به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۲۱۱۷۱۷

جزئیاتی از نشست اصولگرایان مجلس یازدهم

گروه سیاسی: سایت تابناک نوشت: هفته گذشته، دعوت نامه‌ای از سوی «غلامعلی حدادعادل» رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۲۳۰ نفر از نمایندگان منتخب این مجلس ارسال می‌شود تا این افراد بتوانند به منظور شرکت در گردهمایی منتخبان اصولگرا و انقلابی مجلس یازدهم ـ که قرار بود روز یکم اردیبهشت ماه در تهران برگزار شود ـ خود را به پایتخت برسانند.
این دعوت نامه از طریق پیامک هم برای نمایندگان ارسال شده و حتی بلیت برای حضور آن‌ها در این برنامه تهیه می‌شود، اما بعدازظهر روز شنبه ۳۰ فروردین ماه، پیامکی مبنی بر لغو این رویداد به نمایندگان منتخب ارسال می‌شود که حکایت از لغو دورهمی اصولگرایان راه یافته به مجلس یازدهم به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد، چون برگزاری هرگونه تجمع به دلیل شیوع کرونا در کشور ممنوع است.
طبق اعلام شورای ائتلاف اصولگرایان به عنوان برگزار کننده این نشست انتخاباتی، ستاد مبارزه ملی با کرونا مجوز برگزاری گردهمایی را به دلیل ممنوعیت برگزاری تجمعات به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از احتمال ابتلا به آن، صادر نکرده است؛ لذا مقرر شده که پس از بهبودی نسبی شرایط و اخذ مجوز برگزاری چنین نشست هایی، منتخبان اصولگرای مجلس یازدهم در تاریخ و زمان دیگری ـ که احتمالا قبل از هشتم خرداد ماه ۹۹ خواهد بود ـ دور یکدیگر جمع شوند و تصمیمات احتمالی برای مجلس پیش روی بگیرند. بر اساس آنچه شنیده می‌شود، فراکسیون اصولگرایان در مجلس یازدهم حدود ۲۳۰ نماینده خواهد داشت که تحت عنوان فراکسیون «نمایندگان انقلابی و اصولگرا» تشکیل خواهد شد. از قرار معلوم شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب قصد دارد با توجه به مطرح شدن نام‌های مختلف برای ریاست مجلس، به تصمیم فراکسیونی جامعی در خصوص رویداد‌های مهم مجلس یازدهم در شروع آن برسد.
به احتمال فراوان، یکی از کارویژه‌های نمایندگان اصولگرای منتخب مجلس یازدهم علاوه بر اعلام فعالیت فراکسیون «نمایندگان انقلابی و اصولگرا»، اعلام و تصمیم گیری‌های فراکسیونی به جهت پرهیز از هر گونه اختلاف و تفرقه در بین چهره‌های منتسب به این جناح که به مجلس پیش رو راه یافته اند خواهد بود. حالا که «کرونا» بسیاری از مسائل و تصمیم گیری‌ها در کشور ما و سایر نقاط دنیا را تحت تاثیر قرار داده، نشست اصولگرایان مجلس یازدهم هم لغو شده است؛ اما به احتمال فراوان در نیمه دوم اردیبهشت ماه، شاهد برگزاری این نشست خواهیم بود و به احتمال فراوان تصمیمات مهمی در خصوص مهمترین اتفاقات و رویداد‌های مجلس پیش روی گرفته خواهد شد که یکی از کارویژه‌ها را می‌توان تصمیم گیری در خصوص ریاست مجلس، هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی پارلمان دانست.
برچسب ها: اصولگرایان