به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۲۷۸۰۶۷

بورس قرمزپوش ماند

بورس قرمزپوش ماند
گروه اقتصادی: بازار سرمایه امروز هم روندی نزولی داشت و با جود اینکه شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۱۵۵ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و تا یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد کاهش یافت.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۴۴ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن ۲۹۴۶ واحد کاهش رقم ۳۷۳ هزار و ۳۷۴ واحد را ثبت کرد.
معامله گران این بازار ۵۲۹ هزار معامله به ارزش ۵۲ هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال انجام دادند.

معدنی و صنعتی گل گهر،فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقایل سیمان اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسب به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.شاخص کل فرابورش یا ۹۸ واحد کاخش در رقم ۱۷ هزار و ۳۵۹ واحد ایستاد.

در این بازار ۴۱۸ هزار معامله به ارزش ۹۷ هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال انجام شد.همچنین صنعتی مینو، پلیمیر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها