به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۲۶۵۳۶۶

اصلاح‌طلبان غلط می‌کنند در انتخابات ورود کنند

اصلاح‌طلبان غلط می‌کنند در انتخابات ورود کنند
گروه سیاسی: در روزهای انتخابات زده سیاست کشور بازار اظهارنظرها و میتینگ‌های سیاسی در فضای مجازی یا بصورت حضوری داغ است. حسن عباسی چهره سیاسی وابسته به جریان افراطی، نیز در یکی از این نشست‌های انتخاباتی حملاتی تند به رئیس جمهور و اصلاح طلبان کرده است.
 وی گفت: اگر رئیس جمهور فقط ۱۵ درصد اختیار دارد پس در حد همان ۱۵ درصد شعار بدهید و به مردم به اندازه ۱۵ درصد قول بدهید، پس چرا قول صد درصدی به مردم می‌دهید؟
عباسی یادآور شد: اگر کسی گفت من رئیس جمهور شوم فلان کار را می کنم که شما می‌دانید عملی نمی شود بدانید دروغ می گوید.وی گفت: جریان اصلاحات معتقد است اسلام مُرده است و باید برویم دنبال پروژه ایران شهری! شورای نگهبان باید مراقب باشد، آیا کسانی که معتقدند اسلام مُرده، باید دوباره بیایند در انتخابات شرکت کنند؟
عباسی اضافه کرد: هر کسی از اصلاح طلبان می خواهد در انتخابات ثبت نام کند باید بگوید موضعش درباره نظریه جواد طباطبایی چیست؟ اگر آنها هم معتقدند اسلام مُرده است و اعتقادی به اسلام ندارند غلط می‌کنند در انتخابات ثبت نام کنند! اینها جایزه ویژه فارابی را به نظریه مرگ اسلام یک کسی مثل جواد طباطبایی می دهند! کسی که مرگ اسلام را نوید می دهد به دنبال این است که کشور را نابود کند، اما اینها کور خوانده اند.عباسی تاکید کرد: سلبریتی‌ها این بار اگر در زمان انتخابات بخواهد بیایند و از اینها حمایت کنند ما هم با ادبیات خودشان با آنها برخورد خواهیم کرد.
وی گفت: تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری مذاکرات به هر نتیجه‌ای برسد، نباید مردم زیر بار آن بروند چون اهدافش مشخص است.
برچسب ها: انتخابات

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ۱۳:۴۸
این بابا چی چیِ دکترینال بود؟ (371512)
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۰۹:۴۵
کاردینال دکترینال بود (371529)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها