به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۵ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۲۳۷۰۶
می‌خواهم به او بگويم غلط می‌کنی!

مصلحي: ظريف در مسیراصلی‌انقلاب نیست

گروه سياسي: وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان نقل قولی در یک جمع دانشگاهی (محمدجواد ظريف، وزير خارجه) با موضوع مقایسه توان نظامی آمریکا در برابر ایران، گفت: به دنبال آن شخص می گردم تا به او بگویم تو غلط می کنی.
مصلحي: ظريف در مسیراصلی‌انقلاب نیست
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حیدر مصلحی در یادواره شهدای دانشجوی فومن و شفت که در مسجد جامع فومن برگزار شد، برای موفق خواندن مذاکرات تیم هسته ای ایران در ژنو، نیاز به زمان داریم و هنوز زود است که بگوییم موفقیت حاصل شده است. وی در این مراسم که ديروز پنجشنبه برگزار شد، گفت: از اظهارات عده ای از افراد در داخل در خصوص کمرنگ نشان دادن قدرت دفاعی ایران انتقاد کرد و افزود: یکی از افراد در جمع دانشجویان دانشگاهی در کشور گفته که آمریکا اگر بخواهد می تواند در عرض 10 دقیقه تمامی تاسیسات هسته ای و استراتژیک ایران را نابود کند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: من به دنبال آن شخص می گردم تا به او بگویم تو غلط می کنی، شما که از توان دفاعی کشور خبر نداری و در مسیر اصلی انقلاب نیستی؛ چگونه به خود اجازه می دهی چنین اظهاراتی بگویی. وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: معظم له، پرده از چهره استعمارگران برداشتند و به ما هشدار دادند که هر زمان از استکبار جهانی غافل شویم، ضربه جبران ناپذیری خواهیم خورد. مصلحی اضافه کرد: بنا به فرامین رهبر انقلاب هیچگاه نباید به استکبار جهانی اعتماد کرد زیرا آنها حتی در مذاکره تلفنی با رییس جمهوری که کار غلطی بود و یا در اظهارنظرهای دیگر خود هرگز حاضر نیستند ساختار اصلی نظام اسلامی را قبول کنند و فقط از واژه ملت ایران استفاده می کنند.