به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۱
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۲۲۹۲۱۷

دانلود و معرفی سریال جدید ایرانی

گروه فرهنگ و هنر
دانلود و معرفی سریال جدید ایرانی
معرفی سریال آقازاده
آقازاده سریالی در ژانر خانوادگی، عاشقانه به صورت نمایش خانگی است که کارگردانی آن را بهرنگ توفیقی بر عهده دارد. تهیه کنندگی این کار را حامد عنقا انجام می دهد.
در خلاصه ی داستان این سریال آمده است که نیما بحری به عنوان یک آقازاده مرتکب تخلفات سیاسی شده است و حامد تهرانی که او هم یک آقا زاده است تلاش می کند جلوی او را بگیرد و نگذارد او به کارش ادامه دهد.
از بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند می توان به امیر آقایی، نیکی کریمی، امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، کامبیز دیرباز،  جمشید هاشم پور و ثریا قاسمی اشاره کرد.
سریال آقازاده تلاش دارد تا یک جریان اشتباه و غلط را که متاسفانه امروزه در کشور به وجود آمده است در معرض نمایش بگذارد. این سریال ریتم سریعی دارد و از آن دسته از سریال ها نیست که بتوان دقایقی از آن را نادیده گرفت چون در هر لحظه اتفاقی در حال رخ دادن است.
تصویربرداری این سریال به دلیل ویروس کرونا متوقف شد اما پس از چند ماه دوباره از 30 اردیبهشت ماه کار ادامه پیدا کرد. جهت دانلود سریال آقازاده و دریافت قانونی به رسانه سی مووی مراجعه نمایید.

بررسی سریال ایرانی هم گناه
هم گناه سریالی در شبکه ی نمایش خانگی و در ژانر خانوادگی، اجتماعی است . مصطفی کیایی کارگردانی و تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد.
این سریال داستان خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری را روایت می کند که سال ها در کار پروش گل و گیاه تزیینی هستند. این خانواده شامل سه برادر و خواهر است که همه ی آن ها به غیر از یکی از برادرها در کار گل و گیاه هستند . فریبرز تنها پسر خانواده است که در جوانی تصمیم می گیرد به اداره ی آگاهی برود و افسر اداره ی آگاهی شود. او برای گذراندن دوره ی آموزشی به شهرستانی رفته و ناخواسته مرتکب گناهی شده بود و حالا که 58 سال سن دارد در تلاش است راز این معما را پیدا کند و بفهمد واقعا گناهش چه بوده است.



از بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند می توان به پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مسعود رایگان، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و هنگامه قاضیانی اشاره کرد.
قسمت 12 فصل اول این سریال توانست رکورد بیشترین دقیقه تماشا در کمتر از 24 ساعت را از آن خود کند. این قسمت در روز اول 10 میلیون دقیقه تماشا و در دومین روز 17 میلیون دقیقه تماشا داشت.
محسن کیایی در مورد وجود یا عدم وجود فصل سوم این سریال اینگونه گفت :
” قصه‌های سریال هم‌گناه در فصل دوم به پایان می‌رسد و شخصیت‌ها به سرانجامی مشخص می‌رسند اما از آنجا که موضوعات مطرح شده در این سریال گسترده است و پتانسیل بسط دادن اتفاقات یا شکل‌گیری اتفاقات جدید در آن وجود دارد ممکن است در صورت استقبال بیشتر و صلاح‌دید تیم تولید فصل سوم هم‌گناه نیز ساخته می‌شود.”
شما نیز میتوانید برای دانلود سریال هم گناه و دریافت قانونی اثر اقدام کنید.

دل سریال ایرانی بعدی قابل بحث



دل سریالی در ژانر عاشقانه ، اجتماعی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی است.
خلاصه داستان سریال دل به این صورت است که : آرش و رستا همدیگر را بسیار دوست دارند و پس از سختی‌‌های بسیاری که این دو برای به هم رسیدن تحمل کرده اند سر و کله ی رقیب قدیمی ای به نام مهران پیدا می‌شود.
حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی نیا، بهرام افشاری و لیلا زارع کسانی هستند که به نقش آفرینی در این سریال پرداخته اند.
این سریال حواشی بسیار زیادی را داشت که بیشتر آن در مورد پوشش دو بازیگر زن این سریال یعنی نسرین مقانلو و مهراوه شریفی نیا بود.
هم اکنون میتوانید با سرچ دانلود سریال دل آن را به صورت قانونی دریافت و مشاهده نمایید.