به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۲۷۳۳۱۵

دعوت كنندگان به عدم شركت در انتخابات کافرند

دعوت كنندگان به عدم شركت در انتخابات کافرند
گروه سیاسی:  امام جمعه مشهد با بیان این‌که کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند، گفت: ۴۲ سال مردم ما پای انقلاب ایستادگی کردند و عزتشان بر دنیا تثبیت شد و امروز این دنیای استکبار است که در برابر ما مستاصل شده است.
سید احمد عدم‌الهدی  با اشاره به وجود مشکلات معیشتی در کشور، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعدی باید بتواند کشور را با وجود چنین مشکلاتی اداره کند. اگر شما مردم واقعا می‌خواهید در حل این مشکلات اقتصادی موفق باشید، باید کاری کنید که در فتح خرمشهر صورت گرفت.وی با بیان اینکه امروز تمام مشکلات کشور و جامعه ما قابل حل است، افزود: اما ما نیازمند یک مدیر کارامد، خداباور، معادباور و جهادگر هستیم. اگر مردم به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنند و مدیری را پیدا کنند که این ویژگی‌ها را داشته باشد و تنها هدفش مجاهدت و خدمت به مردم باشد، مشکلات حل خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: حدود ۶۰۰ نفر داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری امسال شده‌اند، از بین این افراد بگردید فرد مناسب را پیدا کنید و امور کشور را به دست او بسپارید، مشکلات کشور حل خواهد شد.علم‌الهدی سه عامل فساد، ناکارامدی و نگاه به بیرون را مسبب بروز مشکلات کنونی کشور دانست و تصریح کرد: افرادی که می‌گفتند صد روزه مشکلات کشور را حل خواهند کرد، دروغگو، خائن یا دشمن مردم نبودند. این‌ها فکر می‌کردند تمام مشکلات کشور از تحریم‌ها ناشی می‌شود، پس اگر ما از فناوری هسته‌ای دست بکشیم، آمریکا تحریم‌ها را برمی‌دارد و با از بین رفتن تحریم‌ها تمام مشکلات حل خواهد شد و گفتند ما صد روزه مشکلات را حل می‌کنیم.


 
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مجید۰
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۲۲:۳۶
مگر شرکت در انتخابات نمایشی انکار خدا وضروری دین است که شرکت نکردن در ان کفر باشد یعنی ۵۰ درصدی که نمیخواهند در این نمایش شرکت کنند کافرند!!! تکفیر شیوه داعش ووهابی هاست (372855)
حفیظ الله
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۱:۰۷
مخلص حاج آقا با این انطاق (نطقها) مبارکه!
حاج اقا ضمنا فرموده اند: حدود ۶۰۰ نفر داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری امسال شده‌اند، از بین این افراد بگردید فرد مناسب را پیدا کنید و امور کشور را به دست او بسپارید، مشکلات کشور حل خواهد شد.
بقول داود کلک: ببخشیدا ببخشیدا ببخشیدا حاج آقا مردم قراره به 4 تا 8 نفر انتخابی شورای محترم نگهبان رای بدهند. زیاده جسارت، عزت مستدام! (372867)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها