به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۵
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۲۵۵۱۱۳

کسب و کار اینترنتی‌مان را از کجا شروع کنیم؟

گروه کسب و کار:
کسب و کار اینترنتی‌مان را از کجا شروع کنیم؟
امروزه کسب و کار آنلاین یکی از موضوعات بسیار مهم برای زنده نگه داشتن کسب و کار‌ها به شمار می‌رود. با ورود کرونا به زندگی بشر سلایق مردم در خرید‌ها ، دریافت خدمات و ... همه تغییر پیدا کرد ، همه برای خرید خدمات یا کالا در اولین قدم از طریق فضای آنلاین از جمله گوگل و شبکه‌های اجتماعی تحقیق میکنند و این شانس وجود دارد که اگر شما در این حوزه فعال باشید جزو گزینه‌های مشتریان خواهید بود.
ابزاری که به شما در این روال کمک خواهد کرد ، ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ است ، دیجیتال مارکتینگ شامل ابزار‌هایی است که می‌تواند شما را به سر مقصد تان برساند ، از ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توان به طراحی سایت ، سئو سایت ، آنالیز رفتار مشتری ، ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات اینترنتی از جمله گوگل ادوردز و رپورتاژ آگهی  و تبلیغات بنری ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ... است.
دیجیتال مارکتینگ اینتن تمامی خدمات مذکور را بصورت ویژه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی مراحل راه اندازی روال راه اندازی کسب و کار آنلاین را به شما توضیح خواهیم داد.
 
مراحل طراحی سایت


دیجیتال مارکتینگ اینتن ، اقدام به ارایه خدمات طراحی سایت به صورت حرفه­ای در تمام مناطق تهران می‌نماید. طراحی سایت در تهران از مهمترین مسایل بازاریابی هر شرکت موجود در تهران است لذا همیشه برای پیشبرد اهداف شما این مراحل را پیشنهاد می‌دهیم: 

 1-    برای صرفه جویی در وقت شما، کارشناس طراحی سایت ما برای مشاوره طراحی سایت و مشاوره سئو و بهینه سازی سایت به محل کارتان می‌آیند.
 2-  پس از اعلام رضایت تان از مشاوره طراحی سایت، کلیه اطلاعات در خصوص طراحی سایت شرکت یا  طراحی سایت فروشگاه و ... از شما دریافت می‌شود.
 3-    کارشناس شرکت ما پس از بررسی و آنالیز گرافیک وب سایت و نیز برآورد مدت زمان اجرای پروژه،  برای شما لیست فعالیت­ها را ارائه خواهد کرد که به صورت آنلاین یا از طریق ایمیل برای شما ارسال می­شود.
 4-    پس از تایید، جهت رسمی شدن قرارداد، کارشناس فروش برای عقد قرار داد به محل کار شما اعزام خواهد شد.
5- پس از عقد قرارداد، طراحی سایت و یا سئو و بهینه سازی وب سایت شروع می­شود.
6- طی مراحل انجام پروژه، می­توانید روال انجام کارتان را آنلاین و روی دامنه خود ببینید.
7- در نهایت طرح کلی از سایت با کلیه امکانات به شما ارائه می­شود.
8 -  باید در این مرحله کلیه مشکلات وب سایت را طبق قرارداد بررسی و از طریق ایمیل به اطلاع کارشناس طراح سایت برسانید.
 9-    ادیت‌های خواسته شده را دریافت و سپس بر وب سایت اعمال می­کنیم.
10-    تحویل پروژه و آموزش آن
11-    تسویه حساب کامل وب سایت و بایگانی مدارک

ویژگی‌های کلیه وب سایت‌هایی طراحی شده در اینتن:
 1-    طراحی سایت ریسپانسیو و کاملا واکنشگرا
 2-    طراحی بر اساس اصول سئو و بهینه سازی وب سایت
 3-    طراحی با گرافیک مناسب
 4-    طراحی سایت حرفه ای
 5-    طراحی سایت با وردپرس و جوملا
 6-    طراحی به صورت کاملا اختصاصی
 
امتیازاتی که در طراحی سایت سعادت آباد ارائه می­نماییم:
1-    خرید یکی از دامنه­های (.com یا .ir) برای شما به رایگان
2-    ارائه فضای یک گیگ‌هاست رایگان برای 1 سال با پشتیبانی حرفه­ای 
3-    پشتیبانی 1 سال رایگان برای طراحی کردن سایت 
4-    پشتیبانی یک ماه رایگان برای سئو سایت و بهینه سازی سایت 
5-    ارایه مشاوره رایگان طراحی سایت و مشاوره رایگان سئو و بهینه سازی سایت در زمین شروع پروژه 
6-    آموزش رایگان مدیریت محتوای وب سایت و بسیاری امتیازات دیگر که در زمان مشاوره طراحی سایت خدمتتان ارائه خواهد شد.
 
سئو سایت
پس از طراحی سایت نوبت به سئو سایت و شناساندن وب سایت شما به گوگل است ، سئو سایت امروزه یکی از ابزار‌های بسیار کلیدی برای افزایش فروش در فضای مجازی به شمار می‌رود ، با سئو سایت شما وب سایت شما در کلمات کلیدی که در وب سایت وجود دارد رتبه خواهد گرفت ، و شما از طریق موتور‌های جستجو از جمله گوگل ورودی خواهید گرفت ، سئو سایت مخفف بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجو است . پس از اینکه سایت شما در نتایج گوگل رتبه گرفت نوبت گام‌های بعدی است.  

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزار‌های کلیدی برای شناساندن شما و بقول معروف برند اورنس مجموعه شما خواهد شد از این رو سعی کنید حضورتان در شبکه‌های اجتماعی منظم و منسجم باشد.

تبلیغات در فضای مجازی
تبلیغات در فضای مجازی با روش‌های بسیاری قابل اجرا می‌باشد ، اگر شما به دنبال تبلیغات در فضای مجازی هستید گوگل ادوردز یکی از راهکار‌های کلیدی برای دیده شدن شما در نتایج گوگل است  ، از تبلیغات دیگری که می‌توانید در فضای مجازی داشته باشید ، تبلیغات بنری ، رپورتاژ آگهی و تبلیغات نیتیو است ، از این رو اگر به دنبال تبلیغات در فضای مجازی هستید حتما با کارشناسان اینتن در تماس باشید. آدرس اینترنتی ما بصورت WWW.INTEN.ASIA است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها