به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۲۶۳۷۹۲

واکنش تند محسن رضایی به سخنان روحانی

واکنش تند محسن رضایی به سخنان روحانی
گروه جامعه: محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به سخنان اخیر روحانی در مورد رفراندوم نوشت: «رفراندوم واقعی انتخابات ۱۴۰۰ است که مردم در آن خواهند گفت در این هشت سال چه بلایی بر سر اقتصاد و ریال ایران آوردید.همه پرسی ۱۴۰۰ رفراندوم انتخاب میان فرماندهی نبرد اقتصادی و وادادگی سیاسی است.»
برچسب ها: محسن رضایی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۰۰:۰۶
این بابا کلاً یک شوخی تلخ در تاریخ انقلاب اسلامی است و من هر وقت خبری از او می خوانم یاد دسته گلهایی می افتم که در عملیات فریب او به شهادت رسیدند. چرا او را محاکمه نمی کنند؟ (371344)
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۰۰:۴۲
اگر شما بودید چکار میکردید! (371346)
آرش
Denmark
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۰۱:۱۷
البته باید بگم که این هزارتومان الان خیلی ارزشمند هست در کشور ما به هر حال اقتصاد ما در جهان متفاوت هست و پول و ارزش پول و واحد پولی ما هم متفاوت هست چه کشوری این چنین ارزش پول خود را تضعیف میکند باید بگم اقایان که فکر تبلیغات خود هستند بدونن که هیچ کس تو این شرایط نمیتونه همه چی رو به حال اولش برگردونه اقای محسن رضایی مردم ایران دلار 1000 تومنی میخوان که با پولی که تو دستته عدالت برقرار بشه اگه میتونی این برابری رو ایجاد کنی بیا وگرنه بهتره نیاین اگر قرار بشه دلار بشه 50 تومن مردم خودشون بلدن (371347)
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۰۸:۵۴
یکی به سردار رضایی بگه 40در صد ملت بیشتر رای نخواهند داد!!! (371348)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۶:۲۰
این دولت مارو 100سال ب عقب برگردوند (371364)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها