به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۲۸۲۱۸۶

ترامپ انتخاب جمهوریخواهان برای آینده

ترامپ انتخاب جمهوریخواهان برای آینده
گروه بین الملل: دونالد ترامپ قاطعانه در یک نظرسنجی بر سر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در محل کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران پیروز شد که این نشان دهنده ابعاد تسلط این رئیس جمهور سابق بر حزب جمهوریخواه است.
دونالد ترامپ در این نظرسنجی بر سر کاندیداهای ریاست جمهوری بالقوه جمهوریخواهان در طی گردهمایی سه روزه این کنفرانس در شهر دالاس، محبوبیت ۹۸ درصدی داشت و از سوی ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران انتخاب شد. در جایگاه دوم نیز رون دسانتیس، فرماندار فلوریدا با ۲۱ درصد رای و با فاصله‌ای زیاد قرار داشت.
در سوالی دیگر بر سر انتخاب کاندیداها بدون شرکت دادن ترامپ، دسانتیس انتخاب ۶۸ درصد شرکت کنندگان بود و مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا نیز با ۵ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت و دونالد جونیور، پسر رئیس جمهور سابق آمریکا و تد کروز، سناتور ایالت تگزاس با چهار درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. کروز در جواب به سوالی که در آن ترامپ نیز شرکت داشت، با یک درصد رای جزو شش کاندیدای بالقوه بود.آرای حمایتی ترامپ در این کنفرانس نسبت به کنفرانس قبلی اقدام سیاسی محافظه کاران مربوط به ماه فوریه در فلوریدا که در آن ۵۵ درصد در برابر رای ۲۱ درصدی دسانتیس، کسب کرده بود، افزایش یافته است.این رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از این دورنمای نامزدی مجددش برای ریاست جمهوری را مطرح کرده است. ترامپ در مصاحبه با برنامه ماریا بارتیرومو موسوم به "ساندی مورنینگ فیوچرز"  به این مجری فاکس نیوز گفت، جوابش درباره نامزدی مجدد برای کاخ سفید را می‌داند اما نمی‌تواند از بابت قوانین مالی کمپینها برای کاندیداهای اعلام شده، آن را فاش سازد.ترامپ در جریان سخنرانی مهمش در اختتامیه کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران در روز یکشنبه با شعار "چهار سال دیگر" از سوی ۴۰۰۰ شرکت کننده این کنفرانس مواجه شد. در این کنفرانس سخنران‌ها به او ادای احترام کرده و در صحبتهایشان به او اشاره می‌کردند.
ترامپ: بایدن آمریکا را به نابودی کشاند
رئیس جمهور پیشین آمریکا در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار (سی‌پک) گفت به مقابله و شکست دستورکار جناح چپگرا به ویژه نظریه انتقادی نژاد و قطع حمایت از افراد در فضای مجازی میپردازد.
 دونالد ترامپ، در حالی به انتقاد از سیاست‌های جو بایدن و اعضای سابق دولت خودش پرداخت که شرکت‌کنندگان در این کنفرانس را به عنوان "وفادارترین و قوی‌ترین حامیان بزرگترین جنبش سیاسی در تاریخ کشور ما" خطاب می‌کرد.سخنرانی ترامپ با تاخیر نیم ساعته آغاز شد و حدود ۹۰ دقیقه به طول انجامید. او با آمدن به روی صحنه با شعار "یو.اس.ای" مواجه شد و بعد شرکت‌کنندگان سی‌پک را به عنوان حامیان پرشور آرمان خود توصیف کرد.رئیس جمهوری پیشین آمریکا گفت: با حمایت همه حاضران امروز، ما چپ رادیکال، سوسیالیست‌ها، مارکسیست‌ها و نظریه‌پردازان انتقادی نژاد را شکست خواهیم داد. ما مرزهایمان را امن خواهیم کرد، ما به فرهنگ نادیده گرفتن اشخاص در فضای مجازی به دست جناح چپگرا خاتمه میدهیم، ما آزادی بیان و انتخابات آزاد را احیا خواهیم کرد و دوباره آمریکا را با عظمت میکنیم.ترامپ دستاوردهای خودش به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری را ستود و به طور ویژه به سیاستهای مهاجرتی سختگیرانه خود اشاره داشت و بایدن را بابت مدیریت بحران مرزی‌اش ملامت کرد.دونالد ترامپ گفت: ما هزاران بیگانه جنایتکار را اخراج کردیم... و تقریبا ۵۰۰ مایل دیوار مرزی ساختیم. حال دولت بایدن مرز را به بزرگترین فاجعه تاریخ آمریکا تبدیل کرده است.  
ترامپ افزود: ما دوباره مرزهای آمریکا را امن خواهیم کرد و آزادی بیان و آزادی انتخابات را دوباره تضمین خواهیم کرد و آمریکا را دوباره با عظمت می‌کنیم.
این رهبر پیشین کاخ سفید بار دیگر ادعاهایی مبنی بر تقلب در انتخابات را مطرح کرد و پلتفورم‌های رسانه اجتماعی آمریکا و پایگاه‌های خبری را به نادیده گرفتن و سانسور ادعاهایی مبنی بر وقوع تقلب انتخاباتی گسترده متهم کرد.ترامپ گفت: میگویید تقلب انتخاباتی، بایکوت میشوید. متاسفانه این انتخاباتی بود که شخصی که آراء را شمارش میکرد بسیار مهمتر از شخص نامزد بود. این مایه شرم ملت ماست و ما واقعاً مورد تحقیر و بی‌احترامی در سراسر جهان قرار میگیریم.این رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین درباره شکایت از غول‌های فناوری جهان بابت "سانسور محافظه‌کاری" در پلتفورم‌های خودشان صحبت کرد. او گفت: آنها برای ملغی کردن متمم اول به سختی کار میکنند. حمله چپ رادیکال و غول‌های فناوری به آزادی بیان غیر قانونی است، مغایر قانون اساسی است و کاملا غیر آمریکایی است. من برای حفاظت از حقوق و آزادی‌های هر شهروند طبق قانون اساسی، یک شکایت گروهی تنظیم کردم. خیلی از مردم در حال ملحق شدن به آن هستند.
دونالد ترامپ در بخش دیگری از صحبتهایش به انتقاد از تحقیقاتی مبنی بر ادعاهای همدستی کمپین ۲۰۱۶ او و روسیه و همچنین بحث بر سر نامزدی قاضی برت کاوانا پرداخت. او در این دو مورد، ویلیام بار، دادستان کل سابق آمریکا را مورد انتقاد قرار داد.ترامپ گفت: واقعا متاسفم که ویلیام بار نتوانست کسی را بابت این سوءاستفاده بی‌شمار از قدرت به دست دموکرات‌ها پاسخگو کند. او نتوانست مقامهای فاسدی که از کمپین ما جاسوسی میکردند، بگیرد... نه حتی نویسندگان این پرونده جعلی... نه حتی زنی که به برت کاوانا اتهام زد... نه حتی مجرمان بسیاری که بارها و بارها به کنگره دروغ گفتند و نه حتی یکی از افشاکنندگان غیر قانونی را.


 
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها