به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۶۲۵۰۰

به نام انقلابی‌گری سختی‌ برای مردم ایجاد نکنیم

به نام انقلابی‌گری سختی‌ برای مردم ایجاد نکنیم
گروه سیاسی: یك فعال سیاسی، در پاسخ به این پرسش که "انتظارتان از سال ۱۴۰۰ چیست؟"، گفت: انتظار من از سال ۱۴۰۰ این است که کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریم ها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.
علی مطهری ادامه داد: لازمه این امر سیاست‌ورزی عاقلانه است، به این معنی که با اقدامات نسنجیده داخلی و خارجی برای لغو تحریم ها و احیای برجام مانع ایجاد نکنیم، دو لایحه مرتبط با اف‌ای تی‌اف توسط مجمع تصویب شود تا ایران از فهرست کشورهای غیرهمکار و به اصطلاح لیست سیاه خارج شود.
این فعال سیاسی تاکید کرد: البته اتکا به توان داخلی در چنین شرایطی نتیجه مضاعف خواهد داشت. به طور خلاصه نباید به نام انقلابی‌گری سختی‌های غیرضروری برای مردم ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: هدف اولیه انقلاب اسلامی ایجاد یک ایران پیشرفته، آباد و آزاد بوده است که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد و آنگاه دنیای اسلام هدف های اسلامی را دنبال کند.

 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: مردم

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۴:۳۲
وقتی تفکر دلالی و واسطه گری دریک کشور حاکم باشد،شما چه انتظاری از آن جامعه دارید،شمادریک شهر قدم بزنید ببینید چند املاکی وچند تولیدی وجود داردما در جامعه باید تفکر تولید ایجاد کنیم ،نه واسطه ودلال..... (371148)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ ۰۰:۲۶
من فکر نکنم مشکل از دلالی و واسطه گری باشه. مشکل خیلی خیلی عمیقتر از این حرفاست (371155)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها