به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۱ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۲۳۳۲۹
پاي ابروي افراد در ميان است

دو ادعا علیه محسن قهرمانی وجود دارد

گروه ورزشی: آن‌ها از ما خواسته‌اند تا مطلعین، متهمان و شاکیان را بار دیگر فرا بخوانیم و آخرین صحبت‌هایشان را برای کامل‌تر شدن و دفاعیات افراد مرتبط بشنویم.
دو ادعا علیه محسن قهرمانی وجود دارد
دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌یی فوتبال می‌گوید شاید یکی از دلایل اصلی تاخیر در اعلام حکم ماجرای محسن قهرمانی، مسئله آبرو و حیثیت افراد است که باید با دقت کامل بررسی شود تا اتهام بیهوده به کسی وارد نشود. حجت‌الاسلام علیپور درباره آخرین وضعیت حکم محسن قهرمانی گفت: ما پرونده را تمام کرده‌ایم و به کمیته انضباطی فرستاده‌ایم اما این که چرا این حکم صادر نمی‌شود، دلیلش را من نمی‌دانم و البته در نظر داشته باشید که شاید دلیل اصلی آن بحث آبرو و حیثیت افراد است.به عبارت بهتر، حساس بودن مسئله باعث شده تا کمیته انضباطی بررسی‌های بیشتری انجام دهد. آن‌ها از ما خواسته‌اند تا مطلعین، متهمان و شاکیان را بار دیگر فرا بخوانیم و آخرین صحبت‌هایشان را برای کامل‌تر شدن و دفاعیات افراد مرتبط بشنویم.

علیپور سپس توضيح داد: در بحث محسن قهرمانی دو ادعایی که علیه او مطرح شده بود،‌ قابل بررسی بود که ما هم کارمان را انجام دادیم و با تحقیقاتی که انجام شد، پرونده‌ای تشکیل شد و به کمیته انضباطی رفت اما اینکه عده‌ای می‌خواهند بگویند فدراسیون و یا کمیته انضباطی به دنبال مشمول مرور زمان کردن این پرونده هستند، اشتباه است. به هیچ وجه به دنبال ماست‌مالی کردن مسئله محسن قهرمانی و بحث‌های پیرامونش نیستیم. دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌یی فوتبال در پایان گفت: وقتی که کمیته انضباطی حکم داد، می‌توانیم از گناهکار بودن یا نبودن افراد یا صحیح و غلط بودن حکم صحبت کنیم. به همین دلیل اگر الان بگوییم فلانی تخلفی انجام داده، غیرقانونی و نادرست است چرا که حکم بر عهده 5 قاضی است که به آن‌ها اشاره کردم.
مرجع : گل