به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۲۴۳۸۴۶

آتش زدن عکس بایدن خلاف منافع کشور است

آتش زدن عکس بایدن خلاف منافع  کشور است
گروه سیاسی: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم درخصوص اقدام برخی در تظاهرات و آتش زدن عکس بایدن گفت: این حرکت‌ها خلاف منافع ملی کشور است.
سید حسین نقوی حسینی گفت:ما یک موقعی با آمریکا مخالفیم پرچم آن را آتش می‌زنیم و «مرگ بر آمریکا» هم می گوییم اما در شرایطی که دولت بایدن هنوز بر سر کار نیامده و موضع‌اش در قبل ایران هم مشخص نیست، این نوع رفتارها حمایت از ترامپ است.وی در رابطه با لغو بازرسی‌های آژانس گفت: کاهش همکاری و محدودکردن همکاری با آژانس را به مصلحت منافع کشور نمی‌دانم. به خدا به روحانی و وزرایش رای نداده ام و همیشه به او نقد داشتم اما تخریب دولت چه سودی برای منافع ملی کشور دارد، آقایان نفع و سود تخریب دولت را برای ما بیان کنند تا ما هم از همین راه برویم.
 نماینده ورامین در مجلس دهم، در رابطه با طرح دو فوریت مجلس برای اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها گفت: از ابتدا مخالف برجام و منتقد آن بودم اما با توجه به شرایط فعلی کشور و نظام بین‌الملل و منافع ملی، می‌گویم که اکنون زمان خروج از برجام نیست. با توجه به نقدهایی که به برجام دارم اگر همه کشورها از برجام خارج شدند ایران نباید خارج شود، به مصلحت نظام نمی دانم که طرحی تهیه شود که نهایتا منجر به خروج از برجام شود. البته مجلس می تواند در این زمینه قانون تصویب کند اما طرح این موضوعات در شرایط فعلی به نفع نظام و کشور نیست.
او در مورد تخریب دولت در این زمینه گفت: وحدت قوا باید حفظ شود. زمانی که دشمن تمام قد در مقابل ما ایستاده و در داخل کشور و در تهران عملیات تروریستی انجام می دهد، این شرایط زمان مناسبی برای تخریب، تنش و درگیری نیست. به خدا به روحانی و وزرایش رای نداده ام و همیشه به او نقد داشتم اما تخریب دولت چه سودی برای منافع ملی کشور دارد، آقایان نفع و سود تخریب دولت را برای ما بیان کنند تا ما هم از همین راه برویم. اکنون زمان وحدت و یکپارچگی همه قوا است رهبری هم به همین موضوع تاکید دارند و از دولت حمایت کردند؛ باید از آنچه که رهبری بیان کرده اند، پیروی کرد. او در رابطه با لغو بازرسی‌های آژانس گفت: کاهش همکاری و محدود کردن همکاری با آژانس را به مصلحت منافع کشور نمی دانم.

 
مرجع : خبرگزاری برنا
برچسب ها: بایدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها