باشند.
علاوه بر رنگ سال، ترند شدن یک مدل لباس در پرفروش شدن آن موثر است. مثلا در لباس مجلسی برخی پارچه‌ها مثل لمه مورد استقبال قرار گرفته است و یا پارچه‌های چهارخانه، گل دار و... ترند شده اند.

5 نکته مهم در ست کردن لباس
معمولا در هنگام انتخاب لباس باید یک سری نکات را درنظر بگیریم تا هم بتوانیم به کمک آن ایرادهای اندامی را برطرف کنیم و هم آراسته تر به نظر برسیم.
1-    سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که اندازه شما بوده و بیش از حد گشاد نباشد. حتی اگر شما اندام بزرگی دارید باز هم لباس گشاد نه تنها کمکی به برطرف کردن ایراد اندامی شما نمی کند بلکه باعث می‌شود لباس در تن شما زار بزند!
2-    اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید باید از رنگ‌های تیره استفاده کنید. همچنین بهتر است در بالا تنه و پایین تنه از لباس‌ها یک رنگ استفاده کنید و اگر بیش از حد لاغر هستید می‌توانید با پوشیدن لباس‌های رنگ روشن این ایراد را بپوشانید.
3-    چنانچه در لباس تان از خطوط عمودی استفاده شود، شما را لاغر تر نشان می‌دهد و خطوط افقی هم باعث می‌شود  چاق تر به نظر برسید.
4-    اگر می‌خواهید بلند تر و لاغر تر به نظر برسید بهتر است که از پوشیدن لباس‌های پرنقش و نگار و طرح‌های برجسته خودداری کنید.
5-    جنس پارچه ای که استفاده می‌کنید هم در ست کردن لباس نقش مهمی دارد. پارچه‌هایی با جنس چرم، مخمل، بافتنی و پشمی شما را چاق تر نشان می‌دهد. پارچه‌های کتان و نخی شما را لاغر تر نشان می‌دهد.

در پایان باید بگویم اگر می‌خواهید به بوتیک لباس بروید و یک خرید خوب داشته باشید، بهتر است قبل از هر چیز چند نکته مهم مثل ویژگی‌های اندامی خود، ترندهای سال و نحوه ست کردن لباس را در نظر بگیرید.