به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۲۵۹۷۰۱

قهرمان هفته سی‌ام مشخص خواهد شد

قهرمان هفته سی‌ام مشخص خواهد شد
گروه ورزشی: کاپیتان باتجربه پرسپولیس بار دیگر با گل سه امتیازی‌اش در این فصل به کمک سرخپوشان آمد و نمایش قابل احترامی به جا گذاشت.سیدجلال حسینی درباره دیدار مقابل سایپا و برتری تیمش در این جدال گفت: بازی سختی بود. در نیم فصل دوم هیچ بازی آسانی وجود ندارد. سایپا هم یکی از تیم‌های جوان، جنگنده بود که خوب هم بازی کرد. ما به خوبی توانستیم بازی را کنترل کنیم و در نهایت به برتری رسیدیم.

مدافع پرسپولیس درباره گلزنی برای چهارمین بازی در این فصل گفت: گل زدن نه برای من و نه هیچ کدام از بازیکنان ما اهمیت ندارد. ما یک هدف تیمی را دنبال می‌کنیم و اینکه در نهایت تیم به نتیجه لازم برسد. هیچ کس به آمار فردی فکر نمی‌کند و دستیابی به بهترین شرایط در اولویت ما قرار دارد. در این بازی از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و این یکی از راه‌های خوب است. در رفت و برگشتی که بعد از ضربه ایستگاهی شکل گرفت فرصت نصیب من شد تا تلاش تیم را به نتیجه برسانم و همه ما در این موفقیت سهیم هستیم. خدا را شکر که به نتیجه رسیدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.کاپیتان پرسپولیس درباره شانس این تیم برای کسب دوباره جام و دستیابی به پنجمین قهرمانی گفت: الان خیلی زود است که درباره قهرمانی حرف بزنیم. حتی صدرنشینی در هفته ۲۹ ام هم اهمیتی ندارد و مهم اتفاقی است که در پایان هفته سی ام رقم می‌خورد. ما تیم بی تجربه‌ای نیستیم که الان از حضور در صدر جدول شگفت زده شویم و تمرکز خودمان را از دست بدهیم. ما باید این روند را حفظ کنیم و در نهایت به هدف اصلی که هواداران انتظار آن را دارند برسیم. بازی‌ها همانطور که گفتم خیلی سخت است و هیچ تیمی را نمی‌توان از پیش بازنده دانست. ما بازی‌های فشرده‌ای در آینده با حضور در سوپرجام، جام حذفی، لیگ برتر و آسیا داریم که کار را برای ما سخت خواهد کرد. صحبت از قهرمانی در پایان هفته شانزدهم یک خیانت است که ما را از مسیرمان دور خواهد کرد و به هیچ وجه تمرکزمان را از دست نمی‌دهیم.

سیدجلال درباره مشکلات مالی این تیم و درصد پایینی که دریافت کرده‌اند گفت: مشکلات مالی هم که وجود دارد و البته خوشبختانه چیزی که امیدوارمان می‌کند این است که مدیران باشگاه در تلاش برای حل مشکلات هستند. همه در تلاش هستند. هم آقای سمیعی و هم صدری در تلاش هستند تا به منابع مالی برای موفقیت تیم برسند.مدافع باتجربه سرخ‌ها درباره روند نقل و انتقالاتی این باشگاه و موانعی که باعث شده در جذب مدافع ناکام باشند گفت: خب همه بازیکنان با تیم‌های خود قرارداد دارند و جذب آن‌ها خیلی سخت می‌شود. الان مهدی ترابی هم که به تیم برگشته به خاطر این بوده که از قطر آمده و بازیکن آزاد بود وگرنه جذب بازیکن تاثیرگذار خیلی سخت است. کار سختی برای تقویت تیم داریم. نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و کمبود‌های زیادی داشتیم. در دفاع کمبود بازیکن داشتیم و در بخش مهاجم هم عیسی آل کثیر محروم بود. وحید امیری و عالیشاه در پست غیرتخصصی کار کردند و شرایط خیلی سخت است برای جذب بازیکنان جدید و تیم‌ها به سختی رضایتنامه می‌دهند.

وی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با توجه به شکایت و پرونده مطالبات شایان مصلح و سوشا مکانی و ... گفت: من در جریان این موضوع نیستم. به عنوان بازیکن تیم تمرکزم روی تمرینات و بازی‌هاست و در آن بخش قطعا مدیران تیم بهترین تصمیم را خواهند گرفت و باید شرایطی فراهم شود که به نتیجه مطلوبی که هواداران دوست دارند برسیم.سیدجلال درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل نفت در آبادان گفت: نفت آبادان در نیم فصل اول نشان داد چه تیم خوبی است. آبادان همیشه بازیکنان خوبی داشته و در این فصل هم بازیکنان قابل احترامی در این تیم هستند. باید شرایط خوبی را در این بازی دنبال کنیم و در نهایت به دنبال نتیجه باشیم. کار همانطور که گفتم سخت است و حریف هم در خانه به دنبال نتیجه است و باید با تمرکز و بالاترین توان در این بازی حاضر باشیم.
مرجع : ورزش سه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها