به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۲۷۸۶۷۸

مدافع قهرمانی یورو مقابل ژرمن‌ها زانو زد

مدافع قهرمانی یورو مقابل ژرمن‌ها زانو زد
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال آلمان توانست با برتری ۴ بر ۲ برابر پرتغال امیدهای خود را برای صعود زنده نگه دارد.
در ادامه دیدارهای یورو ۲۰۲۰ در یکی از جذاب‌ترین و زیباترین بازیها دو تیم ملی آلمان و پرتغال در مونیخ برابر هم به میدان رفتند. 
در ابتدا آلمان توانست خیلی زود به گل برسد که این گل آفساید اعلام شد. آلمان ها سراسر حمله بودند تا اینکه روی یک ضدحمله دروازه خود را باز شده دیدند.
در ابتدا کریستیانو رونالدو توانست برای تیمش گلزنی کند تا طلسم خود را بشکند و برای اولین بار دروازه آلمان را باز کند. این دهمین گل رونالدو به نویر بود و باعث شد تا فوق ستاره پرتغالی شمار گلهای ملی خود را به عدد ۱۰۷ برساند. 
در دقیقه ۳۵ بازی روبن دیاس مدافع پرتغالی به اشتباه دروازه خودی را گشود تا اولین گل آلمان در یورو ثبت شود و بازی برابر شود.
یک گل به خودی دیگر در دقیقه ۳۹. این بار رافائل گوئررو دروازه خودی را گشود تا آلمان ۲ بر یک پیش بیفتد  و نیمه اول با برد ژرمن‌ها همراه شود. 
در شروع نیمه دوم کای هاورتز به چیزی که حقش بود رسید و بالاخره دروازه پرتغال را باز کرد.
در ادامه روبین گوسنس بازیکن آتالانتا ایتالیا با ضربه سر گل چهارم را نیز به ثمر رساند تا خیال تیمش از برد راحت شود.
پرتغال سپس توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند. تاثیرگذاری رونالدو باعث شد تا توپ به دیگو ژوتا برسد تا این بازیکن گل دوم را نیز به ثمر برساند. 
هر چند در ادامه رناتو سانچس دیرک دروازه آلمان را نیز به لرزه درآورد ولی خط دفاع آلمان اجازه نزدیک شدن پرتغالی‌ها به دروازه خودی را نداد تا این دیدار با برتری ۴ بر ۲ آلمان به پایان برسد و پرگل ترین دیدار جام نیز ثبت شود. 
برچسب ها: یورو ۲۰۲۰
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها