به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۴۸۹۹
جرم میلی‌منفرد از توفیقی کمتر است!

اين‌هم نشانه‌اي ديگر از قانونمندي در مملكت

گروه سياسي: سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس درباره رای توفیقی در صورتی که به مجلس معرفی شود، گفت: جعفر توفیقی نسبت به میلی منفرد، مجرم‌تر است!
عبدالوحید فیاضی در گفتگو با مهر، درباره معرفی گزینه وزیر علوم از سوی رئیس جمهور به مجلس، اظهار داشت: مجلس چند روزی تعطیل بود و از امروز باید دید رئیس جمهور چه کسی را معرفی خواهد کرد. وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد جعفر توفیقی به عنوان گزینه اصلی رئیس جمهور به مجلس معرفی شود، تصریح کرد: امیدوارم که این کار را نکند. سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، گفت: جعفر توفیقی رای منفی تری نسبت به میلی منفرد از سوی مجلس کسب می کند. فیاضی، افزود: جرم میلی منفرد از توفیقی کمتر است.
معلوم نيست اين نماينده راه يافته به مجلس، از چه زمان احكام قضايي نيز صادر و ابلاغ مي‌كند كه به راحتي آب خوردن، دو وزير پيشنهادي را ملقب به مجرم و مجرم‌تر مي‌نمايد!! اين هم از  نشانة‌هاي قانونمداري در مملكتي كه نماينده‌ مجلسش حتي اطلاع ندارد و نمي‌داند جرم را قاضي و دادگاه صالحه تعيين مي‌كند و نه امثال او!

بوشهري
France
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۲:۵۲
خواهش مي كنم كمي هم به نمايندگي مردم بپردازيد و از نمايندگي حزب و جناح خودداري كنيد. (115830)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۳۲
جعفر توفیقی نسبت به میلی منفرد، مجرم‌تر است!
خیلی خندیدم =))))))))))
آمریکا و بقیه کشورها از ما یاد بگیرن ، ببینن ما چه کشور خوب و آزادی هستیم !!!! مجرمامون نه تنها آزادن و قوه قضاییه باهاشون کاری نداره بلکه به عنوان وزیر و سرپرستم معرفی هم می شن!!!!! و دارای رتبه بندی مجرم و مجرم تر !!!! هستند. (115939)
سينا صفوي
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۲:۵۶
البته در واقع اين ناآگهي شما رو نشون مي ده كه نمي دونيد دقيقا جرم رو ايشان و امثالهم تعيين مي كنند نه دادگاه صالحه!! (115832)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۲:۵۶
من تو نور دانشجو هستم.همون شهری که ایشون به جای ناطق نوری(با سابقه ترین نماینده مجلس)رای آوردن.نمیشه اینجا مطلبی از نحوه رای آوردن ایشون گفت. . . . . مطمئن باشید سال دیگه تو مجلس نیست.آدمی که هیچ سابقه ای نداره و یهو میرسه به مجلس،بیشتر ازین نباید ازش توقع داشت.جو گیر شده خیلی زود! (115833)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۲۶
در ایران اصولگرایان می تونند توهین کنند،به کسی اتهام بزنند و دروغ بگویند خلاصه هر چی بگند اشکال نداره ولی اصلاح طلبان بر عکس (115841)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۳۱
قربون برم خدا را یک بام و دو هوا را

اگر این کار غلط است پس وزیر اطلاعات هم اشتباه نموده است که در امر قضا دخالت نموده است

پس چرا از دخالت ایشان دفاع نمودید,

٥ تا خبر پایین تر از این خبر را چک کنید بعد قضاوت نمایید (115846)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۵:۲۲
وزیر اطلاعات دخالت نکرده وگفته اگه کسی جرمی مرتکب نشده و فقط از ترس همسال شما!!!فرار کرده میتونه با خیال راحت برگرده چون دیگه دوره بی قانونی حداقل از سوی دولت و وزارت اطلاعات تا حدودی سر اومده.شما یه خورده فکر کن بعد حرف بزن (115898)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۷:۴۸
ما هم آرزو یمان ریشه کن شدن بی قانونی است البته همه نوع بی قانونی هم اینکه نمایندگان نباید بی قانونی کنند و هم اینکه اگر کسی کاندید شد و رای نیاورد با بی قانونی مملکت را به آشوب نکشاند و اگر کشاند محاکمه و مجازات گردد و شما دوستان اصلاح طلب هم از مجازات قانون شکنان پشتیبانی نمایید (115971)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۲۳:۱۰
محض اطلاع تظاهرات و راهپیمایی و .... (هر چی که اسمشو بذاری) در قانون اساسی آمده. (116089)
محسن
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۰۰:۰۱
امثال شما این ملت رو چی فرض کردین که هرچی دوست دارین از زبونشون میگید و به نمایندگی از این ملت فتوا صادر میکنین و کسی که کمی با شما زاویه داره میشه مرتد و قصاص قبل از جنایت میکنید و مارک بهشون میچسبونید .
دوره پیامبر اکرم هم از شماها زیاد بودند شما تفرقه افکنی رو دوست دارید اصلن تفرقه از نون شب هم واستون مهمتره تا بتونین از آب گل آلود ماهی بگیرین . برای امثال شما مردم مهم نیست فقط موقعیتتان به خطر نیفتد تا مبادا موجودی حسابتون یه صفرش کم بشه . آره عزیزم امثال شما فقط و فقط و فقط تو فکر جیب خودشونن (116108)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۵:۴۰
یک بام و دو هوا سیاست دوستان شما در دولت دهم بود که بحمدلله دوره اش بسر رسید و انشالله غائله آن بعد از انتخابات آتی مجلس ریشه کن خواهد شد برای همیشه . (115908)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۵:۴۱
پیشنها می کنم این نماینده باهوش! سخنگوی دستگاه قضا بشه (115909)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۲۹
اگه این وزیر اطلاعات که می گه اگه کسی جرمی مرتکب نشده می تونه برگرده دخالت تو کار قضات کرده ، پس وزیر پیشین اطلاعات چی کار کرده که اومد تو تلویزیون هر چی خواست به اصلاح طلبا گفت؟؟؟؟؟؟؟ (115935)
پریسا
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۷:۱۷
عزیزم اگه یه کم مغزتو به کار بندازی میفهمی که وزیر اطلاعات فقط گفتن که کسایی که مجرم نیستن نباید منعی واس رفت و آمدشون باشه، من نمیفهمم این حرف کجاش مغایر با قانون و شرع ماست؟؟؟
ولی این به اصطلاح نماینده خودشو با قاضی اشتباه گرفته و رسما گفته اینا مجرمن!!!

یعنی تو واقعا تفاوت این دو حرف رو نفهمیدی یا خودتو زدی به نفهمی؟ (115959)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۲۳:۱۳
فکر می کنم مورد اول می باشد . این عزیزان شستشوی مغزی شدند .
انقد که تو این 4 سال رسانه ملللللللللیی بود !!!!!! و اصلا هم فقط صحبتای افراطی ها رو نشون نمی داد!!!!! (116090)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۲۲:۱۰
خودت داری می گی وزیر اطلاعات ! پرونده همه از زیر دست این رد میشه. نماینده مجلس حداکثر میتونه تحقیق و تفحص بکن البته اگر بدونه اصلا یعنی چی ! (116073)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۳۲
بابا بی خیال اینها که نماینده مردم نیستند بذارین توی توهم بمونند (115847)
اسی
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۳۵
ابوعلی سینا با این همه مطالعه اخر به این نتیجه رسید که هیچی نمی دونه.این عالمین دهر باید بدانند در دور ه بعد چگونه مردم ایران به انها "رای منفی" خواهند داد (115848)
اصلاح طلب بافقی لردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۴۳
مجرم کسانی اند که خود را نمایند مردم می داندد ولی از خواسته ملت کیلومترها دورند (115851)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۵:۰۲
احسنت (115888)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۵۰
زنده باد توفیقی (115858)
shahab
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۵۰
اگه توفیقی هم رو رای اعتماد ندن دیگه کاملا مردم این مجلسو میشناسن. . . . (115859)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۵۴
بابا اگه اينا مجرمن چرا محاكمه نميكنين؟!!!
اين چه عدالتيه آخه!!
واقعا دلم براي كسايي كه نميتونن از خودشون توي يه كشور به اصطلاح اسلامي دفاع كنن ميسوزه، آخه چرا بايد كسايي انقدر راحت و بدون ترس ميتونن به هر كسي تهمت بزنن و كسي هم جلوشونو نگيره؟!!!!! (115862)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۵۷
اینا دیگه کین؟؟؟؟ (115863)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۳:۵۸
امثال این نماینده ها بایدخودشون رو برای کوچ دائمی از مجلس آماده کنند... (115864)
saman92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۴:۲۰
همه کاری می کنند به جز نمایندگی (115867)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۴:۲۴
از لحاظ قانونی ایشان مجرم هستند چرا که نسبت به کسی که قوه قضائیه حکمی صادر نکرده است تهمت و افترا زده اند و این دو بزرگوار باید از او شکایت کنند (115868)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۴:۳۵
وای به حال ما مردم با این نماینده ها. (115875)
آرش
United States
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۶:۵۵
لطفا این ایام باقی مانده راهم تحمل کنید (115953)
سرباز اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۴:۵۵
متاسفم برای این مجلس..آخه گناه افراد روشنفکر،صادق ودلسوزی مثل توفیقی و میلی منفرد چیه؟؟؟؟چون باشجاعت در حق خواهی و حماسه 88 حضور داشتند..اگر مجلس به دکترتوفیقی رای اعتماد نده جواب دانشجویان واساتید دانشگاه رو کی میخواد بده!!در مقابل این ظلمی که بهشون شده.اصولگرایان این 8 سال هرکار کردید اگر فضای دانشگاه رو امنیتی کردید بسه دیگه اگر نگذاشتید دانشجویان و اساتید حرفشون رو بزنن دیگه بسه (115883)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۸:۳۳
اینا انتظار دارند روحانی، حداد رو بزاره واسه آموزش پرورش و دانشجو رو هم ابقا کنه واسه وزارت علوم. چرا؟ چون عین ... میترسن که این دو نهاد مهم مردمی از دستشون خارج بشه. روحانی هر کسی رو هم معرفی کنه به مجلس، توی کارش میزارن... (115987)
سربازاصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۳ ۰۲:۴۱
واقعا همینطوره که میگی برا همشون متاسفم غیراز اصلاح طلبا تو مجلس (116185)
گمنام
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۵:۱۶
متاسفانه هیچ نهادی وجود ندارد که با این افراد برخورد کند اگر با این افراد برخورد میکردند دیگر جرات نمیکردند به این راحتی به کسی افترا بزنند (115893)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۲۲:۰۷
وجود بله ولی وجود نخیر. شاید هم دستور شاید هم برنامه نداره (116072)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۷:۰۳
تا حد زیادی خود ما مقصریم که اجازه داده ایم چننین افرادی به عنوان "نماینده ی مردم" فعالیت کنند. این هم از نتایج عدم برخورد فعال در امر انتخابات مجلس.

قرار ما انتخابات بعدی مجلس. (115956)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۹:۴۶
پس مطمئن شدید تقلب یه دروغ بود؟ (116025)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۷:۳۵
خوب خواهد شد که دکتر توفیقی به مجلس معرفی بشه و نماندگان محترم مجلس با دادن رای اعتماد به امثال این آفا درس بدهند که خودش را جای مجلس نگذارد! (115968)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۸:۰۰
به این نماینده مجلس توصیه می کنم 100 بار از روی فصل سوم قانون اساسی بنویسد. (115976)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۱۹:۰۵
جلو قاضي ملق بازي!!! (116006)
کامران
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۲۰:۰۴
به نظر من همان آقای دانشجو را جهت تکمیل اوامر مجلسیان اقتدار گرا انتخاب مجدد کند تا اینکه آبی باشد بر این فتتتتتتتتتتنه ی جدید !!!!!!!!! (116034)
۱۳۹۲/۰۶/۰۲ ۲۱:۵۹
الان خودشون متهم می شوند به تهمت ! (116068)