به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۲۴۱۹۲۹

معلم خوزستانی با ارثیه‌اش برای دانش‌آموزان تبلت خرید

معلم خوزستانی با ارثیه‌اش برای دانش‌آموزان تبلت خرید
گروه جامعه: یک معلم مناطق روستایی در شهرستان اندیمشک از ارثیه پدری خود تاکنون ۱۴۳ تبلت برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار و روستایی خریده است و قصد دارد برای تعداد بیشتری از این دانش‌آموزان تبلت تهیه کند.
خبرگزاری تسنیم،  درباره این معلم نوشت: «حسین اسدی یکی از معلمان اندیمشکی از توابع استان خوزستان است که هم‌اکنون به عنوان راهبر آموزشی مناطق روستایی در اندیمشک مشغول به خدمت است.»
این معلم در گفت‌وگو با وزیر آموزش و پرورش  که برای تقدیر با او تماس گرفته بود، گفت: «از ارثیه پدرم یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان به من رسید و قصد گرفتن یک ماشین داشتم که در گفت‌وگو با یکی از مدیران مدارس قرار شد با یک دختر دانش‌آموز که مدیر مدرسه فکر می‌کرد، دچار افسردگی شده است صحبت کنم.»به گفته این معلم، او در گفت‌وگو با این دانش‌آموز متوجه شده است که او به دلیل نداشتن ابزارهای هوشمند و عقب افتادن از درس دچار عقب‌ماندگی از تحصیل و در نتیجه افسردگی شده است. او پس از آن تصمیم گرفته است که به او تبلت هدیه دهد.
 اسدی بعد از دیدن شادمانی این دختر دانش‌آموز تصمیم می‌گیرد تا همه پول‌های ارثیه پدری‌اش را به خرید تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار اختصاص دهد.
او قصد دارد تا هفته آینده ۲۰۰ تبلت دیگر تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا کند.بر اساس گزارش‌ها  اسدی پیش از این نیز سابقه انجام کارهای خیر برای دانش‌آموزان داشته است. او در سال ۱۳۹۴ پس از آن که به‌ عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد، هدیه ریاست جمهوری به مبلغ ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را بین مردم محروم دوکوهه و دانش‌آموزان این منطقه توزیع کرد.


 
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها