به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۷۸۷۱۴

معرفی فروشگاه اینترنتی دانش‌لند

گروه دانش:یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانش‌آموزان در هر پایه‌ای، تهیه کتاب‌های کمک درسی و یا محتوای آموزشی-ویدیویی مناسب برای پیشرفت بیش‌تر در دروس و در نهایت آمادگی برای شرکت در آزمون‌های بزرگ می‌باشد.
معرفی فروشگاه اینترنتی دانش‌لند
ما در دانش‌لند تلاش می‌کنیم تمامی محصولات مورد نیاز برای آموزش دادن و آموزش دیدن در همه زمینه‌های درسی، علمی، فرهنگی، هنری و غیره را برای همه مردم فراهم کنیم. کتاب‌های کمک آموزشی، بازی‌های فکری و مهیج، پوستر و ابزارهای کمک آموزشی برای والدین، دی‌وِی‌دی‌های کمک درسی و مهارت‌های مختلف رایانه‌ای و بسیاری دیگر از محصولات متنوع را می‌توانید در فروشگاه ما پیدا کنید.

خرید کتاب کمک آموزشی از فروشگاه دانشلند
در حال حاضر یکی از شاخصه‌های موفقیت در کلاس‌های درس علاوه بر مطالعه صحیح و برنامه ریزی، انتخاب و خرید کتاب کمک درسی مناسب است. با توجه به رشد محتوای آموزشی و کتاب‌های کمک آموزشی انتخاب بین عناوین متنوع کتاب و ناشران مختلف آموزشی بسیار سخت است و مقیاس مناسبی برایش تخیص محتوای با کیفیت از سایر تولیدات وجود ندارد.
امروزه انتشارات و موسسه‌های زیادی مانند انتشارات خیلی‌سبز، مبتکران و غیره وجود دارد که منابع کمک درسی را به صورت کتاب، ویدیو آموزشی، جزوه و غیره چاپ و تولید می کنند. درواقع به‌طور کلی کتاب‌های کمک درسی طبقه‌بندی‌های مختلفی دارند؛ برخی منابع آموزشی هستند و شامل درسنامه می‌شوند؛ برخی دیگر مخصوص تست زدن هستند و تست‌های طبقه‌بندی شده از آسان‌ به متوسط و سخت دارند. کتاب‌های کمک درسی آموزشی دارای توضیحات زیادی است که باید در طول تحصیل استفاده شود.

چرا باید از دانش‌لند کتاب کمک درسی بخریم؟
•    تنوع محصولات: دانش‌لند با تمام ناشران کتاب‌های کمک درسی همکاری دارد و تنوع گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد.
•    دسته بندی دقیق: دسته‌بندی‌ درست به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا در زمان کم و بدون سردرگمی کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند.
•    تخفیف دائمی: با توجه به افزایش روزافزون قیمت کتاب، تخفیف‌ و جشنواره‌های ویژه می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار کارآمد باشد.
•    ارسال به سراسر کشور: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید اینترنتی زمان ارسال است که زمانی که شما یک دانش‌آموز باشید این اهمیت چند برابر می‌شود و بسیار مهم است که یک فروشگاه اینترنتی ارسال سریع و مطمئن داشته باشد.
•    پشتیبانی: شما می‌توانید در هر ساعتی از روز از طریق چت آنلاین، واتس‌اپ و تلگرام با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.
 خرید بردگیم از دانش‌لند 
یکی از دلایل محبوبیت بازی‌های فکری، ارائه امکان بازی کردن و لذت بردن در کنار هم در عصری که همه کارها به‌صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود، است؛ اما نکته مهم انتخاب بازی مناسب برای این لحظه خاص در کنار هم بودن است تا مطمئن باشیم همه از بازی کردن لذت می‌برند. باوجود بازی‌های دیجیتالی و کنسول‌های جدید، بازی‌های فکری هنوز هم داخل فروشگاه‌ها حضور دارند و بی‌شک ارزش‌ آن‌ها چه از نظر محتوایی چه از نظر آموزشی بیش‌تر است.
ما در دانش‌لند سعی می‌کنیم بهترین و محبوب‌ترین بازی‌ها، چه نوستالژی و خاطره‌انگیز و چه بازی‌های به‌روز و جدید را در فروشگاه‌مان قرار دهیم تا مهم‌ترین نیازهای شما عزیزان را برطرف کنیم. شما می‌توانید در دانش‌لند انواع بازی‌های فکری و اسباب بازی‌ها را از منچ و تخته نرد و فکر بکر گرفته تا دارت و بولینگ و البته بازی‌های به‌روز و جدید مانند مافیا و ریسک را جستجو کنید.

خرید کتاب‌های عمومی از دانش‌لند
شاید اگر قدیم‌تر ها می‌شنیدیم که اگر بچه‌ها با کتاب دوست شوند،‌احتمال موفقیت و باهوش‌تر شدن‌شان بیش‌تر است، تعجب می‌کردیم. کتاب بیش‌تر از ان‌که سرگرمی باشد، شخصیت یک بچه را از منزوی بودن به اجتماعی بودن و از زبان محدود به کلمات متنوع سوق می‌دهد. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توانیم فرزندان‌مان را به آن ترغیب کنیم، کتاب خواندن است. هم سرگرم کننده است و هم محرکی برای تفکر و موفقیت‌های زندگی آن‌هاست. کودکان‌مان با کتاب خواندن در مورد افراد دیگر، مکان‌ها، ایده‌ها و امکانات بی حد و مرز یاد می‌گیرند.
ما در دانش‌لند تلاش کردیم از ناششرینی که اعتبار کافی در این زمینه دارند کتاب تهیه کنیم  تا کودکان و نوجوانان با خواندن محتوای بی‌کیفیت از خواندن زده نشوند! ناشرین معتبر مانند پرتقال، هوپا، مهرسا و قدیانی کتاب‌های مناسبی در زمینه رشد و پرورش ذهنی کودکان و همچنین کتاب‌های داستانی و هیجان‌انگیز چاپ کردند که می‌تواند همه آن‌ها را در دانش‌لند پیدا کنید. در کنار این کتاب‌ها، کتاب‌هایی با ژانر رمان و داستان کوتاه ایرانی و خارجی، شعرهای بهترین شاعران ایران و جهان، کتاب‌های روان شناسی، ورزشی، فلسفه، جامعه شناسی و غیره برای بزرگسالان در سایت وجود دارد.

خرید دی‌وی‌دی آموزشی از دانش‌لند
از اولین سال‌های ابتدایی تحصیلی یاد گرفته‌ایم که با کتاب درس بخوانیم. اما درس خواندن با دی‌وی‌دی‌ها و فیلم‌های آموزشی که تقریبا ابزارهای نوین آموزشی هستند هم روش مخصوص به خودشان را دارند. یکی از مزیت‌های استفاده از فیلم‌های آموزشی که معمولا برای درس خواندن استفاده می‌شود، قابلیت متوقف کردن فیلم آموزشی و یادداشت برداری از آن است. همچنین شما می‌توانید چند بار یک فیلم آموزشی را ببینید و آن را مرور کنید.
محصولات چند رسانه‌ای آسان‌ترین راه برای یادگرفتن تجربه‌های جدید و جذاب است که هزینه و زمان کم‌تری را شامل می‌شود؛ محصولات چند رسانه‌ای دانش‌لند شامل دی‌وی‌دی‌های آموزش دروس از پایه اول تا دوازدهم و همچنین آموزش مهارت‌های کامپیوتری است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها