به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۸
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۲۱۰۵۸
با اين وجود فرجی دانا از زاهدی شکایتی ندارد

ادبيات چاله ميداني در كميسيون آموزش مجلس!

گروه سياسي: در پي انتشار اظهارات موهن رييس كميسيون آموزش مجلس عليه وزير علوم، معاون پارلمانی وزیر علوم با تشریح برخی جزئیات جلسه اخیر کمیسیون آموزش مجلس و اظهارات برخی نمایندگان در این جلسه گفت: تمایل نداریم بین مجلس و دولت تنشی به وجود بیاید وزیر علوم نیز در این باره هیچ شکایتی ندارد.
زاهدي وزير علوم دولت احمدي نژاد كه هم اكنون رييس كميسيون آموزش مجلس است
زاهدي وزير علوم دولت احمدي نژاد كه هم اكنون رييس كميسيون آموزش مجلس است
سايت قانون چند روز پيش نوشته بود كه زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به یکی از معاونان این وزارتخانه که برای پاسخگویی به نمایندگان در این کمیسیون حضور یافته بود، به وزیر علوم فحاشی کرد. وی افزود: رئیس کمیسیون خطاب به این معاون وزیر گفته است: برو به این مرتیکه .... بگو یا این چند نفر را عزل مي‌کند یا با اردنگی از وزارتخانه بیرونش مي‌کنم!!

در همین حال یک نماینده دیگر مجلس با تایید اظهارات هتاکانه و تهدید آمیز زاهدی تاکید کرد: جای تعجب است که این ادبیات از جانب رئییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و کسی که قبلا وزیر علوم و سفیر ایران در مالزی بوده و باید الگوی جامعه باشد، بیان مي‌شود. این نماینده خواستار واکنش فوری و جدی رئیس مجلس نسبت به این اظهارات قابل پیگرد و نیز اعاده حیثیت مجلس شد.

به گفته این نماینده، بعد از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، از راه‌هاي مختلف خود را به عنوان کاندیدای کمیسیون برای وزارت علوم معرفی کرد و برای رسیدن به این مقصود، به لابی‌هاي گسترده سیاسی متوسل شد!

این نماینده ادامه داد: میل به قدرت به گونه ای رئیس کمیسیون آموزش مجلس را دچار توهم کرده که مي‌تواند حتی بعد از 24 خرداد نیز در راس وزارت علوم قرار گیرد. به کارگیری زشت ترین القاب و واژه ها از سوی چنین شخصی، چیزی جز به خطر افتادن منافع شخصی وی و ناراحتی از عدم معرفی ایشان به عنوان وزیر علوم در دولت یازدهم نیست. اینها همه در حالی است که زاهدی در زمان حضور در راس وزارت علوم، بیشتر مدیران باسابقه را از سمت خود برکنار کرد و افرادی را که هیچ تناسبی با مدیریت دانشگاه نداشتند را در راس مهمترین مدیریت‌هاي دانشگاه‌هاي کشور گمارد.
.........................................
امروز سعدالله نصیری قیداری (معاون پارلماني وزارت علوم) درباره جزئیات اتفاقاتی که در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رخ داد، گفت: پس از مطرح شدن این موضوع در جلسه کمیسیون آموزش، من اتفاقاتی که رخ داد را به وزیر علوم منتقل نکرده و به رئیس کمیسیون آموزش هم اعلام کردم صحبتهایش را به فرجی دانا انتقال نمی دهم چون اگر این امر صورت مي‌گرفت ممکن بود تنشهایی به دنبال داشته باشد؛ تاکنون هم این اتفاقات را به وزیر علوم اعلام نکردم.

وی با بیان اینکه سخنان رئیس کمیسیون آموزش توسط دو تن از نمایندگان مجلس رسانه ای شد و به اطلاع فرجی دانا رسید، ادامه داد: همیشه به دنبال این هستیم مسائل را تا جایی که مقدور است از تنشها دور نگه داریم و به افکار عمومی منتقل نکنیم اما به دلیل اختیاراتی که نمایندگان دارند و بر اساس ماده 84 مجلس که مي‌توانند به هر موضوعی ورود یابند، این جریان را به اطلاع وزیر علوم رساندند.

نصیری قیداری درباره جزئیات این اتفاق در جلسه روز یکشنبه هفته جاری کمیسیون آموزش، خاطرنشان کرد: روز یکشنبه فرجی دانا در کمیسیون حضور نداشت، میرزاده - سرپرست دانشگاه آزاد که برای ارائه گزارش از این دانشگاه در جلسه حضور داشت در حال قرائت عملکرد خود بود که رئیس کمیسیون از من خواست به حرفش گوش کنم و آن جملات را مطرح کرد.

معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره واکنش فرجی دانا نسبت به سخنان رئیس کمیسیون آموزش، گفت: اتفاقاً امروز فرجی دانا در جلسه ای که حضور داشت نسبت به این موضوع به هیچ وجه اظهار ناراحتی نکرد، حتی پیشنهاد شد این اتفاق از طریق کمیسیون اصل 90 یا کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری شود اما وزیر علوم تاکید کرد که شاکی نیست و نباید به این اتفاق ورود یافت. نصیری قیداری درباره پیگیری این موضوع از کمیسیون اصل 90 به مهر گفت: در این باره به زودی تصمیم گیری خواهیم کرد ولی تمایلی نداریم بین دولت و مجلس تنش و تقابلی ایجاد شود.

معاون پارلمانی وزارت علوم درباره این برخورد رئیس کمیسیون آموزش نسبت به انتصابات صورت گرفته در این وزارتخانه، بیان کرد: پاسخی برای این سوال ندارم، اما گاهی اوقات در مجلس بین نمایندگان و مسئولان دولتی بحث و مشاجراتی پیش مي‌آید و من در کمیسیون آموزش مجلس هشتم هم شاهد این جریانات بودم ولی هیچ وقت این اختلافات به قصد توهین از نمایندگان سر نمی زد؛ اگر هم این مباحث پیش مي‌آمد با روبوسی کردن حل مي‌شد.

وی ادامه داد: به هر حال نمایندگان و مسئولان رسمی برای حل مشکلات اختلاف نظرهایی با هم دارند و بر این نظراتشان اصرار مي‌کنند تا جایی که به جدل و مشاجرات تند هم مي‌رسد اما هیچ گاه نباید این مشاجرات به درگیریهای لفظی از نوع توهین کردن منتهی شود. نصیری قیداری این گونه توهین را باعث کاهش فضای تعامل میان مسئولان و مجلس دانست و تصریح کرد: وقتی روابط بین انسانها تیره مي‌شود جایگاههای حقوقی هم آسیب مي‌بینند.

مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۵۹
من فرهنگی معتقدم جای تاسف داره و تاثر (168268)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۳۴
شورش رو درآوردن به خدا. روحانی عزیز تو رو خدا دیگه بیشتر از این به این قوم چند ده نفره ی هتاک رو نده . یه ملت پشتتن. بزن تو دهنشون (168440)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۲۳
اقای زاهدی از حسادت چون خودشو وزیر نکردن این طور بی ادبانه توهین کرده به وزیر باید گفت انتخاب معاون وزیر به تو ربطی نداره ابتدا برو ادب یاد بگیر خیلی زشته اینجور حرف زدن (168472)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۲:۱۱
زاهدی . . .
واقعا جای تاسف داره (168527)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۰۱
ببین کیا وزیر بودن ؟ (168273)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۰
آقای وزیر علوم شک نداشته باش آن نماینده حرفهائی را که بر زبان آورده لیاقت خودش می باشد و مطمئن باش در آینده نزدیک ملت ایشان را از مجلس بیرون خواهد انداخت . (168280)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۱
ایشون . . . . معروفن که ره صدساله رو یه شبه طی کردن و از معلمی به وزیری رسیدن. برادر من شاگر ایشون بوده. ای دل غافل که . . . (168283)
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۲
ادب مرد به ز دولت اوست! (168285)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۲
از تیم احمدی نژاد این ادبیات دور از ذهن نیست . (168286)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۲
آفرین آفرین آفرین ما ادبیان محترمانه و خوب را از قانون گذاران یاد گرفیتم . حق ما بیشتر از این افراد . . . نیست . باید تاسف خورد . ادم با دشمن خود چنین رفتاری نمی کند چه رسد به ااینکه اختلاف سلیقه باعث این بی حرمتی شود . دکتر زاهدی دست مریزاد در حد دیپلم هم نیستی (168288)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۷
خودتی دور بعد . . . . از مجلس می ندازیمت بیرون (168295)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۷
بعید است دکترفرجی داناهزینه انتصاب های ویژه خودرانداند.بنابراین رواج چنین ادبیاتی نیز بعید نبود.درواقع دکترزاهدی برخورد شخصی کرده دکترفرجی دانا هم مساله راشخصی تلقی کرده ولذا شکایت نکرده است.بهتر است این دوشخصیت راکه شخصی می اندیشند ووزارت علو م برایشان اهمیتی ندارد به حال خودشان بگذاریم (168297)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۳۴
از اون «دکتر زاهدی» گفتنت معلومه چی تو سرت میگذره!
دکتر!!!!!!!
دکتر!!!!!!!
خدایا بعضیها دکتر بعضیهای دیگه هم دکترن!!!
افسوس که این واژه «دکتر» هم ارزش خودشو از دست داد و ... (168481)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۲:۰۹
این را دانشجویان در اینده قضاوت خواهند کرد
درود بر دکتر فرجی دانا (168524)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۲:۱۰
شما یا ساده اندیشی یا از منش سیاسی فقط ته دیگش بهت رسیده. من اگه جای جناب وزیر فرجی دانا بودم از زاهدی هم به مراجع زیربط شکایت میکردم هم پیش مقام رهبری. (168525)
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۲:۱۰
این دوستان باید عضو هیات علمی دانشگاه ایرانیان باشند نه نماینده مجلس (168526)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۰
غیر از این حرف بزنن آدم تعجب میکنه!!! (168299)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۱
به عنوان یک استاد دانشگاه، ایام به خود میبالم که شخصی متدین، متین، صبور و عاقل همچون جناب دکترفرجی دانا به عنوان وزیر وزارتخانه متبوعم منصوب شده است. 8شت سال بود که به حال خود و امثال خودم تاسف میخوردم که باید وزیرانی را تحمل کنیم از فهوای کلامشان کبر و ... میبارید.
یارب میار روزی که ... معتبر شود (168300)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۳
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک

از ماست که بر ماست این آقا روزی وزیر علومی بود که قرار بود متولی فرهنگ بچه های ایران باشد خاک بر سر ما . نتیجه عدم شرکت در انتخابات مجلس نمایندگانی با 12 دصد رای مردم و این چنینی خواهند بود . (168302)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۴
اين مسائل بايد جدي پيگيري بشه،،!! اينجور حركات اعتدال برنميداره،!! اگر كسي واكنشي نشون نده اين دولت ميشه دولت بي تدبير نا اميد،!!!!!!!
اين آقا هم شكر زيادي خورده ،!!! بلاخره اين باباهم رفيق ممرو لولوبرده ديگه،،!!!!!  (168303)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۶
این آقای زاهدی اگر اخلاقی غیر از این داشت که وزیر احمدی نژاد نمیشد. بخاطر داشتن این اخلاق هست که مورد پسند احمدی نژاد قرار گرفت. . . . (168305)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۸
احتمالا آقای زاهدی چون با وزیر فرهنگ رژیم اسرائیل عکس یادگاری دارد خودش رو ارجح می دونه واسه وزیر علوم شدن (168306)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۳۵
ایناها نمایندگان مردم ایران نیستند (168314)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۴۱
تقصير ماست كه در انتخابات مجلس شركت نكرديم تا اين آدمها وارد مجلس شوند از الان بايد مردم را تشويق كرد كه در مجلس بعد زاهديها ، رساييها و كوچكوفها ديگر وجود نداشته باشند شايد به لطف خدا و همت مردم اوضاع بهتر شود (168321)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۵۰
خوب این آقای وزیر سابق، نماینده مجلس فعلی نگران هست که پسر عزیزش که معلوم نیست با چه تبصره ای در دوران وزارت ایشان هیأت علمی شده خدای نکرده عزل بشه و البته موارد دیگری نیز هست که ایشان بایستی بابت لو رفتن آن ها نگران باشد. (168329)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۵۰
آقای وزیر عزیز، خیلی سپاسگزاریم که به یاوه گویی ها هیچ وقعی نمی نهید. (168330)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۵۱
آقای رییس مجلس به خدا این رفتار ها در شأن مردم ایران نیست! (168331)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۵۵
از وزیر آقای احمدی نژاد انتظاری بیش ازاین نیست. (168332)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۵۹
زاهدي، معلوم شد سر سوزني زهد نداري! واي بر تو، و واي بر ملت که چون تويي نماينده و زاهد اونهايي!! (168336)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۰۶
احتمالا در درویشی! زاهد است ایشان! (168462)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۰۱
ان شاء الله مردم، 2 سال دیگه آقای زاهدی رو از مجلس می اندازند بیرون. (168337)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۰۱
البته من تعجب نمی کنم از صحبتهای این قماش ! اینها همه در یک گروه تعریف میشوند که معرفشان آن مداح ، این رئیس کمیسیون ، آن واعظ شهر ، آن یکی سیاستمدار دهان دریده ، آن روزنامه هتاک (که روزنامه اش را به خاک سیاه نشانده) ، آن یکی سر در و ... هستند. اینها همیشه بوده اند . . .
جالب است که خود را نابغه می دانند ولی از خواندن یک متن انگلیسی ساده و اسامی افراد در بیلبوردی دردانشگاهی در پاریس چنان خبطی میکنند که باعث استهزا و خنده ی همه را فراهم میکنند.
بله آقای زاهدی شما همانی ! مردم میشناسنت! (168338)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۰۳
يعني واقعا اين آقا يه روز وزير علوم بوده ؟!! وزارت خانه اي كه با تحصيلكرده ترين اعضاي جامعه سر و كار داره!!! (168339)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۰۴
درس اخلاق فرجی دانا به به این مرد جای تحسین دارد.این روش سیره امامان ما برای هدایت مردم بوده که نمونه اش در کلام علی(ع) میبینیم. (168340)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۰۵
اين نمايندگان مجلس از مردم كه ترسى ندارند، از خدا هم نمى ترسند؟!!! (168341)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۰۵
اینا همشون این شکلین! من که تعجب نکردم... فقط متاسفم برا نظام که امثال این فرد خودشو ولایتمدار میدونه (168342)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۴۴
جالبه منفی کسی نمیده انگار هییت هستن (168486)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۰۵
از اینها در مجلس زیاد داریم .مردم به زودی امثال زاهدی را با . . . . از خانه ملت بیرون میکنند انشالله . (168343)
غلامعلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۱۳
اتفاقا" خوب است اين فحاشي ها را بكنند چون آنوقت آن رويشان را به خوبي نشان مي دهند (168347)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۱۵
واقعا این دکتر زاهدی یک تحصیکرده و جزء افراد فرهنگی کشوره ؟ یا باید به سیستم اموزشی کشور افسوس خورد که نتیجه اش اینه ؟ یا به سیستم قدرت و حاکمیت در ایران که جایی برای ابراز وجود این فرهیختگان شده است ؟
یا از بی تفاوتی مردم ایران است که اجازه ورود این قبیل افراد به مجلس که عصاره ملت است ؟ (168348)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۵۲
. . .! واقعا اینا دیگه کین
؟ اون
جا واقعا مجلسه !!!!!!!!!!!!!!! ای خدا ما رو از دست این آدما نجات بدا ... (168369)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۵۹
ادب مرد به ز دولت اوست......
يادم يك روزي توي يك مناظره اي،يكجاي دنيا «يك مردي» گفت:
«ادب مرد به ز دولت اوست.» (168372)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۰۷
ادب مرد به زدولت اوست! (168382)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۱۶
ما از داشتن چنین نماینده‌ای شرم می‌کنیم. در دور بعدی نشان می‌دهیم که تندروهای اصول‌گرا باید سرعقل بیایند. (168390)
وحیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۲۰
از کوزه کوزه همان تراود که دراوست
از این آقا هم بیشتر از این انتظار نیست (168396)
یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۲۷
باید تحقیق بشه اگه درست بود حتما برخورد بشه تا یه عده به خاطر تامین نشدن منافعشون اینطوری هتاکی نکنن.
وقتی نمایندگان اینطوری صحبت کنن پس واویلا از بقیه جاها....!!! (168402)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۳۳
آقای زاهدی علت اینکه کاندید وزارت علوم شده بدین جهت است که نه پیام انتخابات ۲۴خرداد را دریافت کرده واز قرار معلوم به نظر می آید اخبار آن را هم نشنیده است و نمیداند که چه اتفاقی در انتخابات رخ داده یکی از همفکرانش باید بهش بگه بفکروزارت نباشه و تهدید به اخراج وزیرعلوم فعلی نباشه و فقط فکری برای انتخابات بعدی مجلس بکند که مردم با احترام! از مجلس اخراجش میکنند (168404)
وزیر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۵۰
از مریدان احمدی نزاد بیش ازین اتظار نمی رود آن هم کسی که بزرگترین پستش عضویت در شورای شهر کرمان بود و با سفارش باهنر وزیر علوم کشور شد !!! (168414)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۵۸
ماشالا ... ماشالا ... (168424)
يك دانشگاهي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۰۳
ياران احمدي ن‍ژاد واقعا همشون شبيه همن ! ممو رولولو برد...آب رو بريزن اونجاشون كه مي سوزه ...وازاين ادبيات.....خيلي متاسفم براي مجلس... (168427)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۰۸
ایشان با رانت از شورای شهر کرمان آمد ووزیر شد و در طی ورازتش چون متوجه شد که اشتباه آمده رفت سفیر شد در مالزی بعد هم که ماجرای . . . اونجا پیش اومد و ایشان معلوم نشد چرا برگشت (168429)
عبدالله بی نام و نشان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۱۷
جای تعجب نیست چرا که آن یکی وزیر احمدی نژاد و این یکی وزیر روحانی و گزینه خاتمی است. (168432)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۱۸
من دوستان بسیاری ااز محله چاله میدان دارم که همگی متدین، مودب و خانواده دار و ارجمند هستند.

با مقایسه ایشون به آنها بی احترامی کردید. (168433)
parande
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۱۸
این ادبیات 8 سال حاکم مردم بود واین همه ویرانی فرهنگی واقتصادی و علمی و... بجا گذاشت. واقعا متاسفم برای کسانی که داعیه فرهنگی دارند ولی عجبا خود میلغ بی فرهنگی وبی ادبی هستند. (168434)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۴۹
خوب شد این مسئله رسانه ای شد و مردم اگر تابحال نمی دانستند حالا کاملاً می دانند که امثال چه آدم های بافرهنگی در این 8 سال اخیر متولی آموزش عالی کشور بوده اند. به نظر من آقای فرجی نیازی به مقابله به مثل به سبک زاهدی ندارد، و همین که در راستای خواسته های دانشگاهیان حرکت کند جواب بسیار دندانشکنی به زیاده خواهان خواهد بود. البته به حق این شب های پربرکت محرم دعا می کنم که امثال زاهدی و بعضی از نمایندگان بالاخره مردم، بویژه دانشگاهیان را ببینند و به خواسته های بحق آنها تمکین کنند. الهی آمین! (168451)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۵۰
احمدی نژاد خودش نیست ولی شاگردانش هستند ! (168452)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۹:۵۶
انشائالله مردم در انتخابات بعدی مجلس جواب این ادم ها خواهند داد. (168455)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۰۱
از خدا جوییم توفیق ادب/بی ادب محروم شد از لطف رب و مردم و ... (168458)
بي بضاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۰۸
همچين افرادي اگر مطرح شده اند بخاطر همين ادبيات عجيب و غريبشان است كه بخاطر حمله به انسانهاي شريف و هتك حرمت ٍ از طرف شوراي نگهبان جسور تلقي شده وبا دوپينگشان به اين پست و مقام مي رسند (168464)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۲۲
قیافه اش هم که خیلی چاله میدانی ست! (168471)
علی
Qatar
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۲۶
خیلی دلم می خواهد که این خبر درست نباشد. اما برای اولین و آخرین بار که آقای زاهدی را در سال 1369 در هتل استقلال ملاقات کردم وبه ابعاد وجودی ایشان پی بردم دلالت بر این احتمال اینکه خبر درست باشد خیلی بالا است. در آن سال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج کشور را دعوت کرده بودند وچند نفری هم از دانشجویان شاغل به تحصیل در ایران که آقای زاهدی و من جز آنها بودیم دعوت کرد بودند. آقای زاهدی آن موقع دانشجو دکتری دانشگاه کرمان بود. همدیگر را نمی شناختیم بعد از سلام و علیک چنان قضاوتی راجع به استاد مشاور محترمش داشت که از ذکر آن خوداری می کنم فقط روشن بود . . . هر چه او بیشتر می گفت مرا نسبت به خودش منفی تر میکرد. (168473)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۲۸
بنده کارمند یکی از دانشگاهها هستم. در زمان آقای زاهدی و دانشجو و حتی تا روزی که دوستان ایشان در وزارتخانه بودند هر روز جذب های خلاف قانون و رانتی در دانشگاهها شکل می گرفت از جمله در دانشگاه ما 12 نفر از وابستگان جناح خاص را در ترم جاری بورس دکترای روابط بین الملل کرده اند این کارها را دوستان آقای زاهدی انجام داده بودند که توسط آقای فرجی دانا جلوی آنها گرفته شد. حال این آقای زاهدی دارد می سوزد....همین فقط همن بقیه حرفها اسلام و دین و فتنه همه دکان است (168476)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۳۰
انتخاب معاونان و دیگر مسئولین در هر وزارتخانه ای به عهده وزیر آن وزارتخانه است. آقای زاهدی بروند کمی قانون بخوانند. البته خود ایشان وقتی وزیر بودند سنگ بنای تبعیض و بی قانونی را در ان وزارتخانه گذاشتند (168479)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۰:۴۳
از كوزه همان تراود كه در اوست (168485)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۰۰
1-درادبیات فاخراین سرزمین اززاهد خودبین فراوان یادشده است.
2-یه ضرب المثل میگه بایداب رو اونجایی ریخت که می سوزه
3-ان شاالله دوره آینده مردم این آقارو باتدبیر ازمجلس میندازن بیرون نه با اردنگی.
4-واقعاچه بایدگفت که این آدم یه زمانی وزیرآموزش عالی کشور بوده.
5- بازم بگم؟ بگم؟ بگم؟..... (168494)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۰۷
شماره زاهدي رو رسانه اي كنيد تا ما حرفاي شيرين تر از حرفش به سمع نظرش برسونيو (168496)
علیرضا-غف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۱۲
از کوزه همان برون تراود که دراوست (168500)
امید اهوازی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۱۴
اینا یادگارای عمو محمودن...عمو محمود بالاخره کارای زیادی انجام داد: هر تازه به دوران رسیده ای رو وزیر کرد..دانشگاها رو که مسخره کرد... مجلسم که مسخره کرد.. قانون رو هم همینطور.. وزیرا رو هم مسخره کرد.. پول ملی رو هم مسخره کرد..کلا تو همه جا یادگاری گذاشت از خودش.. فقط پاک کردن همین یادگاریا 4 سال طول میکشه.. تازه بعضی یادگاریا هم با ماژیک ضد آب نوشت که پاکم نمیشن مگر به دست طبیعت.. (168502)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۱۷
از وزیر محمود بیشتر از این مگه انتظار دارید؟؟!!! از این گروه بیش از این بر نمیاد!! (168503)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۱۹
از این ادمها مگر بیشتر از این انتظاری دارید؟؟؟ ببینید تو این 8 سال چه کردند با وزارت علوم... این 4 سال مسول اموزش علم و اخلاق به بچه های ایران بوده!!!! (168505)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۳۱
جالبه این مرد خودشو دانشمند ریاضی معرفی میکرد (168507)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۳۳
وزیر احمدی نژاد بهتر از این هم نمیشه (168509)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۱:۴۹
وای به مجلسی که ایشان رییس کمیسیون علوم آن است (168516)
نبي ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۲:۳۹
انسان مومن اهل فحاشي وزور گويي نيست ازنماينده مجلس که واقعا بايد اهل رعايت کردن اخلاق اسلامي باشد گفتن اين حرفها غير قابل تصور است چرا که حضرت علي فرمود من کراهت دارم که شما از فحش دهندگان باشيد اين است پيرو علي بودن اگرراست ميگويد به حرفش عمل کنید . . . . (168541)
مازیار
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۳:۳۴
من همین جا از تمامی اصلاح طلبان خصوصا بزرگان اصلاح طلب می خوام که با تدبیر و خرد جمعی همانند انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات مجلس نیز پیروز شوند تا دیگر عده ای ...... اینگونه صحبت نکنند. مردم با تمام وجود رای خود را به سبد اصلاح طلبان خواهند ریخت تا اینان حساب کار به دستشان به آید ان شاالله (168549)